Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Αλλαγή με μπουζι για LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Δευτ 27 Νοέμ, 2017 22:55

Φίλε μου αν δεν το έχεις καταλάβει κι εσύ συγκρίνεις μόνο ότι υπάρχει για το αυτοκίνητο σου... Δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα Bosch που μπορεί να μην βγαίνει για το αυτοκίνητό σου με ένα NGK που βγαίνει για το αυτοκίνητό σου, επειδή το Bosch που βγαίνει για το αυτοκίνητό σου έχει διαφορετικό υλικό από το NGK... Η δική σου σύγκριση είναι γενική και αόριστη, γιατί από την στιγμή που δεν βγαίνει πχ Bosch με τα ίδια υλικά για το δικό σου αυτοκίνητο δεν μπορείς αυθαίρετα να θεωρήσεις ότι το τάδε Bosch με το συγκεκριμένο υλικό επειδή στο άλλο αυτοκίνητο κρατάει τόσα χλμ είναι καλύτερο ή χειρότερο όπως και δεν είναι δεδομένο ότι θα κρατούσε τα ίδια χλμ στο δικό σου αυτοκίνητο αν υπήρχε... Όλοι οι κινητήρες είναι ίδιοι; Στις ίδιες θερμοκρασίες δουλεύουν και το ίδιο καταπονούν τα μπουζί; Όχι. Άρα η δική σου σύγκριση είναι άτοπη...

Συγκρίνουμε πάντα τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν για το αυτοκίνητό μας... πιο πάνω η σύγκριση που έκανα αναλυτικά αφορούσε τον κινητήρα του "τρύπας"... Από εκεί και πέρα να προσπαθείς να συγκρίνεις το NGK από άλλο αυτοκίνητο με το Bosch υγραερίου του δικού σου αυτοκινήτου είναι τελείως άτοπο...
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 415
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Τρί 28 Νοέμ, 2017 03:10

Το ποιος ειναι ατοπος ... δεν ξερω...αλλα δεν εγω αυτος.
Την μια απαντας και λες γιατι αναφερομαι σε υλικα κτλπ , που δεν αναφερθηκα κιολας και τωρα λες οτι συγκρινω ανομια πραγματα καθως δεν ειναι απο τα ιδια υλικα και θα πρεπει να τα συγκρινω με ομοια...αναποφάσιστο σε βρισκω.
Εγω τι συγκρινα ? Τα μπουζι ιριδίου που βγάζουν οι bosch και ngk. Που ειναι το ατοπο, το ανομιο κτλπ????


Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 497
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 28 Νοέμ, 2017 21:06

Εντάξει φίλε ότι πεις... Τα ξέρεις πολύ καλά.
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 415
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Τετ 29 Νοέμ, 2017 02:32

Δεν ειπα ποτε οτι τα ξερω.. επισης δεν διαφωνω με τις παραμετρους που αναφερεις η διαφωνια μου ηταν οσο αφορα στο οτι τα ngk βγαινoυν πιο οικονομικα αναλογικα με τα bosch ιριδιου για lpg. Καθως τα συγκρινεις με καποια σειρα της ngk που δεν ειναι θεωρητικα τυπου lpg. Θεωρητικά λεω γιατι παιζει και το θεμα μαρκετινγκ που συνήθως ο πελατης το πληρωνει πιο ακριβα. Και σωστα βαζεις αυτα που βαζεις αφου δεν εχει για lpg. Αυτο ολο, τιποτα παραπανω. The end

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 497
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 29 Νοέμ, 2017 22:30

Το θέμα φίλε Ted είναι ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις τα μπουζί μέσω ίδιων υλικών κατασκευής μεταξύ διαφορτικών αυτοκινήτων. Δηλ το NGK πλατίνας στο KFU βγάζει 60.000χλμ. Στο άλλο αυτοκίνητο στο 8FS τα γνήσια Beru της αντιπροσωπείας και τα Bosch πλατίνας και τα δύο (αφού θες να συγκρίνουμε ίδια μέταλλα) στα 20.000χλμ βγαίνουν off... Αρχίζουν τα κοψίματα... Το ίδιο φαντάζομαι θα συμβεί και με τα NGK πλατίνας στο ίδιο αυτοκίνητο... Τα Bosch Iridium από την άλλη βγάζουν +10.000χλμ από όσα πλατίνας έχουμε δοκιμάσει στο ίδιο αυτοκίνητο...

Στο πρώτο αυτοκίνητο (KFU) που τα NGK πλατίνας βγάζουν 60.000χλμ, τα Bosch Iridium για υγραέριο βγάζουν 30.000χλμ. Παρότι είναι ιριδίου βγάζουν τα μισά χλμ. Από την άλλη τα Brisk iridium premium+ βγάζουν 100.000χλμ. Μιλάμε τώρα πάντα για το KFU. Οπότε δεν είναι όλα άμεσα συγκρίσιμα βάση μετάλλων όπως λες ακόμη και στο ίδιο αυτοκίνητο... Συγκρίνεις τις διαθέσιμες επιλογές για το αυτοκίνητό σου και επιλέγεις αυτό που θεωρείς καλύτερο Value for money ανεξαρτήτως υλικού.
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 415
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Τετ 29 Νοέμ, 2017 23:01

Εγω θα θελα αλλο να σε ρωτησω... για το κουραγιο που εχεις να γραφεις σεντονια (δεν το λεω περιπαικτικα) αλλα ειχα να παραδωσω στον εαπ ( ελληνικο ανοχτο πανεπιστημιο) 2 εργασιες χτες και μου βγηκε ο πατος ...ελιωσα στο γράψιμο. Και λεω μιας και το χεις στη συγγραφή να σου στελνω κανενα θεμα.. για βοηθεια.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 497
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 30 Νοέμ, 2017 01:42

referravag έγραψε:Συγκρίνεις τις διαθέσιμες επιλογές για το αυτοκίνητό σου και επιλέγεις αυτό που θεωρείς καλύτερο Value for money ανεξαρτήτως υλικού.


Αυτο ειναι ολη η ουσια.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 497
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό sso » Παρ 01 Δεκ, 2017 21:06

referravag έγραψε:...Συγκρίνεις τις διαθέσιμες επιλογές για το αυτοκίνητό σου και επιλέγεις αυτό που θεωρείς καλύτερο Value for money ανεξαρτήτως υλικού.

+1
Πιο τέλεια τοποθέτηση δεν θα μπορούσε να γίνει
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 211
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες