nickL έγραψε:Μάλιστα. Γι' αυτό ρώτησα γιατί με τη χθεσινή βροχή σε μία (τεράστια) κατηφόρα με 5 χιλιόμετρα, γλίστρησα κανονικά. Βέβαια ήταν σίγουρα ο δρόμος χάλια και το θέμα της ανηφόρας. Πέρα από αυτό πάντως δεν δείχνουν κάτι άλλο. Θα τ' αλλάξω πάντως, θεωρώ έκαναν τον κύκλο τους.
Έχετε υπόψιν τίποτα καλό; 175/65/14 έχω και σκέφτομαι μόνο Michelin. Σκεφτόμουν ή τα κλασσικά (energy+) ή κάτι καινούργια crossclimate 4 seasons.
Εγώ με τα michelin energy σε 175/70/13 δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Πέλμα σκέτο κούτσουρο με δείκτη φθοράς 400. Δηλαδή με βάση αυτά που έγρψα πριν μεγάλη πτώση μετά τα 20000χλμ. Το καλοκαίρι στην καυτή άσφαλτο σαππουνιάζει και γλυστράει. Δηλαδή δε μπορεί εύκολα να διώξει από πάνω του τη θερμότητα. Πολύ ευαίσθητο πλαινό. Και τέλος πολύ ακριβά για το τίποτα. Βέβαια στη δικιά σου διάσταση μπορεί να είναι τελείως διαφορετικό. Όσο για τα ελαστικά 4 εποχών έχω χρησιμοποιήσει τα pirreli και τα απορρίπτω γενικώς σε οποιαδήποτε μάρκα. Για να μπορούν να καλύψουν και τις 4 εποχές έχεις τελικά μια μετριότητα σε κάθε εποχή.
Αντίθετα έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από το απλό καλοκαιρινό και πολύ φθηνότερο uniroyall το οποίο το έχω βάλλει 2 φορές. Είναι μαλακό με δείκτη φθοράς 280 με πολύ προοδευτική πτώση στο χρόνο. Ακόμα και στα 40000 είναι αξιοπρεπές και ας έχει λιγότερο πέλμα από ένα michelin.
Αυτές είναι οι δικές μου εντυπώσεις. Το θέμα ελαστικό είναι εντελώς υποκειμενικό και αξερτάται από τις απαιτήσεις και τις οδηγικές συνήθειες του καθενός του καθενός.