fotisly έγραψε:μετα απο τοσο καιρο επανερχομαι στο θεμα.
με ζιγκλερ αλλαζανε παλια αλλα δεν ειχε κανενας θεμα μετα απο σωστη ρυθμιση.τεσπα
δοκιμασα τα βαλω τα c4 ζιγκλερ.το αμαξι πηγαινει καλυτερα με υγραεριο στις μεσαιες στροφες απο οτι πριν,ελα ομως που σερνετε τωρα οταν γυριζω βενζινη!!!!!
λογικα βλεπει πλουσιο μιγμα ο λαμδα και κοβει αλλα αυτο να το κανει οταν εχω υγραεριο,οταν ειμαι σε βενζινη γιατι να κοβει ο λαμδα το καυσιμο????
δεν εχω καταλαβει ακομη τον επηρεασμο του εγκεφαλου του συστηματος με του εγκεφαλου του αυτοκινητου.δεν εννοω το οτι απλα κλεβει πληροφοριες και τις δινει στα μπεκ υγραεριου αλλα γιατι αν π.χ εχει θεμα ο εγκεφαλος του υγαεριου να ρεταρει κ οταν εισαι βενζινη.
και το βασικοτερο οπως ειπα πιο πανω γιατι να κοβει καυσιμο οταν ειμαι βενζινη επειδη ειναι πλουσιο οταν ειναι σε υγραεριο!!!!!
Προφανώς όταν είσαι με υγραέριο , λαμβάνοντας ο λ ενδείξεις κλειδώνει σε κάποιες ρυθμίσεις.
Όταν γυρίσεις σε βενζίνη ο εγκέφαλος έχει ακόμα τις ρυθμίσεις του υγραερίου .
Προφανώς για να αλλάξει ο εγκέφαλος σύμφωνα με τις ενδείξεις του λ σε καύση με βενζίνη απαιτείται λίγος χρόνος και κάποια χιλιόμετρα .
Εμένα μου έκανε κάτι κομπιάσματα με βενζίνη και λίγο αυξημένη κατανάλωση .
Πήγα στο συνεργείο μου και μου είπε να κυκλοφορήσω 3,4 μέρες μόνο με βενζίνη και θα στρώσει .
Όπως και έγινε .