Άλλαξα σήμερα μια 4αδα μπουζι στο Mazda 6 . Μπήκαν NGK ιριδίου αυτά φοράει , και συγκεκριμένα τα ITR 6F14. Με το υγραέριο έχει κάνει ~3000 χιλιόμετρα
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και εγώ στο προηγούμενο αμάξι -Honda Accord έβαζα απλά πλατίνας και αλλαγή κάθε 20.000socratesb έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,
το δικό μου αυτοκίνητο Golf 4 1,8 20VT από το εργοστάσιο φοράει μπουζί πλατίνας με προτεινόμενη αντικατάσταση κάθε 60,000 χλμ. Αέριο και μπουζί πλατίνας δεν συνεργάζονται τόσο καλά - μετά από 20 χιλ χλμ χρήσης αερίου φαγώθηκαν οι ακίδες!!! και συνέχισα με μπουζί ιριδίου - τον κωδικό της Bosch για τον κινητήρα μου FR6KI332S for CNG/LPG 1.8T με προτεινόμενη αλλαγή στα 30,000 χλμ.
Τώρα τελευταία, μετά από κάποιες διακοπές στην λειτουργία και μικροπροβλήματα που διορθώθηκαν με αλλαγή καλωδίων και των σωληνώσεων των μπεκ, μέχρι να βρω τι φταίει δοκίμασα και άλλα μπουζί ιριδίου της Denso TT καθώς και με την παρότρυνση του μηχανικού μου για το LPG Παναγιώτη Γκολέμη μπουζί απλά της NGK με χάλκινο ηλεκτρόδιο (δεν προτείνονται σε κανένα κατάλογο αφού η διάρκειά τους θα είναι σίγουρα πολύ πολύ μικρότερη).
Αυτό που έχω να πω με μεγάλη μου έκπληξη ότι η απόδοση του αυτοκινήτου με τα απλά μπουζί είναι ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΗ ειδικά ως προς την καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση! Ειλικρινά δεν το περίμενα, διαβάζοντας όμως σε διάφορες πηγές για βελτιωμένα αυτοκίνητα με τον δικό μου κινητήρα είναι συνηθισμένο να προτείνονται τα απλά μπουζί για μέγιστη απόδοση αλλά με προτεινόμενη αντικατάσταση πολύ νωρίτερα. Επειδή δε το κόστος τους είναι το 1/4 σχεδόν των μπουζί ιριδίου, πλέον πιστεύω ότι αξίζει να χρησιμοποιεί κάποιος τα απλά σε σχέση μετα ιριδίου.
Καλή Συνέχεια σε Όλους!
Πόσο διάκενο έχουν τα απλά πού έβαλες και πάει καλύτερα?socratesb έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,
το δικό μου αυτοκίνητο Golf 4 1,8 20VT από το εργοστάσιο φοράει μπουζί πλατίνας με προτεινόμενη αντικατάσταση κάθε 60,000 χλμ. Αέριο και μπουζί πλατίνας δεν συνεργάζονται τόσο καλά - μετά από 20 χιλ χλμ χρήσης αερίου φαγώθηκαν οι ακίδες!!! και συνέχισα με μπουζί ιριδίου - τον κωδικό της Bosch για τον κινητήρα μου FR6KI332S for CNG/LPG 1.8T με προτεινόμενη αλλαγή στα 30,000 χλμ.
Τώρα τελευταία, μετά από κάποιες διακοπές στην λειτουργία και μικροπροβλήματα που διορθώθηκαν με αλλαγή καλωδίων και των σωληνώσεων των μπεκ, μέχρι να βρω τι φταίει δοκίμασα και άλλα μπουζί ιριδίου της Denso TT καθώς και με την παρότρυνση του μηχανικού μου για το LPG Παναγιώτη Γκολέμη μπουζί απλά της NGK με χάλκινο ηλεκτρόδιο (δεν προτείνονται σε κανένα κατάλογο αφού η διάρκειά τους θα είναι σίγουρα πολύ πολύ μικρότερη).
Αυτό που έχω να πω με μεγάλη μου έκπληξη ότι η απόδοση του αυτοκινήτου με τα απλά μπουζί είναι ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΗ ειδικά ως προς την καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση! Ειλικρινά δεν το περίμενα, διαβάζοντας όμως σε διάφορες πηγές για βελτιωμένα αυτοκίνητα με τον δικό μου κινητήρα είναι συνηθισμένο να προτείνονται τα απλά μπουζί για μέγιστη απόδοση αλλά με προτεινόμενη αντικατάσταση πολύ νωρίτερα. Επειδή δε το κόστος τους είναι το 1/4 σχεδόν των μπουζί ιριδίου, πλέον πιστεύω ότι αξίζει να χρησιμοποιεί κάποιος τα απλά σε σχέση μετα ιριδίου.
Καλή Συνέχεια σε Όλους!
gkazakias έγραψε:Αυτό είναι το παν στο υγραέριο , το μικρό διακενο. Το να βάζει κάποιος τα μπουζί του κατασκευαστή είναι οκ. Αλλά αν αυτά είναι με διάκενο 1.1mm είναι λάθος να μπαίνουν για καύση υγραερίου. Αρκεί ένα κλείσιμο τους κατά 20% από το μαμά διάκενο.
Τα απλα πάντως δεν νομίζω ότι λέγονται χαλκού αλλά νικελίου.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 36 επισκέπτες
|
|