Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό gakost » Κυρ 20 Νοέμ, 2011 20:11

Αν μπορεί να γίνει αυτό να διεκρινήσεις επίσης τι γίνετε στην περίπτωση που τελειώσει το υγραέριο. Στο λέω γιατί στην εκκίνηση ανάγκης (αυτό με το κουμπί που σου περιέγραψαν) αν τελειώσει το υγραέριο ..... τέλειωσε. Βενζίνη γιοκ, σβήνει επιτόπου :lol: μέχρι να επανεκκινήσεις (με βενζίνη προφανώς μιας και είπαμε υγραέριο τέλος)
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό niksta » Δευτ 21 Νοέμ, 2011 01:20

astragjtg έγραψε:Στη σελ 5 εκει που λεει ''22 – Χρόνος αλλαγης από Βενζίνη σε Υγραέριο ,με ζεστό κινητήρα. Εάν επιλέχτηκε 1 δευτερόλεπτο ξεκινάει αμεσα σε υγραέριο'', αυτο εχεις κανει ? Λογικα αν εχει την σωστη θερμοκρασια ο κινητηρας και κατ'επεκταση ο πνευμονας, δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα.


Αυτό να σου πω την αλήθεια δεν το είχα προσέξει :) .

astragjtg έγραψε:''Στις «ΕΙΔΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3» από το ενού του λογισμικού
μπορείτε να επιλέξετε σε τι θερμοκρασία ο κινητήρας να παίρνει προς με υγραέριο.
Αυτό ρυθίζεται με το συρόμενο πλήκτρο 46.''

Καταλαβα τι εννοεις. Σε αυτη την περιπτωση το μονο που θα εμενε να ρωτησω (αν δεν το γραφει και αυτο στο manual)την εταιρια κατασκευης του κιτ(και οχι τον εγκαταστατη)με mail ειναι η εξης: Ποια ειναι η ενδεικνυόμενη θερμοκρασια κινητηρα για εκκινηση κατευθειαν με αεριο. Και αυτο για να σιγουρευτεις μιας και οι 55 βαθμοι που δινει ισως ειναι ''ενδεικτικοί'' και οχι αυτο που οντως χρειαζεται.


Εγώ το δοκίμασα με την ανώτατη τιμή που μου έδινε τη δυνατότητα να το βάλω, που είναι οι 59 βαθμοί.(Ίσως να έχει και 60. Αυτό δεν το θυμάμαι.)
Με την εταιρεία μίλησα και με παρέπεμψε (αφού με έγραψε για καμιά βδομάδα και τους την είπα λίγο έως πολύ για την αντιμετώπιση των πελατών της) στο να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα. Κάποια στιγμή θα το κάνω γιατί έχω και άλλες απορίες σχετικά με κάποιες ρυθμίσεις στα μενού με τις ειδικές ρυθμίσεις γιατί το manual δε μας τα λέει καλά. Αν και κάτι μου λέει ότι δε θα πάρω ξεκάθαρες απαντήσεις. π.χ. αν δείτε έχει μια ρύθμιση που λέει: "Χρόνος ελευθέρωσης του υγραερίου κατά το αναγκαστικό ρελαντί" :shock: . Ποιος έκανε τη μετάφραση να του δώσω συγχαρητήρια. Και με το πρόγραμμα στα αγγλικά πάλι δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο ποιητής αν και ίσως με τα αγγλικά κάτι να υποψιαστεί κάποιος. π.χ το παραπάνω στα αγγλικά είναι:"Gas let off during cut off" :shock:

astragjtg έγραψε:Τελος θα ηθελα να σε ρωτησω αν ο λογος που το κανεις ειναι γιατι θελεις να εξαντλησεις τις δυνατοτητες του συστηματος σου ή γιατι δεν θες με τιποτα να καταναλωνεις βενζινη(ασχετως αν συνίσταται σε αυτα τα συστηματα για κανονικη εκκινηση κινητηρα) ?


