Καλημέρα σε όλους
Ο λόγος που γράφω αυτό το Post είναι η επανεγκατάσταση συστήματος υγραερίου στο αυτοκίνητό μου...
Είναι σε συνέχεια του θέματος Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?
Αναρωτιέμαι αν είναι επανεγκατάσταση ή ΝΕΑ εγκατάσταση...
Αυτό το λέω γιατί ΠΟΤΕ δεν είχα σύστημα υγραερίου αξιόπιστο και πλήρως λειτουργικό.
Από το 2009 είχα βάλει το "πολύ καλό" σύστημα 5ης γενιάς ICOM JTG με υγρό ψεκασμό. Τότε δεν υπήρχε η τεχνογνωσία που υπάρχει τώρα στα συστήματα και φυσικά ούτε είχε εξελιχθεί η τεχνολογία. Διάλεξα λοιπόν μάστορα και πήγα με το τότε το ακριβότερο σύστημα.
Από τότε λοιπόν είχα γίνει ο συχνότερος πελάτης του εγκαταστάτη. ΠΟΤΕ δεν έκατσε σωστά το σύστημα.
Ενδεικτικά τα προβλήματα που είχα ήταν :
* Αστάθεια στον κινητήρα (Λαγουδάκια στον δρόμο)
* Πολλά "Check engine" όπου μου σύστησε να αλλάξω αισθητήρα "λ" (το έκανα και δεν έγινε τίποτα)
* Τρελό ρετάρισμα του κινητήρα μετά από καμιά ώρα πορεία σε εθνική οδό (όταν έφτανα Λουτράκι από Αθήνα ο κινητήρας έκανε σαν πετρέλαιο. τρελό ρετάρισμα)
* Δεν είχα ποτέ την σπιρτάδα του κινητήρα για προσπέραση αλλά ούτε στον δρόμο και είχα διαμορφώσει το οδήγημά μου σε τελείως συντηρητικό.!
* Στα τελευταία δε χρόνια (2-3 χρόνια) είχα και πρόβλημα με την εκκίνηση του κινητήρα γιατί έχαναν τα μπεκάκια του υγραερίου και μπούκωνε η μηχανή... το κόστος αντικατάστασης και των 4αρων ήταν περίπου 400€!!!!
Είχα φτάσει να πάρω έναν elm για να συνδέομαι με το κινητό μου στον εγκέφαλο να σβήνω προβλήματα στην μέση της εθνικής οδού για να μπορέσω να πάω με την οικογένειά μου στον προορισμό μου!
Είχε βέβαια το καλό ότι δεν είχε ούτε εγκέφαλο αλλά ούτε και πνεύμονα το σύστημα.. αυτό σημαίνει ότι είχε πολύ λιγότερα πράγματα να συντηρήσεις (μόνο ένα φίλτρο κάθε 30.000 χιλ)
Μετά από μαθηματική σκέψη (400€ τα μπεκάκια & 400-450€ η μπουκάλα = 800€ για το υπάρχων σύστημα που είχα προβλήματα) πήγα στην επανεγκατάσταση νέου συστήματος υγραερίου από την EuropeGas στον Άλιμο πριν από 1 μήνα περίπου.
Μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος με την εγκατάσταση μέχρι τώρα! (κρατάω μια πισινή γιατί φυσάω το γιαούρτι, που έλεγαν και οι παλιοί). Οι τεχνικοί μου έλυσαν πολλά προβλήματα μιας και το αυτοκίνητο τον τελευταίο χρόνο δούλευε πιο καλά στο υγραέριο παρά στην βενζίνη γιατί το fuel trim στον εγκέφαλο του αυτοκίνητου είχαν χαλάσει τελείως.
Έλυσαν το πρόβλημα των fuel trim της βενζίνης. Έκαναν αναβάθμιση του εγκεφάλου του αυτοκινήτου και όλα τα έφτιαξαν καλώς.
Τους έχω επισκεφτεί άλλες δύο φορές από τότε : η πρώτη είναι γιατί ο κινητήρας είχε θέμα με ρετάρισμα (είχε σπάσει η μόνωση από ένα μπουζί και αλλάχθηκαν και τα 4 μπουζί) και την δεύτερη φορά μου έκανε την ρύθμιση του map στον εγκέφαλο μιας και είχα συμπληρώσει τα 1000 χιλιόμετρα.
Το τριήμερο πήγα μέχρι το Λουτράκι για 2 ημέρες....
ΑΛΛΟ Αυτοκίνητο... το είχα ξεχάσει πόσο καλό ήταν και πόσο σπίρτο ήταν στις προσπεράσεις. Δεν μου έκανε κανένα ρετάρισμα και δεν είχα κανένα πρόβλημα στον δρόμο. Δεν μου έκανε λαγουδάκια. Το αυτοκίνητο παίρνει με μισή μιζιά!
Αισθάνθηκα ξανά ότι έχω αυτοκίνητο και όχι καρούλι!
Ο λόγος λοιπόν που έγραψα το παραπάνω post είναι από αγανάκτηση.
Όσοι έχετε παρόμοια προβλήματα, με παρόμοια συστήματα, συστήνω ανεπιφύλακτα την ΕΠΑΝΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ συστήματος υγραερίου…