Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 08 Σεπ, 2017 09:28

meletis έγραψε:
tedd έγραψε:Η ρυθμιση σε εμενα εγινε στο συνεργειο.

Μελέτη ενος διαγραμματος για διαστημα 11 δευτερολεπτων δεν νομιζω οτι μπορει να βγάλει ορθα συμπαιρασματα ειδικα οταν σε αυτο περιλαμβανονται και διαφορετικές καταστασεις οδηγησης.
Αν ψαξεις στο κινητο μπορεις ευκολα να βρεις το αρχειο που εχει δημιουργησει το τορκ, ειναι σε csv μορφη, μεσω καποιου ονλαιν μετατροπεα το κανεις σε xls και το ανοιγεις με το excel. Εκει θα δεις ολες τις καταγραφες και μπορεις πιο ευκολα να βγαλεις συμπαιρασμα αν ειναι φτωχο ή πλουσιο.

Βλεπω οτι έχεις κινητηρα 1800 κυβικα και οτι ειναι μοντελο του 2004 το οποιο μπορει να ειναι και παλαιοτερο. Οποτε για ενα τετοιο κινητηρα δεν νομιζω οτι η καταναλωση που εχεις οτι ειναι κακη το αντιθετο μαλιστα. Την καταναλωση τωρα και πριν μονο με βενζινη, πως τις εχεις μετρησει? Ο υπολογισμος εγινε με γεμισμα-αδειασμα και ξαναγεμισμα της δεξαμενης ή αναφερεσαι στις μετρησεις του τριπ κομπιουτερ? Επισης οι μετρησεις αφορουν αποτελεσματα απο 1-2-3 γεμισματα ή αναφερονται σε βαθος χρονου?

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε εμενα η εφαρμογη ποτε Torque δεν μπορεσε να συνδεθει με το εγκεφαλο του αυτοκινητου. Πιθανον να φταινε οι 2 συσκευες (Obd)
Τις μετρησεις τις εχω επαληθευσει με 4 γεμισματα της δεξαμενης. Υπολογιστη Ταξιδιου δεν διαθετει για καταναλωση.
Ο κινητηρας ειναι 1600cc , αλλα το Accord ειναι γενικα βαρυ αμαξωμα.
Παντως και κατοχος με το ιδιο τυπο αυτοκινητου εχει ιδιες καταναλωσεις.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στον @astam απευθυνομουν

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό sso » Παρ 08 Σεπ, 2017 10:48

astam έγραψε:
anikologr έγραψε:Τι σωστό είναι +25% τουλάχιστον σε σχέση με βενζίνη.. Μην ακούς τίποτα άλλο..


Μα ήδη έχω 30% μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχεση με τη βενζίνη και πάλι φαίνεται να έχω φτωχό μίγμα...που θα φτάσει αν ρυθμιστεί σωατά?

Φίλε astam η συνολική κατανάλωση που έχεις τώρα δεν είναι 30% μεγαλύτερη από την κατανάλωση που είχες όταν ήσουν με βενζίνη. Η πραγματική/ουσιαστική αύξηση είναι 45%!!

Και εξηγούμαι. Με βενζίνη είχες 6,9 λιτ/100 χλμ. Τώρα έχεις Υγραέριο 8,2 λιτ/100 χλμ αλλά και 1 λιτ. βενζίνη, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 1,8 λιτ. υγραέριο.
Άρα τώρα συνολική κατανάλωση έχεις 8,2 + 1,8 = 10 λιτ/100 χλμ, που σημαίνει 45% αύξηση σε σχέση με τα 6,9 λιτ/100 χλμ που είχες πριν μόνο με βενζίνη!!!

Επομένως με τα νούμερα που δίνεις το όφελος που έχεις από το καύσιμο λόγω υγραεριοκίνησης αυτή τη στιγμή είναι 11% (Βενζίνη 5,9 χ 1,468 = 8,66 €/100 χλμ, Υγραέριο 10 χ 0,78 = 7,8 €/100 χλμ). Πήρα τιμές σημερινές από ένα πρατήριο SHELL για την βενζίνη και ένα Aegean για το LPG.
Άρα αν συνυπολογίσεις και τα έξτρα έξοδα που έχεις λόγω υγραεριοκίνησης φοβάμαι ότι δεν έχεις κανένα όφελος!!!

Μελέτη πριν κάνεις την ρύθμιση στον δεύτερο εγκαταστάτη λες ότι είχες κατανάλωση 5,9 λιτ/100 χλμ. Πριν μόνο με βενζίνη πόση κατανάλωση είχες;
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό astam » Παρ 08 Σεπ, 2017 11:24

@tedd η παρατήρηση των trims εννοείται πως δεν την κάνω σε 11sec, πολλές φορές το παρατηρώ για μισή ώρα. Απλά τα screenshot που ανέβασα εδώ είναι 11δευτερολέπτων και σε γενικές γραμμές είναι αντιπροσωπεύουν το τι συμβαίνει στο αυτοκίνητό μου.

Ναι το αυτοκίνητο είναι παλιό αλλά σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, τουλάχιστον πρίν γίνει υγραέριο. Αγοράστηκε καινούριο απο την οικογένειά μου και πέρασε στα χέρια μου πριν ένα χρόνο όπου είχε 87.000km και τώρα έχει 108.000km. Οι μετρήσεις ΠΑΝΤΑ γίνονται με γεμισμα-άδειασμα-γεμισμα του ρεζερβουάρ τόσο της βενζίνης όσο και του υγραερίου ακόμη και πριν περάσει στα χέρια μου. Επίσης τον Αύγουστο επειδή είχα κάτι αρυθμίες στο ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί το δούλεψα βενζίνει για καμιά 500αρια χιλιόμετρα όπου και πάλι είχα κατανάλωση 6,9lt/100km.
Επομένως δεν δικαιολογείται αυτή η αύξηση της κατανάλωσης και να έχω και φτωχό μίγμα. Τουλάχιστον να είχα τέτοια κατανάλωση και σχετικά πλούσιο μίγμα να πώ οκ αλλά τώρα...

@meletis και εγώ είχα πάρει ένα απλό bluetooth reader και δεν συνδεόταν ποτέ στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Το δεύτερο που πήρα (Vgate iCar3) το έψαξα αρκετά και επικοινώνησα και με τον πωλητή (ebay) πρίν το αγοράσω ώστε να βεβαιωθώ ότι θα δουλεύει στο αμάξι μου. Ξέρεις τι πρωτόκολο obd έχεις?

@sso Το κέρδος είναι στο 22% :lol: γιατί στη βενζίνη έχω κατανάλωση 6,9 και όχι 5,9 λίτρα. Μάλλον εγώ είμαι ο γκαντέμης που έχει και μεγάλη κατανάλωση και φτωχό μίγμα.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 08 Σεπ, 2017 12:36

Ωραία τα κυβικά και τα άλογα παιδιά αλλά θέλουν να τα ταΐζεις!! 7,2 κατανάλωση lpg έχει το δικό μας που είναι 1.4 και μικρό σκάφος σχετικά... Αν έχεις 6.9 στην βενζίνη πραγματικά και όχι μόνο στο trip, μια χαρά είσαι... 6-6.3 έχει το δικό μας που είναι 1.4 και πιο ελαφρύ... Πόσο καλύτερα; Με 6.9 κατανάλωση σε βενζίνη πρέπει να είσαι στα 8-8.2 στο υγραέριο... Και εκεί γράφεις ότι είσαι. Και τόσο είναι το +15% του 6,9, 7.95 για την ακρίβεια. Άρα τα νούμερα δείχνουν σωστά και ίσως ένα τσακ πιο πλούσια όργανα που φαίνεται και σε μια γραφική που έχεις ανεβάσει... Για 1800 και παλιό αυτοκίνητο όπως λες είναι μια χαρά νομίζω...

