Σελίδα 7 από 8

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ, 2015 20:47
από villasg
george7009 έγραψε:
villasg έγραψε:Καλησπερα .
Εχω μια ερωτηση , εαν γνωριζει καποιος απαντα .
Εχω με τα ελαστικα μου 30000χλμ και 2 χρονια .
Σκεφτομαι να κανω τα πισω εμπρος αλλα πως ?
Εχω ακουσει πολλους τροπους .
Τα πισω μπρος στην μερια που ειναι ειναι , τα πισω μπρος χιαστι ,τα πισω μπρος στην μερια που ειναι ειναι και μπροστα πισω χιαστη κλπ κλπ κλπ .
Ποιος τελικα ειναι ο πιο ενδενδειγμενος τροπος και τελικα κανει δουλεια ?

ΕικόναΕικόνα



Η 1η και 2η περίπτωση δεν ενδίκνυται καθώς μερικά λάστιχα έχουν βελάκι με την φορά που πρέπει να γυρνάει το λάστιχο για να διώχνει τα νερά από τα αυλάκια του .



Εννοειται οτι σε αυτες τις 2 περιπτωσεις τα ελαστικα ξεμονταρονται απο την ζαντα και μπαινουν με την ορθη φορα , καθως ολα τα Radial ελαστικα εχουν φορα κυλησης

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ, 2015 21:27
από hlias
villasg έγραψε:Εννοειται οτι σε αυτες τις 2 περιπτωσεις τα ελαστικα ξεμονταρονται απο την ζαντα και μπαινουν με την ορθη φορα , καθως ολα τα Radial ελαστικα εχουν φορα κυλησης







http://www.autocraze.com.au/store/media ... cp1_21.jpg
αυτα εχουν φορα περιστροφης?
η τεχνολογια radial εχει να κανει αποκλειστικα με τον σκελετο και οχι με το πελμα του ελαστικου, υπαρχουν ελαστικα με φορα περιστροφης, αυτα που λεει ο κατασκευαστης ποια μερια θα μπει απο την εξωτερικη μερια της ζαντας και τελος αυτα που μπαινουν και γυρνανανε χωρις κανενα περιορισμο.
καλυτερα απο την καθε μερια κανε απλα τα μπρος-πισω και τα πισω μπρος.

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Οκτ, 2015 21:10
από villasg
Τελικα εκανα τα πισω - μπροστά ( απο την ιδια πλευρα δεν ξεζανταρησα ) , και με ζυγοσταθμηση πριν την επανατοποθετηση ( ηθελαν ) .

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Μάιος, 2017 12:21
από meletis
Ειχαν βαλει 4αδα Kormoran καινουργια.
Μεχρι τις 20000 χιλιομετρα ηταν μια χαρα.
Επειτα ειδικα σε βρεγμενο οδοστρωμα δεν κραταγαν, και εαν το πιεζες στις στροφες μεχρι να ζεσταθουν σφυριζαν.
Τοσα χρονια εβαζα Michelin Energy
Διαστασεις εχω 185/60/14
Εβαλα 2 εμπρος και απο Οκτωβρη θα αλλαχτουν 4αδα.
Με τα συγκεκριμενα εβγαλα 55.000χλμ σε 1 ½ χρονο

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Μάιος, 2017 20:47
από referravag
villasg έγραψε:Καλησπερα .
Εχω μια ερωτηση , εαν γνωριζει καποιος απαντα .
Εχω με τα ελαστικα μου 30000χλμ και 2 χρονια .
Σκεφτομαι να κανω τα πισω εμπρος αλλα πως ?
Εχω ακουσει πολλους τροπους .
Τα πισω μπρος στην μερια που ειναι ειναι , τα πισω μπρος χιαστι ,τα πισω μπρος στην μερια που ειναι ειναι και μπροστα πισω χιαστη κλπ κλπ κλπ .
Ποιος τελικα ειναι ο πιο ενδενδειγμενος τροπος και τελικα κανει δουλεια ?

ΕικόναΕικόνα


Εγώ αποφάσισα αυτή τη φορά στην τελευταία αλλαγή ελαστικών που έκανα τέλος καλοκαιριού του 2015 να ακολουθήσω την συμβουλή της Goodyear/Dunlop. Αλλαγή μπρος πίσω κάθε 8.000-10.000χλμ για να διατηρείται ομοιόμορφη η φθορά μεταξύ των τεσσάρων ελαστικών. Η πρώτη αλλαγή έγινε σε βουλκανιζατέρ που δεν είχα ξανά πάει (έτυχε λόγω μέρας) και μου είπαν ότι δεν πάνε χιαστί (ενώ εγώ επέμενα για χιαστί και η Goodyear/Dunlop το προτείνει σαν τον καταλληλότερο τρόπο για non-directional λάστιχα) αλλά μπρος πίσω στην ίδια πλευρά γιατί μου είπαν και καλά ότι έχουν στρώσει με συγκεκριμένη φορά περιστροφής και θα ήταν λάθος να περιστρέφονται ανάποδα. Δεν νομίζω ότι είναι λάθος η χιαστί αλλαγή μπρος πίσω από τη στιγμή που την προτείνουν και οι κατασκευαστές ελαστικών και οι αυτοκινητοβιομηχανίες...

https://youtu.be/L61KitpVtUc



Γενικά δεν ήταν συνεργάσιμοι και μάλιστα μου πουλούσαν εξυπνάδα ότι κάνω λάθος που τα αλλάζω τόσο νωρίς μπρος πίσω. Χωρίς βέβαια να μου εξηγήσουν το γιατί!! Κλασικοί Έλληνες γνώστες. :lol: Δεν λέω τίποτα παραπάνω... Έχω κάνει ήδη 2 αλλαγές μπρος πίσω και τα λάστιχα μέχρι στιγμής μετά από σχεδόν 2 χρόνια είναι σαν καινούρια. Ελάχιστα σημάδια έχουν πάνω τους. Τα χιλιόμετρα θα δείξουν αν έχει δίκιο η Goodyear/Dunlop ή ο λαστιχάς...

Εδώ και τα υπόλοιπα video που έχει φτιάξει η Dunlop στο ίδιο στυλ και εξηγούν βασικά πράγματα για τα λάστιχα. :)
https://youtu.be/InnExfKoLbo?list=PLIG6COHcWFl9Iy_tbFrWwNq8AjOi2QQ-t

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Δεκ, 2017 02:45
από meletis
Απο το νέο έτος θα τοποθετήσω νέα ελαστικά.
Διαστάσεις 185/70/14 (εργοστασιακό)
Κοιτάζω για κάπως οικονομικά ελαστικά.
Παλιότερα έβαζα της Michelin τα Energy, μετά επέλεξα τα Kormoran(Θυγατρική) , δέν έμεινα ευχαριστημένος ειδικά σε βρεγμένο οδοστρωμα.
Για τώρα έχω κοιτάξει τα Maxxis
Άλλωστε με τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως στο 1.5 χρόνο (αυστηρα) τα αλλάζω.
Συμπληρώνω ετησίως τουλάχιστον 50.000 είναι η δουλειά μου , που χωρίς αμάξι δεν γίνεται.

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Δεκ, 2017 14:39
από manoliss
meletis έγραψε:Απο το νέο έτος θα τοποθετήσω νέα ελαστικά.
Διαστάσεις 185/70/14 (εργοστασιακό)
Κοιτάζω για κάπως οικονομικά ελαστικά.
Παλιότερα έβαζα της Michelin τα Energy, μετά επέλεξα τα Kormoran(Θυγατρική) , δέν έμεινα ευχαριστημένος ειδικά σε βρεγμένο οδοστρωμα.
Για τώρα έχω κοιτάξει τα Maxxis
Άλλωστε με τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως στο 1.5 χρόνο (αυστηρα) τα αλλάζω.
Συμπληρώνω ετησίως τουλάχιστον 50.000 είναι η δουλειά μου , που χωρίς αμάξι δεν γίνεται.

εχω βαλει την μαρκα nexen ειμαι ευαχριστημενος και στην δουλεια μου 2 συναδελφοι που τα εβαλαν ομοι και αυτο ειναι...

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Δεκ, 2017 17:55
από sso
meletis έγραψε:Απο το νέο έτος θα τοποθετήσω νέα ελαστικά.
Διαστάσεις 185/70/14 (εργοστασιακό)
Κοιτάζω για κάπως οικονομικά ελαστικά.
Παλιότερα έβαζα της Michelin τα Energy, μετά επέλεξα τα Kormoran(Θυγατρική) , δέν έμεινα ευχαριστημένος ειδικά σε βρεγμένο οδοστρωμα.
Για τώρα έχω κοιτάξει τα Maxxis
Άλλωστε με τα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως στο 1.5 χρόνο (αυστηρα) τα αλλάζω.
Συμπληρώνω ετησίως τουλάχιστον 50.000 είναι η δουλειά μου , που χωρίς αμάξι δεν γίνεται.

Μελέτη μην κάνεις την επιλογή σου με μόνο κριτήριο την τιμή αγοράς
Δώσε βάση στο φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο και στην αντίσταση κύλισης
Όλα τα ελαστικά συνοδεύονται από μια ετικέτα που έχει τρεις δείκτες:

1.Την κατανάλωση καυσίμου (6 κατηγορίες - A, B, C, E, F, G).
2.Το φρενάρισμα σε βρεγμένο έδαφος (5 κατηγορίες - A, B, C, E, F).
3.Το θόρυβο κύλισης (σε dB).

Ένα ελαστικό με δείκτη αντίστασης κύλισης π.χ Ε έχει αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα ελαστικό με δείκτη Α 0,451 λίτρα/100 χλμ.
Αυτό σε σένα που κάνεις 50,000 χλμ το χρόνο και που θα ξαναλλάξεις ελαστικά σε 1,5 χρόνο σημαίνει:
75000 Χ 0,451/100 = 338,25 λίτρα που σημαίνει περίπου 270 € αν κινείσαι με υγραέριο ή 507€ αν κινείσαι με βενζίνη. Τρομακτικές διαφορές που δεν τις λαμβάνουμε υπόψη μας συνήθως. Άρα τι σε συμφέρει; Να πάρεις ένα ελαστικό με 200€ και δείκτη Ε ή ένα ελαστικό με 300€ και δείκτη Α;

Επίσης υπάρχουν σημαντικές διαφορές στο φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο. Ένα ελαστικό με δείκτη Ε για να ακινητοποιηθεί από ταχύτητα 80 χλμ/ώρα
χρειάζεται 12 μέτρα περισσότερα από ένα ελαστικό με δείκτη Α.

Δες τις εικόνες.

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Δεκ, 2017 18:11
από Dimsabas
Πολύ σωστά τα παραπάνω!

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Δεκ, 2017 01:00
από tedd
Ριξε μια ματια και τα toyo proxes cf2, εχω ακουσει αρκετά καλα λογια σε διάφορα αλλα φόρουμ. Χρηστες τους αναφερουν οτι ειναι οικονομικα, αντεχουν πολλα χλμ και εχουν και εχουν ικανοποιητικές επιδοσεις.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk