Καλησπερα σε ολους!
Εδω και ενα μηνα εχω παρατηρησει να πεφτει υπερβολικα η θερμοκρασια του αεριου οταν βεβαια ειναι και η εξωτερικη χαμηλη (κατω απο 10).
Ποιο συγκεκριμενα διαβαζοντας στο προγραμα της ρυθμισης μπορει να φτασει και τους 12 με 13 βαθμους σε εθνικη με αρκετα χλμ και σχεδον τερμα γκαζι.
Το προβλημα ειναι οτι και το αυοτκινητο εκεινη την στιγμη αρχιζει να κανει κοψιματα τα οποια σταματουν μολις το χαλαρωσεις λιγο και εμφανιζονται ξανα με αρκετο γκαζι πατημενο για λιγη ωρα.
Σε ποιο ψηλες θερμοκρασιες (πανω απο 15) δεν παρουσιαζει τιποτα!
Δουλευει πολυ καλα σε ολες τις υπολοιπες συνθηκες και με καλη οικονομια!
Εχω ακουσει διαφορα που μπορει να φταινε!απο την ποιοτητα του πνευμονα,την τοποθετηση μεχρι και το ποσο καλο ειναι το καυσιμο!
Το συστημa ειναι Πολωνεζικο 4ης γενιας σε Toyota avensis 1.6!
Υπαρχει θεμα τελικα με το κρυο η λυνετε??Αν ναι πως?
Οποια ιδεα για δοκιμη δεκτη και θα σας πω αποτελεσματα!