astragjtg έγραψε:Το οτι σου δινει την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να επιλεγεις χαμηλοτερη θερμοκρασια το συστημα υγραεριου σου, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ οτι μπορεις να μηδενίσεις τους βαθμους κελσιου και να ξεκινα κατευθειαν. Αλλο το ενα και αλλο το αλλο. Σχεδον ολα τα συγχρονα συστηματα αεριου ψεκασμου εχουν αναλογη ρυθμηση θερμοκρασιας απο το λογισμικο.
Αν το manual σου λεει κατι αλλο (που δε νομιζω) παω πασο.
Σιγουρα μπορει αν στο πει εγκαταστατης οπως ο Χρηστος(Lpgas), αν ξερει, γιατι καθε συστημα διαφερει.
Για κάποιο λόγο δεν γίνομαι κατανοητός...
Δε μιλάω για τη θερμοκρασία στην οποία γυρνάει από βενζίνη σε υγραέριο όταν είναι κρύα η μηχανή και πρέπει να περιμένουμε μέχρι να ζεσταθεί για να γυρίσει στο υγραέριο. Αυτό το κάνουν όλα τα αέριου ψεκασμού και δεν γίνεται διαφορετικά.
Μιλάω, και να το επαναλάβω για μια ακόμα φορά, για ρύθμιση ώστε όταν είναι ΗΔΗ ζεστά τα νερά του αυτοκινήτου να ξεκινάει απευθείας με υγραέριο και να μην κάνει το σύνηθες, όπου εκκινεί με βενζίνη και μετά από λίγα δευτερόλεπτα, γυρνάει σε υγρέριο.
Το manual του συστήματος για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να κατέβει από τη διεύθυνση:
Bardolini ManualΣτη σελίδα 5 δείχνει τη ρύθμιση για τη θερμοκρασία της αυτόματης αλλαγής από βενζίνη σε υγραέριο π.χ. το πρωί μέχρι να ζεσταθεί (αυτό που δείχνει είναι 40 βαθμοί και είναι αυτό που γίνεται σε όλα τα αέριου ψεκασμού) και
στη σελίδα 18 έχει τη ρύθμιση για τη θερμοκρασία άμεσης εκκίνησης με υγραέριο (δείχνει 55 βαθμούς) και το εξηγεί στη σελίδα 19 (γι' αυτό ρωτάω).
Τελικά βλάπτει ή όχι η εκκίνηση απευθείας με υγραέριο, όταν υπάρχουν οι απαραίτητες συνθήκες θερμοκρασίας, μιας και δίνει τη δυνατότητα αυτή?