Σίγουρα θέλω να γνωρίζω ακριβώς τι δυνατότητες έχει το συστήμα. Αλλά γιατί όχι και να μειώσω στο ελάχιστο την κατανάλωση βενζίνης και όταν θέλω να το γυρνάω σε βενζίνη.
Αν κατάλαβα, συνιστάται στα αερίου ψεκασμού να εκκινεί με βενζίνη? Γιατί?

gakost έγραψε:Αν μπορεί να γίνει αυτό να διεκρινήσεις επίσης τι γίνετε στην περίπτωση που τελειώσει το υγραέριο. Στο λέω γιατί στην εκκίνηση ανάγκης (αυτό με το κουμπί που σου περιέγραψαν) αν τελειώσει το υγραέριο ..... τέλειωσε. Βενζίνη γιοκ, σβήνει επιτόπου μέχρι να επανεκκινήσεις (με βενζίνη προφανώς μιας και είπαμε υγραέριο τέλος)


Αυτό δε χρειάζεται διευκρίνηση. Δεν είναι έκτακτη ανάγκη. Είναι κανονική λειτουργία του συστήματος. Τελειώνει η βενζίνη και γυρνάει αυτόματα σε υγραέριο. Αλλάζεις μια ρύθμιση. Δεν αλλάζει τις γενικές αρχές λειτουργίας του συστήματος. Μην προσπαθούμε να "διυλήσουμε τον κώνωπα". ;)

Και επίσης, αν γίνει αυτή η ρύθμιση, μπορεί κάποιος, αν θέλει να το βάλει εμπρός με βενζίνη, να το κάνει απλά πατώντας το κουμπάκι, πριν γυρίσει το κλειδί. Το μόνο μείον σε αυτή την περίπτωση είναι ότι πρέπει, αφού πάρει μπροστά ο κινητήρας, να ξαναπατήσει το κουμπάκι για να πάει σε λειτουργία με υγραέριο. Αν σβήσουμε τον κινητήρα μετά, θα πάρει μπροστά με το υγραέριο απευθείας, εφόσον πριν το σβήσουμε λειτουργούσε με υγραέριο.
Νομίζω κάλυψα όλες τις περιπτώσεις. :crazy:
niksta
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιουν, 2011 01:54

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό Alpino » Δευτ 21 Νοέμ, 2011 10:00

Αυτό με την έκτακτη εκκίνηση με υγραέριο το έχει και σε μένα.
Βέβαια ο εγκαταστάτης δεν θεώρησε αναγκαίο να μου το πει :evil:
και μετά από 3 φορές οδική βοήθεια (μια που έμεινα από βενζίνα και άλλες 2 από αντλία βενζίνας)
το ανακάλυψα τυχαία! :thumbup:
Skoda Octavia I 1400cc LPG ZAVOLI 4ης γεννιάς αερίου ψεκασμού 160.000km με LPG
+Μπουζί Brisk LPG
Alpino
 
Δημοσιευσεις: 29
Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ, 2011 11:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 21 Νοέμ, 2011 11:46

niksta έγραψε:Αν κατάλαβα, συνιστάται στα αερίου ψεκασμού να εκκινεί με βενζίνη? Γιατί?


Ειναι απο τις βασικες αρχες του συστηματος(πλην 3 νεων συστηματων που εχουν κατασκευαστει ΕΞ'ΑΡΧΗΣ για εκκινηση με υγραεριο) και αποψη μου ειναι να μην το σκαλιζουμε πολυ. Εσυ καλα κανεις και το ψαχνεις και αυτο που ζητας φαινεται να ειναι μεσα στις προδιαγραφες του συστηματος σου, αλλα αν δεις οτι π.χ. το αμαξι ζωριζεται στην εκκινηση κτλ.. τοτε μην εξαντλεις τις ανοχες του αμαξιου και του συστηματος σου ;)

Ωραιο λογισμικο παντως :thumbup:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό lovatoman » Παρ 27 Ιούλ, 2012 14:52

Καλησπερα, θελω να ρωτησω αν η (εξαναγκασμενη) εκκινηση με υγραεριο που μπορει να προκαλεσει ζημια? Στο συστημα, στη μηχανη ?
Hyundai Getz 43.000xl Lovato
Kia Ceed 26.000xl Lovato
lovatoman
 
Δημοσιευσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:12

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 27 Ιούλ, 2012 15:43

Θεωρω πως οχι...
Φαντασου οτι τωρα το μεσημερι με τοση ζεστη γυριζει στα 5sec που ειναι το οριο του, σε αεριο απο μονο του
( μιλαμε για αεριου ψεκασμου παντα), οποτε και τι βενζινα να καταναλωσεις...

αλλα το σταματησα ( χωρις προφανη αιτια ) σκεφτωμενος οτι αν δεν παρει μπροστα με την μια τα παντα θα ειναι γεματα υγραεριο μη κανει και κανα τσαφ...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό gakost » Παρ 27 Ιούλ, 2012 16:31

Βασικά ένα άλλος σοβαρός προβληματισμός είναι ότι με την εκκίνηση με υγραέριο δεν γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη αν χρειαστεί είτε γιατί τελείωσε το καύσιμο είτε λόγο αστοχία συστήματος, οπότε μετά σβήνει ο κινητήρας.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Παρ 27 Ιούλ, 2012 17:15

εαν το υγραεριο εχει θερμοκρασια απο 35 βαθμους και πανω (το υγραεριο και οχι το νερο του αυτοκινητου) ειναι απολυτως ασφαλες να εκκινουμε το αυτοκινητο με υγραεριο.
Στα αυτοκινητα που το εχουν ως επιλογη αναγκης υπαρχει περιορισμενη δυνατοτητα χρησιμοποιησης (συνηθως 10 φορες). Βέβαια μπορουμε να κανουμε reset και να εχουμε αλλες τοσες φορες.
Δεν θέλουμε σε καμια περίπτωση να φτασει υγροποιημενο αεριο στα μπεκ και στο MAP.Το MAP ειναι πολυ ευαισθητο και μπορει να αναγκαστουμε να το αλλαξουμε.
"Gas let off during cut off" Ακριβής Μετάφραση: "Χρόνος απελευθέρωσης υγραερίου κατά το αφημα του γκαζιου."
Εξήγηση:Πόσο αέριο να απελευθερώνεται κατα τη διαδικασια Cut off (αφημα γκαζιου) ανάλογα με το προγραμμα που εχουμε επιλεξει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.Αν αυτη η ρυθμιση ειναι λαθος,αφηνουμε το γκαζι για να σταματησουμε σε φαναρι και το ρελαντι στρωνει μετα απο λιγα δευτερολεπτα και οχι αμεσως.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 27 Ιούλ, 2012 17:26

BOURTZI έγραψε:Στα αυτοκινητα που το εχουν ως επιλογη αναγκης υπαρχει περιορισμενη δυνατοτητα χρησιμοποιησης (συνηθως 10 φορες). Βέβαια μπορουμε να κανουμε reset και να εχουμε αλλες τοσες φορες.


Απλά και μονο ενημερωτικά το εκανα ΠΟΛΥ παραπανω απο 10 φορες και δεν ειχα θεμα..
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 27 Ιούλ, 2012 21:25

BOURTZI έγραψε:Δεν θέλουμε σε καμια περίπτωση να φτασει υγροποιημενο αεριο στα μπεκ και στο MAP.Το MAP ειναι πολυ ευαισθητο και μπορει να αναγκαστουμε να το αλλαξουμε.

Εχω ακουσει οτι και η μεμβρανη του πνευμονα εχει ενα θεμα αν κανεις συχνα "εκτακτες'' εκκινησεις, ειδικα αν ειναι χειμωνας.

Αληθεια, οσον αφορα τα συστηματα υγρου ψεκασμου υπαρχει καποιο θεμα αν εκκινεις συνεχεια με υγραεριο ? Οσο το εχω σκεφτει δεν μπορεσα να καταληξω οτι υπαρχει κατι μεμπτό.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 88 επισκέπτες