Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό vagelis » Πέμ 13 Ιαν, 2011 19:22

Καλησπερα σε ολους!
Εδω και ενα μηνα εχω παρατηρησει να πεφτει υπερβολικα η θερμοκρασια του αεριου οταν βεβαια ειναι και η εξωτερικη χαμηλη (κατω απο 10).
Ποιο συγκεκριμενα διαβαζοντας στο προγραμα της ρυθμισης μπορει να φτασει και τους 12 με 13 βαθμους σε εθνικη με αρκετα χλμ και σχεδον τερμα γκαζι.
Το προβλημα ειναι οτι και το αυοτκινητο εκεινη την στιγμη αρχιζει να κανει κοψιματα τα οποια σταματουν μολις το χαλαρωσεις λιγο και εμφανιζονται ξανα με αρκετο γκαζι πατημενο για λιγη ωρα.
Σε ποιο ψηλες θερμοκρασιες (πανω απο 15) δεν παρουσιαζει τιποτα!
Δουλευει πολυ καλα σε ολες τις υπολοιπες συνθηκες και με καλη οικονομια!
Εχω ακουσει διαφορα που μπορει να φταινε!απο την ποιοτητα του πνευμονα,την τοποθετηση μεχρι και το ποσο καλο ειναι το καυσιμο!
Το συστημa ειναι Πολωνεζικο 4ης γενιας σε Toyota avensis 1.6!
Υπαρχει θεμα τελικα με το κρυο η λυνετε??Αν ναι πως?
Οποια ιδεα για δοκιμη δεκτη και θα σας πω αποτελεσματα!
vagelis
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 13 Ιαν, 2011 01:03

Re: LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Πέμ 13 Ιαν, 2011 22:58

Πραγματι αυτο ακριβως μου συμβαινη εδω και μια εβδομαδα και σε μενα και κατι οταν πατω γκαζι λες και δε παιρνει αυτο που θελει η μηχανη και εχει τετοια κοψιματακια,με ελαφρυ σταδιακα πατημα γκαζιου ειναι καπως καλυτερα .
Εχω και εγω 4ης γενια ιταλικο εδω και 7 μηνες ,αλλο ζητημα εκτος απο αυτο δεν προεκυψε , οσον αφορα την ποιοτητα θα μπορουσα να πω ισως να φταιει αλλα επειδη την τελευταια φορα πηγα σκοπια και γεμισα και καιω αυτην ποσοτητα τωρα ειπα μηπως κατι τρεχει απο νοθεια αλλα οταν πηγαινα ειχα ποσοτητα απο Ελλαδα οποτε μαλλον κατι με το κρυο γινεται.
Επισης εχω κανει και αλλαγη στα μπουζι εχω βαλει ιριδιου ειδικη σειρα για lpg ngk σκεφτηκα να τα βγαλω τωρα που συμβαινει το πραγμα και να βαλω
τα τριακιδα που φορουσε απο μανα να δω τη γινεται, αλλα οταν τα περασα αυτα ο καιρος ηταν μαλακος και δεν διαπιστωσα αυτην την ανωμαλια.
Μαλλον αν βρω χρονο θα κανω παλι την αλλαγη αλλα ισως να περιμενω μια και η θερμοκρασια λενε θα ανεβει.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό vagelis » Παρ 14 Ιαν, 2011 21:31

Φιλε Gregori υπαρχει τελικα σοβαρο θεμα με το κρυο!Πολλοι εχουν προβληματα που ισως τα αγνοουν αλλα και να μην τα καταλαβαινουν λογο νορμαλ οδηγησης!Καποιοι δεν εχουν καθολου ομως!!!
Αν το προβλημα ειναι σε μικρο βαθμο οπως το περιγραφω παραπανω διορθωνεται εν μερη(βασικα θα στο κανει πιο ψηλα ,και αν εχεις για ακομη περισοτερη ωρα το γκαζι πατημενο τερμα).
Με μονωση του πνευμονα με υαλοβαμβακα και το rail του υγραεριου να εφαπτεται πανω στο καπακι των βαλβιδων.
Εχει διαφορα το δοκιμασα σημερα.Απο βδομαδα θα αλλαξω τον πνευμονα με μεγαλυτερο της ιδιας εταιριας!Αυτος που εχω λεει πως ειναι για 150kw ο αλλος για 200kw.Να δουμε τι θα γινει!
Για τα μπουζι που λες μην το σκεφτεσαι καθολου δεν ειναι απο εκει.Δοκιμασε και κατι αλλο.Κανε μερικα αγρια ανοιγματα και μολις αρχισει το προβλημα μεινε σταματημενος για κανα 5 λεπτο ρελαντι να ζεσταθουν ολα καλα και ξεκινατο αγρια παλι να δεις που για 1 με 2 ανοιγματα θα πας καλα μετα ξανα τα ιδια.
Εχεις την δυνατοτητα να δεις θερμοκρασιες υγρεριου οταν οδηγεις?Εκει φενεται καλυτερα το τι συμβαινει και η διαφορα με τις μονωσεις!
vagelis
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 13 Ιαν, 2011 01:03

Re: LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό gakost » Παρ 14 Ιαν, 2011 22:58

Μήπως στο κάνει στην αρχή όταν είναι κρύο το μοτέρ; Ανεβάζουν θερμοκρασία στα κανονικά επίπεδα τα νερά της μηχανής ή μήπως έχεις κολλημένο ανοιχτό θερμοστάτη και δεν το έχεις καταλάβει; Στα συστήματα 4ης γενιάς τα ζεστά νερά της μηχανής ζεσταίνουν τον πνεύμονα ώστε αφού μετατρέπετε το lpg από την υγρή μορφή στην αέρια λόγω πίεσης ψεκάζετε ζεστό . Αν το αέριο είναι κρύο τότε έχεις προβλήματα (μπερδέματα κοψίματα κλπ κλπ). Γι αυτό και όταν βάζεις μπροστά ξεκινάς με βενζίνη και γυρνάει σε αέριο αργότερα (μόλις ζεσταθούν τα νερά η ο εγκέφαλος του lpg δει οτι είναι ζεστά).Χωρίς να είμαι μηχανικός η το σύστημα σου είναι ρυθμισμένο να γυρνάει πολύ νωρίς σε αέριο ή έχεις κολλημένο θερμοστάτη (το πιο πιθανό) οπότε με τις χαμηλές θερμοκρασίες και δεν σηκώνουν θερμοκρασία τα νερά γενικότερα. (στην κίνηση στην πόλη μάλλον δεν θα καταλαβαίνεις διαφορά αλλά στον ανοιχτό δρόμο λογικά το θερμόμετρο του κινητήρα θα είναι χαμηλά.) Όσο για την μόνωση δεν ξέρω πρώτη φορά το ακούω. Ξέρω να σου πω σίγουρα ότι σε χ'ωρες όπως Σερβία και Βουλγαρία με -25 0c τον χειμώνα τα υγραεριοκίνητα κινούνται οκ και δεν έχω ακούσει για κάποια ιδιαίτερη μόνωση.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Σάβ 15 Ιαν, 2011 00:15

φιλε Βαγγελη θα δοκιμασω αυτο που λες με την αναμονη, οσον αφορα την θερμοκρασια του αεριου δεν εχω οργανο δεν ξερω εσυ με τη τροπο τη βλεπης
αλλα ως προς την θερμοκρασια περιαβαλλοντοσ σημερα εφτασε και 14 και ηταν καπω σε μικροτερο βαθμο αισθητο.
Αυτο για το πνευμονα δεν ηξερα οτι εχει ασ που μεγεθη υπεθεσα μηπως θελει λιγο παραπανω πιεση σαν ρυθμιση θα το συζητησω με τον εγκαταστατη.
Σκεφτηκα το ζητημα της νοθειας οσον αφορα την αναλογια στα ποσοστα των αεριων.
Παντως τισ προσεχη μερες που θα υπαρξη ανοδο τη θερμοκρασιας θα φανει.
Οσο για μονωση τη να πω η μπουκαλα μεσα ειναι τυλιγμενη με μοκετα και οι γραμμες μεταφορας του αεριου δεν θυμμαι αν ειναι η οχι μεσα σε καποια μονωση.
Επιδης η μεταβαση στο αεριο γινεται μεταξυ 55-60 βαθμων και το καταλαβαινω επιδη ακουω την βαλβιδα που προσπαθει να κανει την μεταβαση.
Απο θεμα ανοιχτου θερμοστατη δεν νομιζω ειναι διοτι εχω φυσιολογικη ανοδο και σταθεροτητα θερμοκρασιας εξαλλου το αυτοκινητο ειναι καινουργιο
σχεδον.
Επισης καποιες φορες γυρνουσα το θερμοστατη στο κρυο ετσι ωστε να μην ερχονται να νερα στο καλοριφερ και κανουν κυκλο για να κανει ποιο γρηγορα μεταβαση αλλα δεν ειδα τιποτα το τρομακτικο.
Θα το παρακολουθησω και θα μου πεις και εσυ μετα την αλλλαγη που θα κανεις τη εγινε.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Κυρ 16 Ιαν, 2011 02:24

ΦΙΛΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΗΤΑΝ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΣΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΗΣ ΕΧΩ ΚΑΝΗ ΜΟΝΟ 12500 ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΤΛΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ Η ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΕΣ.
ΕΙΧΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΙΑ ΣΚΟΝΗ ΥΓΡΗ ΛΙΓΟ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΓΡΑΦΙΤΗΣ ΤΟ ΕΙΔΑ , ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ ΚΤΛ. ΑΠΟ ΔΟΚΙΜΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΟΡΙΑΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΝΩ.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΗΓΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ,ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΓΕΜΙΣΑ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΕΠΆΥΤΟΥ ΜΕ ΣΥΣΤΗΣΕ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΩ ΝΕΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΜΕ ΝΕΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό gakost » Κυρ 16 Ιαν, 2011 23:10

μικρό το κακό μεγάλη η ταλαιπωρία και το άγχος :( . Τώρα τουλάχιστον ξέρουμε να μην την πατήσουμε και οι άλλοι. Αυτό με την μόνωση μου ακούστηκε κάπως να σου πω αφού εγώ προσωπικά έχω ταξιδέψει σε χιονοθύελλα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό tgi » Κυρ 06 Φεβ, 2011 22:31

Να σας πω και εγώ την άποψη μου και την εμπειρία μου στο θέμα lpg και χαμηλές θερμοκρασίες!!!

Μόλις τώρα γύρισα από ένα τριήμερο στην Βυτίνα - Νυμφασία - Δημητσάνα.
Έμεινα και τα δύο βράδια στην Νυμφασία. Εκεί οι θερμοκρασίες έφταναν έως και -5 °C το βράδυ!
Χτες Σάββατο 5/2/2011 το βράδυ έφτασα στα δωμάτια στην Νυμφασία με θερμοκρασία -1°C πάντα με υγραέριο.
Έσβησα την μηχανή και σήμερα το πρωί ξεκίνησα από τα δωμάτια στις 7:30 το πρωί με εξωτερική θερμοκρασία -5°C !!!!
το αυτοκίνητο δούλεψε θαυμάσια. Γύρισε απροβλημάτιστα στο υγραέριο χωρίς υγραέριο και χωρίς κανένα "βήχα" κινήθηκα για περίπου 3 χιλιόμετρα όπου πήγα σε ένα μοναστηράκι... όταν κατά τις 10:00 το πρωί έφυγα από το μοναστηράκι η θερμοκρασία ήταν στους 0 - 1 °C και πάλι δεν είχα κανένα πρόβλημα... όλα ήταν θαυμάσια....

Οι εντυπώσεις μου από την συμπεριφορά του υγραερίου και στις χαμηλές θερμοκρασίες είναι θαυμάσιες....

ΥΓ : να σημειώσω ότι είχα φουλάρει το ρεζερβουάρ μου με υγραέριο από την Τρίπολη. Δεν ξέρω αν το μείγμα ήταν καλό ή κακό... άπλα το σημειώνω και αυτό σε περίπτωση που πουν κάποιοι για το μείγμα υγραερίου - προπανίου!
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Τρί 08 Φεβ, 2011 20:37

Το συστημα υγρου ψεκασμου θα δουλεψει και στο πολυ κρυο, αφου στην ουσια η αντλια ανεβαζει την πιεση του LPG, οπως κανει και η αντλια βενζινης στη βενζινη, και ειναι ισως το μεγαλυτερο πλεονεκτημα τους εναντι των συστηματων αεριου ψεκασμου.
Τα συστηματα αεριου ψεκασμου, εξαρτωνται αμεσα απο την πιεση του υγραεριου μεσα στην μπουκαλα, οποτε κατα το χειμωνα πρεπει να εχουν επαρκη αναλογια προπανιου μεσα στο υγραεριο ωστε να μπορουν να διατηρουν minimun 1.5-2bar ακομη και στο πολυ κρυο.
Σκεφτειτε οτι στην Πολωνια το χειμωνα δεν ανεβαινει η θερμοκρασια περιβαλλοντος πανω απο το 0 για κανα 6μηνο, αλλα εχουν 95% προπανιο μεσα στο υγραεριο τους, οποτε και με -15 τα αυτοκινητα μπορουν να κινηθουν.
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: LPG και χαμηλες θερμοκρασίες

Δημοσίευσηαπό johnsuv » Τετ 09 Φεβ, 2011 10:12

Τις προηγούμενες δυο τρεις μέρες με το πολύ κρύο (τα πρωινά που έφευγα - Μαρούσι- είχε θερμοκρασία -1 , -2 βαθμούς) δεν είχα κανένα πρόβλημα. Το σύστημά μου είναι αέριου ψεκασμού.
johnsuv
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 23 Ιαν, 2011 23:30

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες