astragjtg έγραψε:Στη σελ 5 εκει που λεει ''22 – Χρόνος αλλαγης από Βενζίνη σε Υγραέριο ,με ζεστό κινητήρα. Εάν επιλέχτηκε 1 δευτερόλεπτο ξεκινάει αμεσα σε υγραέριο'', αυτο εχεις κανει ? Λογικα αν εχει την σωστη θερμοκρασια ο κινητηρας και κατ'επεκταση ο πνευμονας, δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα.
astragjtg έγραψε:''Στις «ΕΙΔΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3» από το ενού του λογισμικού
μπορείτε να επιλέξετε σε τι θερμοκρασία ο κινητήρας να παίρνει προς με υγραέριο.
Αυτό ρυθίζεται με το συρόμενο πλήκτρο 46.''
Καταλαβα τι εννοεις. Σε αυτη την περιπτωση το μονο που θα εμενε να ρωτησω (αν δεν το γραφει και αυτο στο manual)την εταιρια κατασκευης του κιτ(και οχι τον εγκαταστατη)με mail ειναι η εξης: Ποια ειναι η ενδεικνυόμενη θερμοκρασια κινητηρα για εκκινηση κατευθειαν με αεριο. Και αυτο για να σιγουρευτεις μιας και οι 55 βαθμοι που δινει ισως ειναι ''ενδεικτικοί'' και οχι αυτο που οντως χρειαζεται.
astragjtg έγραψε:Τελος θα ηθελα να σε ρωτησω αν ο λογος που το κανεις ειναι γιατι θελεις να εξαντλησεις τις δυνατοτητες του συστηματος σου ή γιατι δεν θες με τιποτα να καταναλωνεις βενζινη(ασχετως αν συνίσταται σε αυτα τα συστηματα για κανονικη εκκινηση κινητηρα) ?
gakost έγραψε:Αν μπορεί να γίνει αυτό να διεκρινήσεις επίσης τι γίνετε στην περίπτωση που τελειώσει το υγραέριο. Στο λέω γιατί στην εκκίνηση ανάγκης (αυτό με το κουμπί που σου περιέγραψαν) αν τελειώσει το υγραέριο ..... τέλειωσε. Βενζίνη γιοκ, σβήνει επιτόπου μέχρι να επανεκκινήσεις (με βενζίνη προφανώς μιας και είπαμε υγραέριο τέλος)
niksta έγραψε:Αν κατάλαβα, συνιστάται στα αερίου ψεκασμού να εκκινεί με βενζίνη? Γιατί?
BOURTZI έγραψε:Στα αυτοκινητα που το εχουν ως επιλογη αναγκης υπαρχει περιορισμενη δυνατοτητα χρησιμοποιησης (συνηθως 10 φορες). Βέβαια μπορουμε να κανουμε reset και να εχουμε αλλες τοσες φορες.
BOURTZI έγραψε:Δεν θέλουμε σε καμια περίπτωση να φτασει υγροποιημενο αεριο στα μπεκ και στο MAP.Το MAP ειναι πολυ ευαισθητο και μπορει να αναγκαστουμε να το αλλαξουμε.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 88 επισκέπτες
|
|