Πρέπει να ξεκαθαρίσεις με το κωδικό κινητήρα τι βαλβίδες . Τα περισσότερα έχουν υδραυλικά σωτηρία εκτός από 2-3 κινητήρες . Το διευκρινιζεις.sliver έγραψε:καλημερα σας ! κυκλοφορει μια λιστα την οποια ονομαζουν black list οι εγκαταστατες και εχει τα μοντελα οπελ απο το 2004 και μετα...ισχυει ? ειναι δηλαδη τα οπελ ευπαθη στο υγραεριο ? η ειναι ολα θεμα ρυθμισης ? αν δηλαδη ειναι σεταρισμενο σωστα το κιτ στο αμαξι δεν θα υπαρχει κανενα θεμα με βαλβιδες κτλπ ? αν ειναι να εχω σε μερικα χρονια θεμα με βαλβιδες καλυτερα να το λειτουργω στην βενζινη και πολυ σπανια στο αεριο.... αν μπορει καποιος εγκαταστατης να μου απαντησει θα το εκτιμουσα πολυ, ευχαριστω εκ των προτερων
Θα ρωτήσεις το εγκαταστατη σου τι έχει ρυθμίσει να κάνει με το παράλληλο ψεκασμό.sliver έγραψε:εχω βαλει πριν ενα μηνα emmegas ready obd ml 14 ελπιζω να μην εχω θεμα στο μελλον
Έλεγχο εγώ θα έκανα πιο νωρίς ~50,000 χιλιόμετρα για να ξέρω πού βρίσκονται οι βαλβίδες σε σύγκριση με τα όρια του κατασκευαστή .sliver έγραψε:πραγματι ειναι ο z16 xep και απο οτι ειδα απο το ιντερνετ εχει μηχανικα ωστηρια και θελουν ελεγχο και ρυθμιση στα 150.000 χιλιομετρα
Έλεγχο εγώ θα έκανα πιο νωρίς ~50,000 χιλιόμετρα για να ξέρω πού βρίσκονται οι βαλβίδες σε σύγκριση με τα όρια του κατασκευαστή .meletis έγραψε:sliver έγραψε:πραγματι ειναι ο z16 xep και απο οτι ειδα απο το ιντερνετ εχει μηχανικα ωστηρια και θελουν ελεγχο και ρυθμιση στα 150.000 χιλιομετρα
Επιστροφή στο Συζήτηση γενικού περιεχομένου – Εκφραστείτε ελεύθερα
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 35 επισκέπτες
|
|