Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Καταναλωση /100χλμ με LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 02 Δεκ, 2017 20:27

nikiforos1983 έγραψε:Αφού το θέτεις έτσι, ναι δεν παίζει κανένα ρόλο η ρύθμιση του κάθε εγκαταστάτη.

Η ιδανική ρύθμιση είναι του εργοστασιακού εγκεφάλου και όχι του κάθε εγκαταστάτη

Εδω θα διαφωνήσω , οι περισσότεροι εγκαταστάτες κάνουν αυτόματη ρυθμιση στον εγκέφαλο και είναι έτοιμο το αμάξι.
Η σωστή ρύθμιση είναι να βγεί στο δρόμο το οχημα και να συνδεθει και 1 Wideband εάν υπάρχει εύκαιρο για να δείς το μείγμα.

Εάν δέν ασχοληθεις καθολου με το χάρτη και τη χειροκίνητη ρυθμιση , απλώς ο παράλληλος εγκέφαλος του κιτ υγραεριου παίρνει το παλμό των μπέκ και τον αντιγράφει.
Ο επαγγελματίας που σεβεται τον πελάτη πρέπει να δει εάν ο συνδυασμός του συγκεκριμενου μοτερ-πνευμονα-μπεκ , εφερε σε μειγμα το ΙΔΙΟ αποτελεσμα με την βενζινη
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 516
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό nikiforos1983 » Σάβ 02 Δεκ, 2017 20:52

Εγώ θα συμφωνήσω όμως μαζί σου οτι έτσι λειτουργεί το Κιτ LPG και οτι έτσι θα πρέπει να γίνει η σωστή ρύθμιση...εαν δεν υπάρχει βέβαια η σύνδεση με την OBD έτσι ώστε να παίρνει real time ενδείξεις STFT και LTFT και να διορθώνει αυτόματα και την πιο καλή ρύθμιση...Πως θα διορθώσεις χωρίς OBD αυτορρύθμιση μάπα LPG καύσιμο ή θερμότερο/ψυχρότερο αέρα;

Εάν δεν έχεις πολυτέλεια και δυνατότητα OBD σύνδεσης τότε ναι θέλει πολυ ψάξιμο η σωστή ρύθμιση και αυτή δεν θα είναι για όλες τις εποχές του χρόνου...

Την δουλεια που θα κάνει ο σωστος εγκαταστάτης με ρύθμιση σωστή στο δρόμο και βλέποντας αν το μείγμα είναι σωστό θα την κάνει μονίμως ( και όχι για τις συγκεκριμένες συνθήκες) η σύνδεση με την OBD θύρα...

Εκτος αν νομίζετε οτι η σύνδεση με την OBD θύρα σου δίνει μόνο ενδείξεις...ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ όποτε χρειάζεται τον χάρτη και το μείγμα...
nikiforos1983
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ, 2017 23:40

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό nikiforos1983 » Σάβ 02 Δεκ, 2017 21:41

Και επειδή μιλάμε για ακρίβεια εγω θα παραθέσω Screenshot με μέση κατανάλωση σε βενζίνη που βρήκα κρατημένα...όχι λόγια...

5.8-6.1L/100km σε μεικτή διαδρομή Δράμα-Θεσ/νίκη

Για να ξέρουμε ποιανού είναι το παιδί της εγκύου...

Εικόνα

Εικόνα
nikiforos1983
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ, 2017 23:40

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 03 Δεκ, 2017 08:43

Νικηφόρε είσαι τυχερός που το stilo σαν ιταλικό είναι ανθεκτικό στο υγραέριο. Γιατί από όλα τα υπόλοιπα που λες σχετικά με την obd σύνδεση είναι το λιγότερο λανθασμένα. Αν ήταν οποίος έχει obd σύνδεση να έχει την ΙΔΑΝΙΚΉ ρύθμιση θα είχαν σωθεί πολλές βαλβίδες.

Αντίθετα η obd σύνδεση μπορεί να κρύψει ένα πρόβλημα, σβήνοντας ένα check engine ή να ρυθμίζει ώστε να είναι οριακά εντός ορίων και έτσι να μην το ψάχνεις παραπάνω.

Επειδη εκτός από μη γνώστης είσαι και εριστικός σταματάω εδώ την κουβέντα. Εύχομαι να σου βγάλει πολλά χιλιόμετρα το αμάξι σου που παρεμπιπτόντως πολύ το συμπαθώ. Αλλά καλό είναι να έχουμε τα αυτιά μας και τα μάτια μας ανοιχτά..

Καλή μέρα και καλά χιλιόμετρα σου εύχομαι
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 638
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό nikiforos1983 » Κυρ 03 Δεκ, 2017 12:36

Εριστικός είσαι εσύ όταν με αποκαλείς πολυ προσεκτικά "μη γνώστη"...Και γιατί δεν σώζονται οι βαλβίδες με την υπερσωστη ρύθμιση του κάθε εγκαταστάτη; Μήπως επειδή δεν μπορεί να είναι η Ιδανική για όλες τις συνθήκες;

Για να στο ξεκαθαρίσω αφού εσύ είσαι ανοιχτομυαλος και ακούς ενώ εγω οχι...Οταν κάνει κάποιος εγκαταστάτης την ρύθμιση ολοσωστα θα είναι για την καιρικη περίοδο που την έκανε και για το συγκεκριμένο μείγμα LPG που είχε στην δεξαμενή του. Αν αλλάξει ο καιρός (πιο κρύος ή πιο ζεστός) ή η αναλογια των αερίων στην αντλία του πρατηρίου η ρύθμιση δεν θα δώσει σωστά αποτελέσματα σε STFT και LTFT και κατ επέκταση στο ορθό μείγμα για τον κινητήρα, σε αυτο συμφωνείς;

Τι κάνει λοιπόν η OBD σύνδεση μιας και ξέρεις που εγω λέω λανθασμένα πράγματα;

Εγώ λοιπόν θα πω οτι μάλλον εσύ είσαι μη γνώστης όσον αφορά την λειτουργία ενός συστήματος LPG συνδεδεμένο με τον εργοστασιακό εγκέφαλο του αυτοκινήτου μέσω OBD...

Αυτά τα διορθώνει real time και έχεις πάντα τη σωστή ρύθμιση...την Ιδανική

Αν εννοείς Ιδανική αυτή που θα σου βγάλει παραπάνω χιλιόμετρα αλλα φτωχό μείγμα τότε ναι έχεις δίκιο η σύνδεση με OBD δεν κάνει... γιαυτο οι εγκαταστατες δεν την πολυπροτιμουν και μαζεύει μετά καμένες βαλβίδες...

Σκοπός δεν είναι να μαλώσουμε, αλλα να γίνουν γνωστά κάποια πράγματα και δυνατότητες στον τομεα της εγκατάστασης LPG...

Δεν πουλάω αυτά τα συστήματα , ουτε θα κερδισω κάτι υπερασπίζοντας τα...απλα λέω την εμπειρία μου, άλλο είναι το επάγγελμα μου...

Καλά χιλιόμετρα και σε σένα εύχομαι , καλημέρα
Τελευταία επεξεργασία από nikiforos1983 και Κυρ 03 Δεκ, 2017 12:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
nikiforos1983
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ, 2017 23:40

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 03 Δεκ, 2017 12:39

Συγνωμη που επεμβαινω. Επειδή φοραω και γω κιτ με obd συνδεση το τελευταίο της omvl. Η οbd είναι πραγματικα συνδεδεμένη. Πολλοί τεχνικοί την έχουν απενεργοποιημένη για λόγους που δεν γνωρίζω. Εμένα λοιπόν το αμάξι έγινε ενα autocalibration στο πεζοδρόμιο και έπειτα μια μεγαλη βόλτα στο δρόμο να δουμε αν διορθώνει σωστα. Το αποτέλεσμα ηταν το βέλτιστο χωρίς να πειράξει τίποτα στο χάρτη ψεκασμού. Me long fuel trims στο -3% ακριβως όπως τη βενζινη. Έκτοτε το παρακολουθώ και γω με το σκάνερ μου και κυμαίνεται παντα εκεί τριγύρω. Η δε λειτουργία του αυτοκινήτου υποδειγματική.

Πως γίνεται με χρηση obd να εχει κανεις λάθος μίγμα? Αφού το βλέπεις εκ του αποτελέσματος, μιλάει ο λ με τα fuel trims -3% σου δείχνει.
Χερατα τι ακριβως να ρυθμίσει? Ποσο να το παει το fuel trims?
Εαν με την obd online είχε κακά fuel trims εκτός ορίων του κατασκευαστή τοτε ναι πρεπει να επέμβει στον χάρτη.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1222
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 03 Δεκ, 2017 13:11

Διαβαζω μερικες μερες την χωρις ουσια αντιπαραθεση σας, δηλαδη αν δεν ειναι συνδεδεμενος ο εγκεφαλος του υγραεριου με τη θυρα obd ο εγκεφαλος της βενζινης δε διορθωνει το μειγμα?
Στη λειτουργια του ανοικτου βροχου η συνδεση με την obd τι ακριβως διορθωνει και με ποια αναλογια, 14.7/1 ή 12/1?
Τελειωνοντας, πολυ χρησιμη η συνδεση με την obd στον κλειστο βροχο αλλα στον ανοικτο πρεπει να βαλει το χερακι του ο εγκαταστατης τις περισσοτερες φορες.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2007
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό nikiforos1983 » Κυρ 03 Δεκ, 2017 13:48

@ gazakias

Ακριβώς αυτό προσπαθούσα να εξηγήσω αλλα δεν...Η OBD σύνδεση δεν σβήνει σφάλματα η σου δείχνει μόνο ενδείξεις...πάιρνει ενδείξεις και προσαρμόζει τον LPG χάρτη.

@ hlias To πρώτο σχόλιο απο κάποιον εγκαταστάση που πραγματικά συμβάλλει στην συζήτηση ( αντιπαράθεση κατα εσένα )

Επειδη ακριβώς σε συστήματα χωρίς σύνδεση με OBD και ρύθμιση του μείγματος υγραερίου απο το LPG KIT επεμβαινει ο εγκέφαλος βενζίνης για να διορθώσει το μείγμα, όταν για παράδειγμα κρυώσει ο καιρός, καταλήγει να δώσει παραπάνω καύσιμο λόγω πυκνότερου κρύου αέρα, οπότε θετικα LTFT, μετά απο λίγο καιρο καταλήγεις σε πρωινές εκκινήσεις να πλημμυρίζει στην βενζίνη τον κινητήρα και να έχεις σκασίματα και κομπιάσματα...

Αν έχεις OBD ρύθμιση μεταβάλλεται ο χάρτης του LPG εγκεφάλου χωρίς να σου χαλάει τον εργοστασιακό χάρτη βενζίνης, κατανοητό;
nikiforos1983
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ, 2017 23:40

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 03 Δεκ, 2017 13:55

nikiforos1983 έγραψε:
Επειδη ακριβώς σε συστήματα χωρίς σύνδεση με OBD και ρύθμιση του μείγματος υγραερίου απο το LPG KIT επεμβαινει ο εγκέφαλος βενζίνης για να διορθώσει το μείγμα, όταν για παράδειγμα κρυώσει ο καιρός, καταλήγει να δώσει παραπάνω καύσιμο λόγω πυκνότερου κρύου αέρα, οπότε θετικα LTFT, μετά απο λίγο καιρο καταλήγεις σε πρωινές εκκινήσεις να πλημμυρίζει στην βενζίνη τον κινητήρα και να έχεις σκασίματα και κομπιάσματα...

Αν έχεις OBD ρύθμιση μεταβάλλεται ο χάρτης του LPG εγκεφάλου χωρίς να σου χαλάει τον εργοστασιακό χάρτη βενζίνης, κατανοητό;



Αυτο το κανει και στη βενζινη οποτε αν ειναι σωστη η ρυθμιση σε ολο το χαρτη δεν εχεις προβλημα.
Οι κρυες εκκινησεις ειναι και ενας σοβαρος λογος που διαφοροι χρηστες υγραεριου βλεπουν το χειμωνα να εχουν μικροτερη αυτονομια (οπως επισης η χρηση θερμενομενου τζαμιου, καλοριφερ, καθαριστηρων κτλ.)
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2007
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό nikiforos1983 » Κυρ 03 Δεκ, 2017 14:13

Εδώ θα διαφωνήσω, αυτό το κάνει και στον χάρτη βενζίνης όταν κρυώνει ο καιρός αλλα αν ήδη έχει μετατοπιστει ο χάρτης βενζίνης προς το να προσθέτει καύσιμο λόγω φτωχού LPG, σκέψου οτι σε κρύα εκκίνηση οπου υπάρχει αυτόματα απο τoν εγκέφαλο βενζίνης mixture enrichment λόγω κρύου, με την μετατόπιση που έγινε στον χάρτη της βενζίνης, η ποσότητα βενζίνης θα είναι πολύ μεγαλύτερη γιαυτό και τα κομπιάσματα...

Η κρύα εκκίνηση θα σου δώσει περισσότερη κατανάλωση στην βενζίνη επειδη θα ξεκινάει περισσότερες φορες με βενζίνη μιας και θα κρυώνει ο κινητήρας ευκολότερα...δεν θα μειωθεί η αυτονομία του LPG απο τις κρύες εκκινήσεις.

Επίσης δεν μου εξηγείς πως θα είναι σωστή η ρύθμιση σε όλο τα φάσμα και για όλο τον χρόνο όταν μεταβάλλετται η θερμοκρασία αέρα η η ποιότητα του LPG...
nikiforos1983
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ, 2017 23:40

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες