Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Hyundai Matrix εγκέφαλος OBDII

Hyundai Matrix εγκέφαλος OBDII

Δημοσίευσηαπό projohn » Τετ 09 Φεβ, 2022 20:23

Καλημερα σε ολους.
Ακουγα πολλα και διαφορα σχετικα με τους OBDII εγγεφαλους υγραεριου κατα ποσο ειναι η δεν ειναι καλοι μεχρι που αποφασισα να αλαξω τον δικο μου τον BASICO με εναν ΚING-OBD.
Η διαφορα ηταν η μερα με την νυχτα και εξηγουμαι....Το αυτ. ειναι το γνωστο HYUNDAI MATRIX 1.6cc mod 2002.Το υγραεριο τοποθετηθηκε με το κοντερ στα 90.000χλμ.Με την αρχικη πρωτη ρυθμιση η καταναλωση ηταν στα 8lit/100χλμ.καλη η καταναλωση αλλα το αυτ. σερνοταναι στην κυριολεξια και ειδικα η ροπη του σχεδον δεν υπηρχε!!!!!Μετα απο καποια χλμ, δευτερη ρυθμηση με καταναλωση στα 9,5lit/100.Καπως καλυτερευσε η κατασταση στα χαμηλα αλλα στις υψηλες στροφες ο θορυβος του κηνητηρα ηταν υπερβολικος.Φαινοταν καθαρα οτι δεν εχει το καυσιμο που χρειαζεται.Για να μην τα πολυλογω μετα απο απειρες ρυθμησεις για να κηνηθει αξιοπρεπως xρειαστηκε να ανεβει η καταναλωση στα14lit/100χλμ!!!!!!!!(εντος πολης) ενω με πληρες φορτιο(4 ενηλικες)και παλι ακουγες τον κηνητηρα στις 4000 στροφες και 130χλμ στην ευθεια να διαμαρτυρεται εντονα!!!!Ψαχνοντας την λυση στο διαδυκτιο(που αλλου??)εμαθα για τους OBD εγγεφαλους.Και μονο το γεγονος οτι συνδεονται και λειτουργουν σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ με τον εγγεφαλο της βενζινης διορθονοντας ΣΥΝΕΧΩΣ το μειγμα (ειναι σαν να εχεις τον προγραματιστη
μαζι σου!!!)εφτανε για να με κανει να αλαξω τον κλασικο εγγεφαλο με εναν ΟΒD.Το αποτελεσμα ηταν περα απο καθε προσδοκια.Η καταναλωση επεσε καθετα απο τα 14λ/100χλμ. στα 9λ/100χλμ (εντος πολης)ενω το αυτοκηνητο ζωντανεψε στην κυριολεξια τοσο σε ροπη στα χαμηλα οσο και σε επιδοσεις,Στην εθνικη με πληρες φορτιο 3800στρ. 140χλμ στην ευθεια ταξιδευεις ανετα ακουγοντας τον κηνητηρα να γουργουριζει ευχαριστημενος.....!!!!ενω σε κλασικες διαδρομες που κανω συχνα με τα ιδια φορτια και τις ξερω καλα εκει που κατεβαζα 4η για να διατηρησω τα 100χλμ( στην ανηφορα )τωρα παω με 5η και 120χλμ.!!!η δε καταναλωση στην εθνικη επεσε απο τα 11λ/100χλμ στα 8λ!!Συμπερασμα Αν εχετε και εσεις ενα υγραεριοκηνητο αυτ. που καταναλωνει ενω ""δεν παει"" αλαξτε τον εγγεφαλο σε OBDII.ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΓΓΕΦΑΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΟΩ ΑΥΤΟ.Ο συγκεκριμενος εγγεφαλος εχει προγραμμα που επιτρεπει να ανοιγει και τα μπεκ βενζινης οταν αυτο απαιτειται απο τα φορτια του κηνητηρα.Οχι σε καποιες συγγεκριμενες στροφες αλλα οταν υπαρχει μεγαλη υποπιεση π.χ σε μια προσπεραση αλλα και στην ρεμπριζ.Στην δικη μου περιπτωση το κοστος ηταν 300eur.και το αξιζε.να πω επισης πως δεν χρειαστηκε αλλαγη μπεκ εχω τα HANA που συνεργαζονται με αυτον.Κατι ακομα...Επιλεξτε με προσοχη τον εγκαταστατη ""γκαζα""Πρεπει να ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ και οπωςδηποτε να κανει σωστη αρχικη ρυθμηση του χαρτη του υγραεριου.Ο εγγεφαλος απο μονος του δεν κανει θαυματα.Αν ο χαρτης δεν ειναι σωστος δεν θα μπορεσει να αποδωσει σωστα,Ψαξτε στο YOUTUBE διαβαζοντας τα σχολια των αλλων και αποφασιστε,ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ...!!!!
projohn
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 09 Φεβ, 2022 18:45

Re: Hyundai Matrix εγκέφαλος OBDII

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 10 Φεβ, 2022 11:44

projohn έγραψε:Καλημερα σε ολους.
Ακουγα πολλα και διαφορα σχετικα με τους OBDII εγγεφαλους υγραεριου κατα ποσο ειναι η δεν ειναι καλοι μεχρι που αποφασισα να αλαξω τον δικο μου τον BASICO με εναν ΚING-OBD.
Η διαφορα ηταν η μερα με την νυχτα και εξηγουμαι....Το αυτ. ειναι το γνωστο HYUNDAI MATRIX 1.6cc mod 2002.Το υγραεριο τοποθετηθηκε με το κοντερ στα 90.000χλμ.Με την αρχικη πρωτη ρυθμιση η καταναλωση ηταν στα 8lit/100χλμ.καλη η καταναλωση αλλα το αυτ. σερνοταναι στην κυριολεξια και ειδικα η ροπη του σχεδον δεν υπηρχε!!!!!Μετα απο καποια χλμ, δευτερη ρυθμηση με καταναλωση στα 9,5lit/100.Καπως καλυτερευσε η κατασταση στα χαμηλα αλλα στις υψηλες στροφες ο θορυβος του κηνητηρα ηταν υπερβολικος.Φαινοταν καθαρα οτι δεν εχει το καυσιμο που χρειαζεται.Για να μην τα πολυλογω μετα απο απειρες ρυθμησεις για να κηνηθει αξιοπρεπως xρειαστηκε να ανεβει η καταναλωση στα14lit/100χλμ!!!!!!!!(εντος πολης) ενω με πληρες φορτιο(4 ενηλικες)και παλι ακουγες τον κηνητηρα στις 4000 στροφες και 130χλμ στην ευθεια να διαμαρτυρεται εντονα!!!!Ψαχνοντας την λυση στο διαδυκτιο(που αλλου??)εμαθα για τους OBD εγγεφαλους.Και μονο το γεγονος οτι συνδεονται και λειτουργουν σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ με τον εγγεφαλο της βενζινης διορθονοντας ΣΥΝΕΧΩΣ το μειγμα (ειναι σαν να εχεις τον προγραματιστη
μαζι σου!!!)εφτανε για να με κανει να αλαξω τον κλασικο εγγεφαλο με εναν ΟΒD.Το αποτελεσμα ηταν περα απο καθε προσδοκια.Η καταναλωση επεσε καθετα απο τα 14λ/100χλμ. στα 9λ/100χλμ (εντος πολης)ενω το αυτοκηνητο ζωντανεψε στην κυριολεξια τοσο σε ροπη στα χαμηλα οσο και σε επιδοσεις,Στην εθνικη με πληρες φορτιο 3800στρ. 140χλμ στην ευθεια ταξιδευεις ανετα ακουγοντας τον κηνητηρα να γουργουριζει ευχαριστημενος.....!!!!ενω σε κλασικες διαδρομες που κανω συχνα με τα ιδια φορτια και τις ξερω καλα εκει που κατεβαζα 4η για να διατηρησω τα 100χλμ( στην ανηφορα )τωρα παω με 5η και 120χλμ.!!!η δε καταναλωση στην εθνικη επεσε απο τα 11λ/100χλμ στα 8λ!!Συμπερασμα Αν εχετε και εσεις ενα υγραεριοκηνητο αυτ. που καταναλωνει ενω ""δεν παει"" αλαξτε τον εγγεφαλο σε OBDII.ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΓΓΕΦΑΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΟΩ ΑΥΤΟ.Ο συγκεκριμενος εγγεφαλος εχει προγραμμα που επιτρεπει να ανοιγει και τα μπεκ βενζινης οταν αυτο απαιτειται απο τα φορτια του κηνητηρα.Οχι σε καποιες συγγεκριμενες στροφες αλλα οταν υπαρχει μεγαλη υποπιεση π.χ σε μια προσπεραση αλλα και στην ρεμπριζ.Στην δικη μου περιπτωση το κοστος ηταν 300eur.και το αξιζε.να πω επισης πως δεν χρειαστηκε αλλαγη μπεκ εχω τα HANA που συνεργαζονται με αυτον.Κατι ακομα...Επιλεξτε με προσοχη τον εγκαταστατη ""γκαζα""Πρεπει να ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ και οπωςδηποτε να κανει σωστη αρχικη ρυθμηση του χαρτη του υγραεριου.Ο εγγεφαλος απο μονος του δεν κανει θαυματα.Αν ο χαρτης δεν ειναι σωστος δεν θα μπορεσει να αποδωσει σωστα,Ψαξτε στο YOUTUBE διαβαζοντας τα σχολια των αλλων και αποφασιστε,ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ...!!!!
Η ρύθμιση του αρχικού εγκεφάλου πριν γίνουν οι αλλαγές , γινόταν εν κινήσει στο δρόμο ώστε να διαμορφωθουν οι χάρτες βενζίνες και υγραερίου και να συμπίπτουν ;
Ναι μεν με κάποιο obd έχεις πραγματική διόρθωση.
Αξιόλογα σύστηματα είναι και τα 2 .


Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003 -Lovato easy&fast
Mazda 6 2005- EuropeGas Avance 32
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1356
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Hyundai Matrix εγκέφαλος OBDII

Δημοσίευσηαπό projohn » Παρ 18 Φεβ, 2022 20:49

Εννοειται οτι ολες οι μετρισεις και οι ρυθμισεις γινονταν στο δρομο με τον τεχνικο και το lap-top.
projohn
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 09 Φεβ, 2022 18:45


Επιστροφή στο Συζήτηση γενικού περιεχομένου – Εκφραστείτε ελεύθερα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες