Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 08 Σεπ, 2017 22:04

Τα τελευταία κινεζοelm και δηθεν έκδοσης 2.1 βασιζονται στο ιδιο τσιπ που βασιζονταν και οι παλαιοτερες εκδοσεις. Απλα το λογισμικο του ειναι λιγο παραπανω πειραγμενο με αποτελεσμα να υπαρχουν ασυμβατοτητες και πολλα αυτοκίνητα να μην μπορουν να συνθεδουν. Οι πιο "σταθερη" εκδοση με λιγοτερα θεματα ειναι η 1.4β μετα οσο ανεβαινουν τοσο αυξάνονται και τα προβληματα.


Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 08 Σεπ, 2017 22:32

6.9 καταναλωση σε κινητηρα 1800κ.ε και παλαοτητας και τεχνολογιας κοντα στην 15ετια μου φαινεται πολυ χαμηλη. Τετοιες καταναλωσεις νομιζω θα ζηλευαν και σύγχρονα αυτοκινητα, τοσο εκαιγε και σαξο που ειχα πριν και ηταν 900κιλα και 1124κ.ε.
Τετοια καταναναλωση βγαινει μονο αμα οδηγας με αυγο κατω απο το γκαζι ή η μετρηση εγινε μια φορα και με οδηγηση σε εθνικη οδο χαλαρα και κατω απο το όριο ταχυτητας. Με τιποτα δεν πιστευω να μπορεσε να βγει μια τετοια καταναλωση με μικτη οδηγηση και οδηγηση στην πολη με μποτιλιαρισμα και παραλληλα να εχει γινει συνεχή μέτρηση, δηλαδη με 3-4-5 και παραπανω απανωτά γεμισματα-αδειασματα και με συνθηκες οδήγησης οπου θα περιλαμβανει και πολη και εθνικη και γενικα ενα μειγμα διαδρομων οπως στις συνηθεις συνθηκες και διαδρομες οπου οδηγει καποιος. Επισης αν το αυτοκινητο πχ το ειχες σε χωριο και πηγες μετακομισες σε πολη δεν υπαρχει περιπτωση να σου βγει η ιδια μεση καταναλωση.
Τα αναφερω αυτα μπας και τζαμπα νομιζεις οτι καταναλωνεις πολυ ενω στην πραγματικοτητα εισαι στα κανονικα. Στο δικο μου 1500κ.ε. του 2005 καιω 9.2 υγραεριο και γυρω στα 0.5 λιτρα βενζινη για το ξεκινημα και γυρισμασε βενζινη σε καμμια χοντρη ανηφορα. Οπου προηγουμενως μονο με βενζινη ειχα καταναλωση 8.3 η οποια πιθανον να ηταν και στο 8.5 και ισως παραπανω λογω δημιουργιας οικογενειας οποτε και αυξηση των ατομων και γενικα του βαρους που θα πρεπει να μεταφέρει.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό astam » Σάβ 09 Σεπ, 2017 02:27

@referravag Το απλο elm (το κλασικο μπλε μικρο) που ειχα παρει συνδεοταν με το torque απλα εκανε συνεχεια search για να συνδεθει με την ecu του αυτοκινητου και ποτε δε συνδεοταν. Οταν εστειλα βεβαια στον πωλητη μου ειπε οτι δεν υποστηριζει το πρωτοκολλο j1850pwm ενω το vgate συνδεετε κανονικα απλα μερικες παραμετρους δε μου τις μετραει π.χ. τον λ. Παντως για τις ecu του υγραεριου με οσους εχω μιλησει και οσα διαγραματα συνδεσμολογιας εχω δει αναφερουν μονο το can και το k-line πρωτοκολλο οχι το j1850pwm.

@tedd οταν συγκρινω καποια πραγματα τα συγκρινω με τα ιδια δεδομενα και τις ιδιες συνθηκες. Ποτε δεν ειπα οτι ειχα 6.9lt/100km σε πολη. Στην πολη ειναι ρουφηχτρα. Εδω και 5 χρονια κανω την ιδια διαδρομη 5 μερες την εβδομαδα, εθνικη οδος (παλια πλεον γιατι ρωρα υπαρχει η ιονια οδος) με σταθερη ταχυτητα γυρω στα 90km, και να θες να πας παραπανω δε μπορεις λογω του δρομου. Και οχι δεν παω σαν κοτα, μια νορμαλ οδηγηση κανω. Επισης με ενα απλο google search μπορεις να δεις οτι ο κατασκευαστης δινει 5.8lt/100km για κινηση εκτος πολης.
Και για τους πολυ δυσπιστους οριστε κ ενα screenshot.
Εικόνα

Στάλθηκε από το LG-H525n μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 10 Σεπ, 2017 00:59

sso έγραψε:
referravag έγραψε:@sso, πιο πάνω στους υπολογισμούς που κάνεις την αντιστοιχία 1λ βενζίνη = 1,8λ υγραέριο νομίζω ότι είσαι λάθος. εφόσον η ενεργειακή διαφορά των δυο καυσίμων είναι 15% θα έπρεπε στους υπολογισμούς σου να χρησιμοποιήσεις 1λ βενζίνη = 1,15λ υγραέριο. ;)

Φίλε @referravag εννοώ σε αξία ότι αντιστοιχεί 1λ βενζίνη σε 1,8λ υγραέριο :D


Ναι οκ. Γιατί όμως να το κάνεις αυτή την μετατροπή; Έτσι το παρουσιάζεις σαν να καίει 10 λίτρα υγραέριο πράγμα που δεν ισχύει. Όπως δεν θα ίσχυε να πεις ότι (8,2+1,15) χ 0,78 αφού 1,15 λίτρα υγραέριο αντιστοιχούν στην ποσότητα της βενζίνης που καίει, γιατί τα λίτρα είναι σωστά αλλά η τιμή όχι. Το σωστό είναι να προσθέσεις βενζίνη χ τιμή + υγραέριο χ τιμή... Δεν χρειάζεται να το περιπλέκουμε :)


Υγραέριο 8,2*0,78 + 1*1,46 = 7,86


@astam: Μάλλον πήρες έκδοση 2.1 η οποία δεν είναι και ότι καλύτερο... Το δικό μου 1.5 νομίζω το υποστηρίζει μια χαρά. Θα το τσεκάρω αύριο. ;)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 12 Σεπ, 2017 14:31

astam έγραψε:
@meletis και εγώ είχα πάρει ένα απλό bluetooth reader και δεν συνδεόταν ποτέ στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Το δεύτερο που πήρα (Vgate iCar3) το έψαξα αρκετά και επικοινώνησα και με τον πωλητή (ebay) πρίν το αγοράσω ώστε να βεβαιωθώ ότι θα δουλεύει στο αμάξι μου. Ξέρεις τι πρωτόκολο obd έχεις?


πρωτόκολο obd το Honda έχει ISO 9141,εννοείται οτι όταν το προσπαθώ να το συνδεθώ, το αμάξι δουλεύει στην βενζίνη.
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 12 Σεπ, 2017 16:41

referravag έγραψε:...Έτσι το παρουσιάζεις σαν να καίει 10 λίτρα υγραέριο πράγμα που δεν ισχύει.
Το σωστό είναι να προσθέσεις βενζίνη χ τιμή + υγραέριο χ τιμή...
Υγραέριο 8,2*0,78 + 1*1,46 = 7,86


Φίλε Βαγγέλη κι όμως είναι σαν να καίει 10 λίτρα υγραέριο.
Στο ίδιο αποτέλεσμα καταλήγουμε. Τα 7.86€ αντιστοιχούν σε 10 λίτρα υγραέριο (7,86/0,78=10).
Αυτό που μας ενδιαφέρει στο τέλος είναι να δούμε αν έχουμε, και πόσο, όφελος από την υγραεριοκίνηση.
Πόσο μου κόστιζαν τα καύσιμα πριν (μόνο με βενζίνη), πόσο μου κοστίζουν τώρα (υγραέριο+βενζίνη), πόσο όφελος έχω.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 12 Σεπ, 2017 18:35

Σωκράτη ναι το κατάλαβα το σκεπτικό σου!!! Απλά έδωσα τον άλλο τύπο που είναι ο σωστός με τα νούμερα!!! Κατάλαβα τι έκανες! Απλά δεν χρειάζεται η μετατροπή αφού ξέρεις τιμές και καταναλώσεις και για τα δύο καύσιμα!! :D

@astam: Φίλε astam τσέκαρα σήμερα με τι πρωτόκολλο συνδέεται το ELM327 v1.5 που έχω και δεν συνδέεται με το J1850PWM ακόμη και αν το ορίσω χειροκίνητα!! Συνδέεται μόνο στο CAN11 bits 500KBits. Αν μπορείς στείλε μου το link του πωλητή που πήρες το VGATE για να το παραγγείλω κι εγώ αν είναι!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! :thumbup: :thumbup:

@meletis: Φίλε Μελέτη αυτό συμβαίνει γιατί τυχαίνει το διαγνωστικό σου να έχει διεύθυνση με μεγαλύτερη προτεραιότητα από την διεύθυνση του εγκεφάλου του υγραερίου, με αποτέλεσμα στην διαιτησία για το ποια συσκευή θα πάρει την κυριότητα του διαύλου (Can Bus) να κερδίζει συνέχεια το διαγνωστικό σου... Ο εγκέφαλος του υγραερίου βλέπει ότι δεν μπορεί να επικοινωνήσει με το CANBUS και γι' αυτό σε γυρνάει σε βενζίνη. Παίζει ρόλο ο τρόπος που έχουν υλοποιήσει οι κατασκευαστές του εγκεφάλου του υγραερίου το πως θα διαχειρίζεται τέτοιες καταστάσεις. Θα μπορούσαν πχ να το είχαν κάνει να λειτουργεί χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις παραμέτρους από το CANBUS. Αν βέβαια οι παράμετροι είναι ζωτικής σημασίας όπως σήμα στροφών κλπ τότε είναι προφανές ότι δεν μπορεί να δουλέψει. :) Επίσης εάν είχες άλλο διαγνωστικό με διεύθυνση με μικρότερη προτεραιότητα από την διεύθυνση του υγραερίου τότε δεν θα σου δούλευε το διαγνωστικό και το υγραέριο θα δούλευε κανονικά :) :thumbup:
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 12 Σεπ, 2017 19:37

referravag έγραψε:Σωκράτη ναι το κατάλαβα το σκεπτικό σου!!! Απλά έδωσα τον άλλο τύπο που είναι ο σωστός με τα νούμερα!!! Κατάλαβα τι έκανες! Απλά δεν χρειάζεται η μετατροπή αφού ξέρεις τιμές και καταναλώσεις και για τα δύο καύσιμα!! :D

Ναι βρε, το ξέρω.
Την "αλχημεία" την έκανα για να δει ο φίλος astam την αύξηση της κατανάλωσης λόγω υγραεριοκίνησης, συνολικά (υγραέριο+βενζίνη). Δηλαδή μετέτρεψα το κόστος καυσίμων (λόγω υγραεριοκίνησης) σε λίτρα υγραερίου για να μπορούμε να έχουμε ποσοτική ποσοστιαία σύγκριση (αύξηση ή μείωση).
D Δες τί είχα γράψει:
"Φίλε astam η συνολική κατανάλωση που έχεις τώρα δεν είναι 30% μεγαλύτερη από την κατανάλωση που είχες όταν ήσουν με βενζίνη. Η πραγματική/ουσιαστική αύξηση είναι 45%!!

Και εξηγούμαι. Με βενζίνη είχες 6,9 λιτ/100 χλμ. Τώρα έχεις Υγραέριο 8,2 λιτ/100 χλμ αλλά και 1 λιτ. βενζίνη, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 1,8 λιτ. υγραέριο.
Άρα τώρα συνολική κατανάλωση έχεις 8,2 + 1,8 = 10 λιτ/100 χλμ, που σημαίνει 45% αύξηση σε σχέση με τα 6,9 λιτ/100 χλμ που είχες πριν μόνο με βενζίνη!!!


Βαγγέλη με την avin που μου είχε βάλει 49 λίτρα δυστυχώς δεν μπόρεσα να βγάλω συμπέρασμα, διότι η γυναίκα μου χρειάσθηκε να πάει στην Αθήνα και φούλαρε στον Σκαραμαγκά, στην ΕΤΕΚΑ με τιμή 0,694. Γέμισε με 41,2 λίτρα, αλλά δεν μπορώ να ξέρω πόσο είχε ακόμα. Είχε ανάψει κόκκινο λαμπάκι πριν από περίπου 30-40 χλμ, αλλά συμπερασμα ασφαλές δεν μπορώ να βγάλω.
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 12 Σεπ, 2017 21:52

Σωκράτη εμείς βάλαμε άλλο ένα πρατήριο στη μαύρη λίστα, την Shell στο Κοκκώνι Κορινθίας (μετά το Βραχάτι προς Κιάτο είναι)http://fuelgr.gr/web/?lat=37.972904&lng=22.776595&id=1563καθώς βγάζει σχεδόν 100χλμ παρακάτω από το πρατήριο που φουλάρει σε σταθερή βάση η φίλη μου... Και το παράδοξο είναι ότι έχει κι αυτή Coral. Δεν ξέρω τι γίνεται... Πάντως βλέπω ότι γίνεται χαμός... Και με το πετρέλαιο τελευταία παρατηρώ κάποια πράγματα που δεν μου αρέσουν στο δικό μου. Άντε πάλι στη γύρα να βρούμε καλό καύσιμο... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

ΥΓ: Έχουμε το ίδιο τηλέφωνο; RedMi Note 3 Pro κι εσύ; :lol:
Τελευταία επεξεργασία από referravag και Τρί 12 Σεπ, 2017 22:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

Δημοσίευσηαπό astam » Τρί 12 Σεπ, 2017 22:29

@referravag ο πωλητής που αγόρασα το vgate είναι ο http://www.ebay.com/usr/zsjladyshop αλλά νομίζω πως πλέον δεν το έχει διαθέσιμο. Πάντως ούτε αυτό μου διαβάζει τον αισθητήρα λ, μόνο τα volts του λ διαβάζει.

@meletis μήπως το obd reader που έχεις δεν διαβάζει το συγκεκριμένο πρωτόκολλο? Συνήθως τα απλά-πολύ φθηνά obd readers διαβάζουν μόνο τα CAN και K-Line.

@sso Συμφωνώ ότι αθροιστικά η κατανάλωση έχει ανέβει πάρα πολύ και δε καταλαβαίνω το λόγο. Βασικά δε θα με πείραζε η τόση αύξηση αν είχα σωστό μίγμα...το φτωχό μίγμα όσο να ναι το φοβάμαι ειδικά σε αυτόν τον κινητήρα όπου βλέπω διαφορές (μέχρι και ελαφρά κοψίματα στην επιτάχυνση) ακόμα και απο πρατήριο σε πρατήριο. Μάλλον φταίει ότι είχα καλομάθει στο golf III όπου δε χαμπάριαζε τπτ, του έχουμε πιεί το αίμα κυριολεκτικά 6 χρόνια τώρα με υγραέριο και ακόμα συνεχίζει.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες