Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Με lpg τέλεια λειτουργία - προσοχή στην βενζίνη...

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Με lpg τέλεια λειτουργία - προσοχή στην βενζίνη...

Δημοσίευσηαπό socratesb » Παρ 12 Ιουν, 2020 12:27

Κι όμως μπορεί να συμβεί...
Σε Golf 4 GTi 1,8 20VT του 2003, ανακάλυψα πέρυσι το καλοκαίρι μετά από τόσα χρόνια 9 χρόνια που είχα στην κατοχή μου (το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο το 2010) που οφείλονταν ανεπιθύμητη συμπεριφορά όταν το πίεζα 100%. Η επιτάχυνση δεν ήταν ομαλή ένιωθα δισταγμούς από την αρχή που το είχα αγοράσει.Το είχαν δει από την αρχή 45 μάστορες και 60 μαθητάδες αλλά δεν έβρισκαν κάποιο πρόβλημα, έτσι είναι αυτά μου έλεγαν που έχουν ηλεκτρικό γκάζι.
Το 2014 μπήκε lpg στο αυτοκίνητο, δούλευε άψογα και το οι δισταγμοί με 100% πλάκωμα ήταν ελαφρώς καλύτερα με το lpg.
Τελικά πέρυσι αποκαλύφθηκε ότι το αυτοκίνητο είχε πειραγμένο εγκέφαλο με κολλημένο "τσιπάκι" και λόγω λάθος καμπύλης advance το αυτοκίνητο έκοβε μοίρες για προστασία και είχα αυτή την αίσθηση.
Όταν αποφάσισα να το διορθώσω επέλεξα να βάλω ένα δοκιμασμένο πρόγραμμα για ελαφρώς μεγαλύτερη ιπποδύναμη 180 αντί 150 ίππων που είναι πλήρως συμβατό με το υπόλοιπο εργοστασιακό setup του αυτοκινήτου. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε και έγινε επαναπρογραμματισμός του χάρτη LPG από τον Παναγιώτη Γκολέμη και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι τέλεια.
Χθες έπρεπε να ελέγξω για κάποιο λαμπάκι για τα συστήματα προθέρμανσης κλπ που έχει ο κινητήρας αυτός και επέλεξα να επισκεφτώ ένα συνεργείο με φοβερές διακρίσεις σε dragster με την λογική ότι αυτοί ξέρουν τα μοτέρ από έξω και ανακατωτά. Μετά τον έλεγχο, που ζήτησα, σε δοκιμή στο δρόμο με το διαγνωστικό, με καύσιμο βενζίνη ο τεχνικός διέγνωσε αδυναμία της τρόμπας βενζίνης να ανταποκριθεί ο κινητήρας στο 100% "θα πρέπει να προσέχεις να μην βάζεις βενζίνη από όπου ναναι, πάντα 100αρα και εάν το πλακώνεις να αλλάξεις τρόμπα". Τον παρακάλεσα να κάνει και δοκιμή με το lpg για να δούμε πως συμπεριφέρεται σε full φορτία. Σχεδόν έκπληκτος αφού ότι είχε δει μέχρι τώρα από ότι μου είπε στα φορτία ήταν πολύ φτωχά και άρα επικίνδυνα μου είπε ότι συμπεριφέρεται τέλεια, 100% όλα με LPG (έχει προγραμματιστεί στα φορτία μικτή χρήση βενζίνης).
Επομένως μπορεί να συμβαίνει και αυτό, να είναι καλύτερο το αυτοκίνητο με LPG σε σχέση με την βενζίνη!
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Με lpg τέλεια λειτουργία - προσοχή στην βενζίνη...

Δημοσίευσηαπό meletis » Παρ 12 Ιουν, 2020 15:40

socratesb έγραψε:Κι όμως μπορεί να συμβεί...
Σε Golf 4 GTi 1,8 20VT του 2003, ανακάλυψα πέρυσι το καλοκαίρι μετά από τόσα χρόνια 9 χρόνια που είχα στην κατοχή μου (το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο το 2010) που οφείλονταν ανεπιθύμητη συμπεριφορά όταν το πίεζα 100%. Η επιτάχυνση δεν ήταν ομαλή ένιωθα δισταγμούς από την αρχή που το είχα αγοράσει.Το είχαν δει από την αρχή 45 μάστορες και 60 μαθητάδες αλλά δεν έβρισκαν κάποιο πρόβλημα, έτσι είναι αυτά μου έλεγαν που έχουν ηλεκτρικό γκάζι.
Το 2014 μπήκε lpg στο αυτοκίνητο, δούλευε άψογα και το οι δισταγμοί με 100% πλάκωμα ήταν ελαφρώς καλύτερα με το lpg.
Τελικά πέρυσι αποκαλύφθηκε ότι το αυτοκίνητο είχε πειραγμένο εγκέφαλο με κολλημένο "τσιπάκι" και λόγω λάθος καμπύλης advance το αυτοκίνητο έκοβε μοίρες για προστασία και είχα αυτή την αίσθηση.
Όταν αποφάσισα να το διορθώσω επέλεξα να βάλω ένα δοκιμασμένο πρόγραμμα για ελαφρώς μεγαλύτερη ιπποδύναμη 180 αντί 150 ίππων που είναι πλήρως συμβατό με το υπόλοιπο εργοστασιακό setup του αυτοκινήτου. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε και έγινε επαναπρογραμματισμός του χάρτη LPG από τον Παναγιώτη Γκολέμη και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι τέλεια.
Χθες έπρεπε να ελέγξω για κάποιο λαμπάκι για τα συστήματα προθέρμανσης κλπ που έχει ο κινητήρας αυτός και επέλεξα να επισκεφτώ ένα συνεργείο με φοβερές διακρίσεις σε dragster με την λογική ότι αυτοί ξέρουν τα μοτέρ από έξω και ανακατωτά. Μετά τον έλεγχο, που ζήτησα, σε δοκιμή στο δρόμο με το διαγνωστικό, με καύσιμο βενζίνη ο τεχνικός διέγνωσε αδυναμία της τρόμπας βενζίνης να ανταποκριθεί ο κινητήρας στο 100% "θα πρέπει να προσέχεις να μην βάζεις βενζίνη από όπου ναναι, πάντα 100αρα και εάν το πλακώνεις να αλλάξεις τρόμπα". Τον παρακάλεσα να κάνει και δοκιμή με το lpg για να δούμε πως συμπεριφέρεται σε full φορτία. Σχεδόν έκπληκτος αφού ότι είχε δει μέχρι τώρα από ότι μου είπε στα φορτία ήταν πολύ φτωχά και άρα επικίνδυνα μου είπε ότι συμπεριφέρεται τέλεια, 100% όλα με LPG (έχει προγραμματιστεί στα φορτία μικτή χρήση βενζίνης).
Επομένως μπορεί να συμβαίνει και αυτό, να είναι καλύτερο το αυτοκίνητο με LPG σε σχέση με την βενζίνη!


Συνήθως στα βελτιωμένα , ξέρω ότι χρησιμοποιούν αντλίες βενζίνης της : walbro.
Πάντως γνωστός με Honda Civic Vti (γνήσιο) με τις ανάλογες βελτιώσεις φοράει συστημα Stag. Και αυτος μου εξήγησε 2 πράγματα και έπειτα έψαξα, γιατί είχα θέμα στις αρχές με το Honda Accord ,οφειλόταν στη ρύθμιση.
Εάν θες να είσαι και πιο απόλυτος και να έχεις μεγαλύτερο φάσμα, βάζεις και ένα wideband για να βλέπεις εάν είναι φτωχό ή πλούσιο το μείγμα.
Οι εγκαταστάτες το βλέπουν και με άλλες παραμέτρους.
Από αυτά που έχω διαβάσει , αρχικά βλέπεις τα fuel trims, το χρόνο ψεκασμού των μπεκ.
Στη ουσία τα μπεκ υγραεριου αντιγράφουν το παλμό των μπεκ της βενζινης
Από όσο ξέρω δεν επεμβαίνουν στο πρόγραμμα του εγκεφάλου της βενζίνης με το υγραέριο.



Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Με lpg τέλεια λειτουργία - προσοχή στην βενζίνη...

Δημοσίευσηαπό socratesb » Παρ 12 Ιουν, 2020 16:34

O εγκέφαλος των 20VT 2ης γενιάς με το ηλεκτρικό γκάζι έχουν ένα εξελιγμένο εγκέφαλο της Bosch Motronic 7.5 wide band. O εγκέφαλος της ΑΕΒ-KING MP48 με σύνδεση OBD βλέπει τα fuel trims και διορθώνει διαρκώς με αποτέλεσμα την σωστή λειτουργία. Εννοείτε πως δεν γίνεται επέμβαση στον εγκέφαλο της βενζίνης, ο σκοπός είναι να είναι ο χάρτης του μίγματος στον εγκέφαλο του αερίου καλά σχεδιασμένος ώστε να μην υπάρχουν αποκλίσεις δηλ long term fuel όσο πιο κοντά στο -0%.
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Με lpg τέλεια λειτουργία - προσοχή στην βενζίνη...

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Σάβ 13 Ιουν, 2020 10:22

αφου το βρηκατε το προβλημα και το λυσατε, ορισμενες φορες η διαγνωση ειναι η χρονοβορα και οχι η επισκευη
ο εγκεφαλος υγραεριου με obd, στο φουλ φορτιο παυει να κανει διορθωσεις εκει δουλευει στοιχειομετρικα
στα υπολοιπα με obd κανει καποιες μικροδιορθωσεις για καλυτερη οικονομια στα καυσιμα και να μην αναβει το λαμπακι check
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Με lpg τέλεια λειτουργία - προσοχή στην βενζίνη...

Δημοσίευσηαπό socratesb » Σάβ 13 Ιουν, 2020 10:55

Ο Παναγιώτης Γκολέμης στην σειρά του στο ytube για την υγραεριοκίνηση τα εξηγεί αναλυτικά

https://www.youtube.com/watch?v=0Sn4mQorO5c&t=575s
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Με lpg τέλεια λειτουργία - προσοχή στην βενζίνη...

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 13 Ιουν, 2020 13:54

antonis132 έγραψε:αφου το βρηκατε το προβλημα και το λυσατε, ορισμενες φορες η διαγνωση ειναι η χρονοβορα και οχι η επισκευη
ο εγκεφαλος υγραεριου με obd, στο φουλ φορτιο παυει να κανει διορθωσεις εκει δουλευει στοιχειομετρικα
στα υπολοιπα με obd κανει καποιες μικροδιορθωσεις για καλυτερη οικονομια στα καυσιμα και να μην αναβει το λαμπακι check
Λαμπάκι check ανάβει συνήθως όταν το short term fuel trim στο φορτίο ξεπερνά το 15. Εννοώ για μείγμα από το λάμδα. Εμένα ο αρχικός εγκαταστατης, είχε βγάλει το λαμπάκι από το καντράν!!!!
Κλέφτη μπροστά στο λάμδα 1 δεν είχε. Ευτυχώς το αμάξι το πρόλαβα και πήγε αλλού για ρύθμιση.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 38 επισκέπτες





cron