Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταναλωση /100χλμ με LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 28 Νοέμ, 2017 21:22

Νομίζω ότι έπρεπε να σου καίει σαφώς λιγότερο το 1.2... Είχαμε το Brava 1.2 μοντέλο του 2000 πριν βγάλουν το Stilo και η κατανάλωση ήταν πολύ μικρή... Σαφώς μικρότερη απ' τα νούμερα που δίνεις... Πραγματικά δεν έκαιγε τίποτα... Καις περισσότερη βενζίνη απ' όση καίει και το 1.4 VTi (6-6,3) της υπογραφής μου και σε υγραέριο περίπου τα ίδια. Με 46,5 λίτρα βγάζει 650χλμ το δικό μας δηλ 7,15. Ίσως αυτό οφείλεται από την μία στον τρόπο οδήγησής σου ή και στην επιλογή του ΚΙΤ-μπεκ που έκανες... Δηλ έχεις κόστος μετακίνησης για 100χλμ μεγαλύτερο απ' όσο έχει το Peugeot μας. Το C4 επίσης με τον KFU 1.4 κι αυτό έχει μικρότερη κατανάλωση βενζίνης ~6 κι αυτό.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό nikiforos1983 » Τετ 29 Νοέμ, 2017 01:17

Το Stilo έχει κλείσει τα 15 χρόνια, στην κατοχή μου τα 2 τελευταία χρόνια όπου απο ερείπιο που το αγόρασα, πλέον έχω αλλάξει σχεδόν τα πάντα πάνω του μηχανικά και εσωτερικό, είναι σαν να βγήκε πρόσφατα από το εργοστάσιο!

Ανάρτηση απο Abarth , αμορτισέρ KW με ελατήρια Eibach 30mm, κρεμαγιέρα απο Abarth, Δισκόφρενα 284mm.

Την εγκατάσταση LPG την επιμελήθηκα εγώ προσωπικά για να είναι όσο το δυνατόν πιο συμμαζεμένη.

@ Referravag

Μου συγκρίνεις το Brava 1.2 που είναι 1015Kg σε σχέση με το Stilo 1.2 που είναι 1145kg.

Η κατανάλωση εμένα μου φάινεται καλή, δεδομένου ότι το Stilo φοράει 205/55/16 ελαστικά ( το Brava φορούσε 175/65/14 ), φιλτοχοάνη ελευθέρας, τελικό ανοξείδωτο ελευθέρας. Η ένδειξη της κατανάλωσης βενζίνης δεν ξέρω αν είναι η πραγματική δεδομένου ότι το trip computer μετράει παλμούς μπεκ αν θα δούλευε με βενζινη, έχω να μετρήσω κατανάλωση βενζίνης απο τότε που έβαλα LPG δηλαδή κάνα χρόνο...

Και επειδή μιλάμε για LPG έχω μικρότερο κόστος μετακίνησης για 100km σε σχέση με το 207 σου, (7.1L εγω, 7.15L εσύ...)

Επίσης να σου θυμίσω οτι έχω αυτορύθμιση για Fuel trims απο -2% - + 2% μέσω OBD και οχι ρύθμιση για φτωχό μείγμα + 7% (lean) που θα μπορούσε να μου βγάλει απο 622km ας πούμε 660km...αλλα με κινδύνους για το μοτέρ και μάπα επιδόσεις...


Δες λίγο και τα επίσημα στοιχεία για καταναλώσεις...σχεδον ίδιες είναι μεταξύ τους...

Stilo 1.2

https://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=6863

207 1.4

https://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=5352

C4 1.4
https://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=27952
nikiforos1983
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ, 2017 23:40

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό giannis22 » Τετ 29 Νοέμ, 2017 10:28

...Επίσης να σου θυμίσω οτι έχω αυτορύθμιση για Fuel trims απο -2% - + 2% μέσω OBD ....


Πως γινεται αυτο ? :-?
giannis22
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ, 2015 13:19

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 29 Νοέμ, 2017 11:03

giannis22 έγραψε:
...Επίσης να σου θυμίσω οτι έχω αυτορύθμιση για Fuel trims απο -2% - + 2% μέσω OBD ....


Πως γινεται αυτο ? :-?
Γίνεται όταν βάλεις εκδοση lpg με obd. Και δεν ξεφεύγει ποτε το μίγμα απο το ιδανικό που έχει ορίσει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 29 Νοέμ, 2017 22:17

@nikiforos1983:

1) Το Brava στην έκδοση που το είχαμε πάρει είχε 15 άρες ζάντες όχι 14άρες και είχαμε αλλάξει σε 16άρες. Ένα αυτό.
2) Το να θεωρείς το 7,1 σημαντικά καλύτερο σε 1200cc από το 7,15 σε 1400 και πιο βαρύ αυτοκίνητο κατά 108 κιλά εμένα όχι μόνο καλό δεν φαίνεται, αλλά καις παραπάνω απ' ότι θα έπρεπε για 1200cc.. Θα έπρεπε να είσαι μόνιμα κάτω από 7 κατανάλωση σε υγραέριο.
3) Η διαφορά μεταξύ κατανάλωσης βενζίνης και κατανάλωσης υγραερίου θα έπρεπε να είναι γύρω στο 15% και όχι κάτω από 10% για να είναι σωστά ρυθμισμένο λόγω θερμίδων...
4) Fuel Trim εμείς όσες φορές το έχουμε ελέγξει με διαγνωστικό στα service του είναι στο 0,0%-(-0.8%) ενώ ο λ παίζει σταθερά μεταξύ 0.998-1.004. Το ΚΙΤ μας διαθέτει σύνδεση με OBD και έχει ρυθμιστεί στον δρόμο.
5) Το Peugeot που έχεις παραθέσει στο Link δεν έχει τον ίδιο κινητήρα με αυτό της υπογραφής μου. Αυτό που έχεις βάλει εσύ έχει τον κινητήρα της Peugeot. Το δικό μας έχει τον κινητήρα της BMW (1.4 VTi 8FS) με 95 άλογα όχι 88 που έχει αυτό που έχεις ανεβάσει εσύ... το οποίο είναι 88 και όχι 90 άλογα αφού κοιτάς λεπτομέρειες.
6) Η μεικτή κατανάλωση σε βενζίνη σε πραγματική μέτρηση δική μας όπως σου έγραψα κυμαίνεται στο 6-6,3 και στα δύο αυτοκίνητα (207 και C4). Για το 207 δε και το site πιο κάτω και το βιβλιαράκι που μόλις κοίταξα δίνει 6,1 μεικτή.
7) Το να έχεις πρακτικά ίδια κατανάλωση υγραερίου και μεγαλύτερη σε βενζίνη σε σχέση με ένα κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού σε βαρύτερο αυτοκίνητο κατά 108kg (1253kg είναι το Peugeot) σημαίνει ότι καις παραπάνω απ' όσο θα έπρεπε για 1200cc...
8) Να σου θυμίσω ότι και το Plug n Drive έχει προσαρμογή και διόρθωση της ποσότητας του καυσίμου σε realtime μέσω της OBD όπως και το ίδιο κάνει για την βενζίνη που προσθέτει ανάλογα το φορτίο και τις στροφές.

Δες εδώ τις σωστές προδιαγραφές...
https://www.carfolio.com/specifications ... car=292314

Ή δεν το έχεις ρυθμίσει πολύ σωστά ακριβώς και κάποιες ρυθμίσεις είναι στο περίπου ή δεν το οδηγείς οικονομικά...Το δεύτερο το θεωρώ σίγουρο βάση των βελτιώσεων που είπες ότι έχεις κάνει... Σίγουρα παίζουν ρόλο και οι μετατροπές που έχεις κάνει στην εισαγωγή όπως και το ότι είναι παλιάς τεχνολογίας όπως λες... 6,5 δίνει μεικτή. Anyway. Προφανώς άλλη τεχνολογία του 2000-2002 άλλη του 2008. Aπό την άλλη το Stilo έχει και τέτοιο σχήμα σαν αμάξωμα που δεν είναι καθόλου αεροδυναμικό... Σαν ένα κουτί με ρόδες είναι (no offense)... 0.315 συντελεστή... καμία σχέση με το 207 (0.3) που έχει σαφώς πιο αεροδυναμικό σχήμα... Τα πάντα παίζουν ρόλο...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό nikiforos1983 » Πέμ 30 Νοέμ, 2017 12:28

Mάλλον δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει η σύνδεση με OBD θύρα ενός συστήματος LPG και η real time αυτορυθμιση...γιατι τότε δεν θα έλεγες για λάθος ρύθμιση κλπ...