Τι φανταστήκατε βρε παιδιά; Ότι με υγραέριο θα καίει ξαφνικά όπως ένα 1000αρι C1? Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 08 Σεπ, 2017 12:43

Επίσης σχετικά με το VGATE που έχεις πάρει. Αν δουλεύει κανονικά το Torque στο υγραέριο και μπορεί και επικοινωνεί χωρίς προβλήματα και καθυστερήσεις με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, τότε εκείνη την στιγμή να ξέρεις ότι μάλλον μπλοκάρεις την επικοινωνία του εγκεφάλου του υγραερίου με το canbus, οπότε ακυρώνεις την λειτουργία obd του κιτ. Αν θες να παρακολουθήσεις σωστά τις τιμές πρέπει να πάρεις το διαγνωστικό του Κιτ υγραερίου που φοράς...

Το VGATE το είχα δει κι εγώ αλλά δεν παρατήρησα κάποια επιπλέον δυνατότητα σε σχέση με το κινέζικο elm327... Έχει κάτι παραπάνω;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό sso » Παρ 08 Σεπ, 2017 14:34

astam έγραψε:...
@sso Το κέρδος είναι στο 22% :lol: γιατί στη βενζίνη έχω κατανάλωση 6,9 και όχι 5,9 λίτρα. Μάλλον εγώ είμαι ο γκαντέμης που έχει και μεγάλη κατανάλωση και φτωχό μίγμα.

Ναι, στον τελικό υπολογισμό του κέρδους παρασύρθηκα από την κατανάλωση του Μελέτη και έγραψα λάθος. Στην διαφορά της κατανάλωσης όμως το έχω γράψει σωστά (6,9 λιτ/100 χλμ)

Οπότε το όφελος που έχεις από την κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνεις, είναι περίπου 30% (2,33€/100χλμ η 233€ για κάθε 10,000 χλμ που κάνεις)

Βενζίνη: 6,9 χ 1,468 = 10,13 €/100 χλμ
Υγραεριοκίνηση: 10 χ 0,78 = 7,8 €/100 χλμ

10,13/7,8=1,298
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό astam » Παρ 08 Σεπ, 2017 15:09

@referravag Στο +15% αύξηση κατανάλωσης δεν έχεις υπολογίσει το 1lt/100km βενζίνη που καίει στην εκκίνηση και τους μικροψεκασμούς ;)
To VGATE το πήρα γιατί είναι το μόνο που βρήκα και δουλεύει με το πρωτόκολλο OBDII J1850PWM που έχει το mondeo. Επίσης το landirenzo Evo δεν είναι OBD ούτως η άλλως οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να έχω συνδεδεμένο το VGATE. Ο λόγος που δεν έβαλα σύστημα υγραερίου με obd είναι γιατί πολύ απλά κανένα σύστημα δεν διαβάζει το J1850PWM.
Το μόνο που λένε πως κάνει μικροδιορθώσεις είναι το stag το οποίο ΔΕΝ χρησιμοποιεί το obd. Επίσης αυτό που με εξέπληξε στο stag, το οποίο το είδα φορεμένο πάνω σε Mondeo σαν το δικό μου,
είναι ότι έχει ολόκληρο χάρτη (με φορτία και στροφές) όπου μπορείς να ορίσεις το ποσοστό ψεκασμών βενζίνης (απο 0% εώς 100%) κατι το οποίο δεν έχω δεί στους aeb εγκεφάλους.

@sso σε ένα χρόνο που έχω στα χέρια μου το αμάξι έχω κάνει 21.000km οπότε δεν είχα άλλη επιλογή.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό sso » Παρ 08 Σεπ, 2017 15:22

Το σημαντικότερο απ' όλα είναι να μην βγουν ζημιές λόγω της υγραεριοκίνησης...

Επομένως προσοχή μεγάλη σε τρία βασικά, κατ' εμέ, πράγματα:
1. Σωστή ρύθμιση (από σωστό και γνώστη του αντικειμένου μάστορα)
2. Σωστό υγραέριο (από σωστό και τίμιο πρατηριούχο)
3. Σωστή οδήγηση, αν είναι δυνατόν όχι πάνω από 3,500-4,000 στροφές
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 08 Σεπ, 2017 19:25

@astam σωστά το έχω υπολογίσει... και εμάς τόσο είναι μαζί με τους μικροψεκασμούς βενζίνης +15% όπως και σε εσένα. ;) Δηλ το νούμερο κατανάλωσης του υγραερίου είναι +15% από το κανονικό νούμερο κατανάλωσης αν πήγαινες μόνο με βενζίνη. Παράλληλους ψεκασμούς έχουμε +0,9λ περίπου ανά 100χλμ.

Για το VGATE εννοείς ότι μπορείς να διαβάσεις το SW CAN και το ΗW CAN? Τα propitiatory πρωτόκολλα της Ford και της GM? Μπορείς να μου στείλεις το link του πωλητή γιατί με ενδιαφέρει... Και οι κινέζικοι κλώνοι του ELM ισχυρίζονται ότι τα υποστηρίζουν αυτά τα πρωτόκολλα που γράφεις σαν αυτόν που έχω κι εγώ... Εγώ κάποια PIDs για το DPF που έβλεπα με το OPCOM από το SW/HW CAN τα πρόσθεσα χειροκίνητα στο Torque και ενεργοποίησα μια έξτρα επιλογή μέσα στις επιλογές του Torque και δουλεύουν μια χαρά. Άρα μπορεί και το απλό elm327 να διαβάζει το συγκεκριμένο πρωτόκολλο που λες. Θα βγάλω ένα screenshot πιο μετά που θα πάω μια βόλτα να δω τι πρωτόκολλα μου γράφει ότι υποστηρίζει το Torque στο αυτοκίνητό μου. και αν μπορώ να συνδεθώ μόνο σε αυτό ;)

Τα υπόλοιπα που λες πάντως δεν νομίζω ότι έχουν σχέση με την συνεργασία του συστήματος υγραερίου OBD με το αν έχεις Ford ή κάτι άλλο... Κάποιες παράμετροι είναι propitiatory της Ford αλλά νομίζω οι γενικές παράμετροι που χρειάζεσαι όπως σήμα στροφών, λ, trims κλπ είναι generic PIDs και όχι enhanced στο SW/HW CAN. Κρατώ μια επιφύλαξη για τα trims γιατί εγώ στο δικό μου Opel δεν μπορώ να τα δω μέσω του ELM. Θα το ψάξω λίγο παραπάνω. Αν μπορείς στείλε μου το link του πωλητή που το πήρες αν και έλεγα να μαζέψω χρήματα για να πάρω το OBDLink MX το οποίο παίζει σε δική του κλάση. Σκεφτόμουν επίσης και για κλώνο του Autocom. :)

@sso, πιο πάνω στους υπολογισμούς που κάνεις την αντιστοιχία 1λ βενζίνη = 1,8λ υγραέριο νομίζω ότι είσαι λάθος. εφόσον η ενεργειακή διαφορά των δυο καυσίμων είναι 15% θα έπρεπε στους υπολογισμούς σου να χρησιμοποιήσεις 1λ βενζίνη = 1,15λ υγραέριο. ;)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό sso » Παρ 08 Σεπ, 2017 21:53

referravag έγραψε:@sso, πιο πάνω στους υπολογισμούς που κάνεις την αντιστοιχία 1λ βενζίνη = 1,8λ υγραέριο νομίζω ότι είσαι λάθος. εφόσον η ενεργειακή διαφορά των δυο καυσίμων είναι 15% θα έπρεπε στους υπολογισμούς σου να χρησιμοποιήσεις 1λ βενζίνη = 1,15λ υγραέριο. ;)

Φίλε @referravag εννοώ σε αξία ότι αντιστοιχεί 1λ βενζίνη σε 1,8λ υγραέριο :D
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 118 επισκέπτες