Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Καταναλωση /100χλμ με LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 03 Δεκ, 2017 14:25

Ας υποθεσουμε οτι η θερμοκρασια αλλαγης ειναι οι 40 βαθμοι, εφτασε ο κινητηρας τους 40 βαθμους και μπηκε το υγραεριο ο χρονος απο 40-80 ειναι ο ιδιος με εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντος 5 ή 38 βαθμων?
Στο 2ο ερωτημα σου, 1. μεχρι πριν 5-6 χρονια που ελαχιστα κιτ (οι νοικονομικες σειρες τους) δεν ειχαν συνδεση obd ειχαμε τα προβληματα που λες?
2. ο εγκεφαλος υγραεριου κλεβει τον παλμο που στελνει ο εγκεφαλος του αυτοκινητου στα μπεκ της βενζινης και τον στελνει στα μπεκ του αεριου, οταν ο εγκεφαλος της βενζινης θα στειλει διαφορετικο χρονο ψεκασμου δεν θα ακολουθησει και ο εγκεφαλος του αεριου? πιστευεις οτι στις χαμηλοτερες θερμοκρασιες ο χρονος ψεκασμου βενζινης ειναι ο ιδιος με τις υψηλες-μικροτερος ή μεγαλυτερος?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1983
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 7 επισκέπτες