Να σου εξηγήσω λοιπον οτι πάντα δίνει το ιδανικό μείγμα για να μην υπάρχουν φτωχά η πλούσια μείγματα...οπότε δεν μπορεί να υπαλρχει λάθος ρύθμιση.

Έχεις δίκιο στο στυλ οδήγησης, άμα οδηγήσω αρκετα χαλαρα τότε μπορώ να πετύχω κάτω απο 6.5L/100km με LPG αλλα δεν περιγράφω ιδανικές καταστάσεις κουβαλώντας αυγα η γάλα...αλλα καθημερινές ρεαλιστικες καταστάσεις...

Πάντως για κουβαδάκι με ροδες το 207 (no offence) έτσι το βρισκω προσωπικά, το οτι έχει παραπάνω κατανάλωση με LPG απο το Stilo δεν το βρίσκω και λόγο να πανηγυρίζεις...

Εuro 5 vs Euro 3 έχεις
Μεταβλητο χρονισμο vs χωρις ....Ε θα έπρεπε να καίει λιγότερο απο το Stilo...


Και επειδή σου επαναλαμβάνω οτι δεν έχω μετρήσει πραγματική κατανάλωση βενζίνης αν δεχτούμε το κοινώς παραδεκτο οτι αυξάνεται η κατανάλωση LPG κατά 12.5% μέσο όρο σε σχέση με την βενζίνη τότε η κατανάλωση σε βενζίνη θα ήταν 6.3L-6.4L/100km όπως λέει και ο κατασκευαστής...

Και επειδή δίνεις επίσημα στοιχεία:

Peugeut 207 1.4vti ---- 6.1L/100km μεικτή κατανάλωση
Stilo 1.2 16v ------ 6.5L/100km μεικτή κατανάλωση

Τι δεν καταλαβαίνεις, απο τα χαρτιά ήδη καις λιγότερο... Μηπως θα έπρεπε να καις λιγότερο και σε LPG και όχι παραπάνω? Μήπως να δεις ξανά τις ρυθμίσεις σου γιατί πρέπει να είναι λάθος για να καις παραπάνω απο το Stilo που δεν θα έπρεπε?
nikiforos1983
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ, 2017 23:40

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό anikologr » Πέμ 30 Νοέμ, 2017 17:06

nikiforos1983 έγραψε:Mάλλον δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει η σύνδεση με OBD θύρα ενός συστήματος LPG και η real time αυτορυθμιση...γιατι τότε δεν θα έλεγες για λάθος ρύθμιση κλπ...

Να σου εξηγήσω λοιπον οτι πάντα δίνει το ιδανικό μείγμα για να μην υπάρχουν φτωχά η πλούσια μείγματα...οπότε δεν μπορεί να υπαλρχει λάθος ρύθμιση.

Έχεις δίκιο στο στυλ οδήγησης, άμα οδηγήσω αρκετα χαλαρα τότε μπορώ να πετύχω κάτω απο 6.5L/100km με LPG αλλα δεν περιγράφω ιδανικές καταστάσεις κουβαλώντας αυγα η γάλα...αλλα καθημερινές ρεαλιστικες καταστάσεις...

Πάντως για κουβαδάκι με ροδες το 207 (no offence) έτσι το βρισκω προσωπικά, το οτι έχει παραπάνω κατανάλωση με LPG απο το Stilo δεν το βρίσκω και λόγο να πανηγυρίζεις...

Εuro 5 vs Euro 3 έχεις
Μεταβλητο χρονισμο vs χωρις ....Ε θα έπρεπε να καίει λιγότερο απο το Stilo...


Και επειδή σου επαναλαμβάνω οτι δεν έχω μετρήσει πραγματική κατανάλωση βενζίνης αν δεχτούμε το κοινώς παραδεκτο οτι αυξάνεται η κατανάλωση LPG κατά 12.5% μέσο όρο σε σχέση με την βενζίνη τότε η κατανάλωση σε βενζίνη θα ήταν 6.3L-6.4L/100km όπως λέει και ο κατασκευαστής...

Και επειδή δίνεις επίσημα στοιχεία:

Peugeut 207 1.4vti ---- 6.1L/100km μεικτή κατανάλωση
Stilo 1.2 16v ------ 6.5L/100km μεικτή κατανάλωση

Τι δεν καταλαβαίνεις, απο τα χαρτιά ήδη καις λιγότερο... Μηπως θα έπρεπε να καις λιγότερο και σε LPG και όχι παραπάνω? Μήπως να δεις ξανά τις ρυθμίσεις σου γιατί πρέπει να είναι λάθος για να καις παραπάνω απο το Stilo που δεν θα έπρεπε?

Δηλαδή στα συστήματα με obd η ρύθμιση του εγκαταστατη δεν έχει καμία σημασία.. Αφού αυτό πιστεύεις..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό nikiforos1983 » Πέμ 30 Νοέμ, 2017 18:32

Αφού το θέτεις έτσι, ναι δεν παίζει κανένα ρόλο η ρύθμιση του κάθε εγκαταστάτη.

Η ιδανική ρύθμιση είναι του εργοστασιακού εγκεφάλου και όχι του κάθε εγκαταστάτη
nikiforos1983
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ, 2017 23:40

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Σάβ 02 Δεκ, 2017 18:38

Το 207 1.4 κουβαδάκι καίει 0.05 παραπάνω από το δικό σου Νικηφόρε. Μιλάμε για ίδια κατανάλωση... Το βάρος ασχολίαστο από την πλευρά σου. ΟΚ είναι Euro 3 το δικό σου... Το δικό μας Euro 4, όχι Euro 5 που λες... Μα καλά δεν άνοιξες τα τεχνικά χαρακτηριστικά που επισύναψα; Επίσης έχει χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή το κοντέινερ που οδηγείς.

Αλλά το θέμα δεν είναι ποιος κουβάς είναι καλύτερος. Η διαφορά μεταξύ των 2 καυσίμων στο δικό μας bucket είναι μέσα στα πλαίσια που πρέπει (15%)... Σε αντίθεση με εσένα επίσης φίλε μου, όταν ρυθμίστηκε στον δρόμο μετρήθηκαν καταναλώσεις και κλπ παράμετροι στην βενζίνη... Αν εσύ νομίζεις ότι επειδή έχει OBD το σύστημά σου η ρύθμιση δεν έχει σημασία τότε κινήσου έτσι! Απ' ότι καταλαβαίνουμε όλοι όπως και ο anikologr όπως σου επισημαίνει προφανώς έχεις κάνει δουλειά "στο περίπου" και ρύθμιση στο δρόμο καμία... Προφανώς γιατί δεν γνωρίζεις να κάνεις την ρύθμιση σωστά... Υπάρχουν παιδιά εδώ (δεν θυμάμαι αν είναι και ο anikologr) που έχουν βελτιστοποιήσει-τελειοποιήσει την ρύθμιση του προγράμματος του ΚΙΤ υγραερίου τους καλύτερα απ' ότι τους το είχε ρυθμίσει ο εγκαταστάτης τους. Αν ψάξεις θα τα βρεις και καλό θα ήταν να τα συμβουλευτείς αλλιώς κάποιον έμπειρο εγκαταστάτη. Μετά μέτρα "ακριβώς" και όχι στο περίπου τις καταναλώσεις σου πριν καταθέσεις νούμερα γιατί "στο περίπου" είναι κάτι που δεν υφίσταται όταν πρέπει να ρυθμίσεις κάτι σωστά και δεν έχει νόημα να το κουβεντιάζουμε και εδώ... Ή το έχεις ρυθμίσει σωστά ή όχι... "Ολίγον έγκυος" δεν υπάρχει... :lol:

Επίσης το ότι έχεις βάλει αναρτήσεις Abarth, φρένα "τόσα" mm, φιλτροχοάνες κλπ σε ένα κουτί με 80 άλογα, ασχολίαστο.... No offense αλλά μήπως ξέχασες να αλλάξεις και σασί ή κινητήρα ή γενικότερα αυτοκίνητο πριν κάνεις αυτές τις αλλαγές;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό nikiforos1983 » Σάβ 02 Δεκ, 2017 19:47

Επειδή άρχισες να γίνεσαι εσύ πρώτα επιθετικός, θα συνεχίσω στο ύφος σου...

1 )Δεν μπορώ να καταλάβω αν κάνεις τον χαζο...,σου εξηγώ ότι από τα χαρτιά ακόμα το δικό μου κουτί 1.2 με τα 80 άλογα καίει παραπάνω από το δικό σου βαρύτερο κατά 100κιλά κουβαδάκι. Το καταλαβαίνεις οτι έχεις ένα πιο σύγχρονο τεχνολογικα κινητήρα που καίει λιγότερο;;;

2) Κουβαδάκι και μάλιστα βαρύ είναι το 207 σου, έχω μπει και απο χώρους καλύτερα μην το συζητήσουμε...

3) Η ρύθμιση είναι βάση του εργοστασιακού εγκεφάλου βενζίνης και είναι Η ΙΔΑΝΙΚΗ. Ούτε αυτή η ρύθμιση που θα το κάνει να καίει λιγότερο ούτε χαζά τερτίπια "εγκαταστατών " για να εντυπωσιάσουν. Άνετα το 7.1 το κάνω 6.4L/100km αλλα δεν θέλω φτωχό μείγμα...Και επίσης πες μας οτι δεν πας κάθε που ο καιρός αλλάζει για "μικρορρύθμιση λόγω μεταβολής θερμοκρασίας προσαγώμενου αέρα...

4) Το οτι γουστάρω να αναβαθμίσω το αυτοκίνητό μου σε θέματα κρατήματος ( ανάρτηση )και ασφάλειας (φρένα ) σε χάλασε; Δεν θέλω πιο πολλά άλογα...να με πηγαίνουν άνετα και σίγουρα θέλω...πράγμα που το 207 σου εργοστασιακο δεν μπορεί να πετύχει...ούτε σε στροφές ούτε σε φρενάρισμα. Μηχανή δεν θα αλλάξω τα 1.2 κουτια Stilo 1150kg έχουν 135€ τέλη ενώ τα κουβαδάκια 207 1.4 1250kg 255€...

5) Ανακαλώ λοιπόν το αύξηση 9% σε σχέση με την βενζίνη που έγραψα στο αρχικό πόση μου.

Το 7.15L/100km είναι πραγματικό βάση αντλίας στο πρατήριο.

Θα σου πρότεινα να ψάξεις λίγο την ρύθμιση σου γιατί καίει πιο πολυ απο το Stilo ενώ δεν θα πρεπε...το καταλαβαίνεις οτι θα έπρεπε να καιει και λιγότερο LPG ή πρέπει να στο ξαναεξηγήσω σε επόμενο πόστ πάλι;

6) Το εμπεριστατωμένο πόστ του anikologr που βασίστηκες δεν θα το σχολιάσω...! Χαχαχαχα το πως αδυνατεις να καταλάβεις οτι οι σωστές ρυθμισεις είναι αυτές που κάνουν το μείγμα σου ιδανικο και αυτο επιτυγχάνεται αν συνδέσεις τους δύο εγκεφάλους μέσω OBD, γελάω...Οποτε ναι και ένα παιδάκι 6χρονο να άφηνα να κάνει την ρύθμιση κλίσης και μοντέλου τελείως λάθος η αυτορρύθμιση μέσω OBD θα την έκανε ιδανική...
nikiforos1983
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ, 2017 23:40

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες