Σελίδα 51 από 54

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Νοέμ, 2017 22:55
από referravag
Φίλε μου αν δεν το έχεις καταλάβει κι εσύ συγκρίνεις μόνο ότι υπάρχει για το αυτοκίνητο σου... Δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα Bosch που μπορεί να μην βγαίνει για το αυτοκίνητό σου με ένα NGK που βγαίνει για το αυτοκίνητό σου, επειδή το Bosch που βγαίνει για το αυτοκίνητό σου έχει διαφορετικό υλικό από το NGK... Η δική σου σύγκριση είναι γενική και αόριστη, γιατί από την στιγμή που δεν βγαίνει πχ Bosch με τα ίδια υλικά για το δικό σου αυτοκίνητο δεν μπορείς αυθαίρετα να θεωρήσεις ότι το τάδε Bosch με το συγκεκριμένο υλικό επειδή στο άλλο αυτοκίνητο κρατάει τόσα χλμ είναι καλύτερο ή χειρότερο όπως και δεν είναι δεδομένο ότι θα κρατούσε τα ίδια χλμ στο δικό σου αυτοκίνητο αν υπήρχε... Όλοι οι κινητήρες είναι ίδιοι; Στις ίδιες θερμοκρασίες δουλεύουν και το ίδιο καταπονούν τα μπουζί; Όχι. Άρα η δική σου σύγκριση είναι άτοπη...

Συγκρίνουμε πάντα τις διαθέσιμες επιλογές που υπάρχουν για το αυτοκίνητό μας... πιο πάνω η σύγκριση που έκανα αναλυτικά αφορούσε τον κινητήρα του "τρύπας"... Από εκεί και πέρα να προσπαθείς να συγκρίνεις το NGK από άλλο αυτοκίνητο με το Bosch υγραερίου του δικού σου αυτοκινήτου είναι τελείως άτοπο...

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Νοέμ, 2017 03:10
από tedd
Το ποιος ειναι ατοπος ... δεν ξερω...αλλα δεν εγω αυτος.
Την μια απαντας και λες γιατι αναφερομαι σε υλικα κτλπ , που δεν αναφερθηκα κιολας και τωρα λες οτι συγκρινω ανομια πραγματα καθως δεν ειναι απο τα ιδια υλικα και θα πρεπει να τα συγκρινω με ομοια...αναποφάσιστο σε βρισκω.
Εγω τι συγκρινα ? Τα μπουζι ιριδίου που βγάζουν οι bosch και ngk. Που ειναι το ατοπο, το ανομιο κτλπ????


Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Νοέμ, 2017 21:06
από referravag
Εντάξει φίλε ότι πεις... Τα ξέρεις πολύ καλά.

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Νοέμ, 2017 02:32
από tedd
Δεν ειπα ποτε οτι τα ξερω.. επισης δεν διαφωνω με τις παραμετρους που αναφερεις η διαφωνια μου ηταν οσο αφορα στο οτι τα ngk βγαινoυν πιο οικονομικα αναλογικα με τα bosch ιριδιου για lpg. Καθως τα συγκρινεις με καποια σειρα της ngk που δεν ειναι θεωρητικα τυπου lpg. Θεωρητικά λεω γιατι παιζει και το θεμα μαρκετινγκ που συνήθως ο πελατης το πληρωνει πιο ακριβα. Και σωστα βαζεις αυτα που βαζεις αφου δεν εχει για lpg. Αυτο ολο, τιποτα παραπανω. The end

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Νοέμ, 2017 22:30
από referravag
Το θέμα φίλε Ted είναι ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις τα μπουζί μέσω ίδιων υλικών κατασκευής μεταξύ διαφορτικών αυτοκινήτων. Δηλ το NGK πλατίνας στο KFU βγάζει 60.000χλμ. Στο άλλο αυτοκίνητο στο 8FS τα γνήσια Beru της αντιπροσωπείας και τα Bosch πλατίνας και τα δύο (αφού θες να συγκρίνουμε ίδια μέταλλα) στα 20.000χλμ βγαίνουν off... Αρχίζουν τα κοψίματα... Το ίδιο φαντάζομαι θα συμβεί και με τα NGK πλατίνας στο ίδιο αυτοκίνητο... Τα Bosch Iridium από την άλλη βγάζουν +10.000χλμ από όσα πλατίνας έχουμε δοκιμάσει στο ίδιο αυτοκίνητο...

Στο πρώτο αυτοκίνητο (KFU) που τα NGK πλατίνας βγάζουν 60.000χλμ, τα Bosch Iridium για υγραέριο βγάζουν 30.000χλμ. Παρότι είναι ιριδίου βγάζουν τα μισά χλμ. Από την άλλη τα Brisk iridium premium+ βγάζουν 100.000χλμ. Μιλάμε τώρα πάντα για το KFU. Οπότε δεν είναι όλα άμεσα συγκρίσιμα βάση μετάλλων όπως λες ακόμη και στο ίδιο αυτοκίνητο... Συγκρίνεις τις διαθέσιμες επιλογές για το αυτοκίνητό σου και επιλέγεις αυτό που θεωρείς καλύτερο Value for money ανεξαρτήτως υλικού.

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Νοέμ, 2017 23:01
από tedd
Εγω θα θελα αλλο να σε ρωτησω... για το κουραγιο που εχεις να γραφεις σεντονια (δεν το λεω περιπαικτικα) αλλα ειχα να παραδωσω στον εαπ ( ελληνικο ανοχτο πανεπιστημιο) 2 εργασιες χτες και μου βγηκε ο πατος ...ελιωσα στο γράψιμο. Και λεω μιας και το χεις στη συγγραφή να σου στελνω κανενα θεμα.. για βοηθεια.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Νοέμ, 2017 01:42
από tedd
referravag έγραψε:Συγκρίνεις τις διαθέσιμες επιλογές για το αυτοκίνητό σου και επιλέγεις αυτό που θεωρείς καλύτερο Value for money ανεξαρτήτως υλικού.


Αυτο ειναι ολη η ουσια.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Δεκ, 2017 21:06
από sso
referravag έγραψε:...Συγκρίνεις τις διαθέσιμες επιλογές για το αυτοκίνητό σου και επιλέγεις αυτό που θεωρείς καλύτερο Value for money ανεξαρτήτως υλικού.

+1
Πιο τέλεια τοποθέτηση δεν θα μπορούσε να γίνει

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ, 2018 09:51
από PeterPan
Καλημέρα,
Χθες άλλαξα και εγώ τα μπουζί από βενζίνης σε υγραεριου.
Συγκεκριμένα έβαλα τα bosch fr 7 ki 332 s τα οποία συστήνουν για τον κινητήρα μου z12xep σε opel corsa 1.2

Ενω παρατήρησα ότι το αυτοκίνητο όντως λειτουργεί πολύ καλά και μάλλον πιο ομαλά, έχω την εντύπωση ότι δεν έχει την ίδια τελική ταχύτητα όπως πριν.
Υπάρχει περίπτωση να φταίνε αυτά και να χρειαστεί επαναπρογραμματισμος;

Προσπάθησα να προσομοιασω τις συνθήκες και εκεί που το κοντέρ έδειχνε 180 τώρα φτάνει με ζόρι στα 170.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ, 2018 18:38
από nickL
Μου κάνει εντύπωση κάτι με τα denso που ψάχνω. Με βάση τη σελίδα της denso για το μοντέλο αυτοκινήτου μου, κάνουν τα denso vk20 που έχουν διάκενο 1,1, όμως ταυτόχρονα λέει στη σελίδα της ότι χρειάζονται 0,8 διάκενο όπου τέτοια είναι τα vk20y. Τα μαμά τα δικά μου έχουν 0,9. Δεν είναι λογικό να θέλω τα vk20y (0,8 διάκενο platinum iridium) και όχι τα vk20 με διάκενο 1,1;