Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Παραπονα απο ATK GROUP σύστημα ΑΤΤΙΚΕR

Παραπονα απο ATK GROUP σύστημα ΑΤΤΙΚΕR

Δημοσίευσηαπό Vasilis1300 » Τρί 05 Οκτ, 2021 14:05

θα ήθελα να καταγγείλω τη μη κάλυψη μου σε θέματα εγγύησης αγοράς και τοποθέτησης προϊόντος συστήματος αεριοκινησης απο εξοσιοδοτημενο αντιπρόσωπο εγκατάστασης στο αυτοκίνητο μου

Η τοποθετηση εγινε την 22/10/2019 και περασε ολους τους εγκεκριμενους ελεγχους που προβλεποντε απο το νομο(ΚΤΕΟ)
Και ελαβα γραπτη εγγυηση 2 ετων απο τον εξοσιοδοτημενο αντιπρόσωπο εγκατάστασης η οποια καλυπτει ολα τα μερη εγκαταστασης αεριου του οχηματος μου ολο αυτο το διαστημα μεχρι σημερα ανελληπως τειρω τα διαστηματα συντηρησεως συμφωνα με τις οδηγιες που μου αναφερθηκαν προφορικως απο τον εγκαταστατη αντιπρόσωπο αλλα βρισκοντε και γραπτως στο βιβλιο συντηρησεως και εγγυησεως που μου παρεδωσε το οποιο φερει πλεον τις υπογραφες και αναφορες συντηρησεως του εγκαταστατη και πλεον συντηρητη του συστηματος αεριου αυτοκινητου το οποιο ειναι και καθ ολα συμφωνως των οδηγιων

Την 02/09/2021 ημερομηνια τελευταιου ελεγχου ορθης λειτουργίας συστηματος (μετρητης χλμ οχηματος 120949χλμ) εγινε η καθορισμενη απο βιβλιο αλλαγη φιλτρου συστηματος και μου αναφερθηκε οτι το συτημα βρισκεται σε τελεια κατασταση οπως ολες τις φορες που εχει ελεχθει καθως και πως το αεριο που βαζω στο αυτοκινητο ειναι πολυ καλης ποιοτητας διοτι στο φιλτρο που αντικατεστησε εδειχνε πεντακαθαρο ακριβως γιατι βαζω τη σωστη ποιοτητα αεριου διαπιστωση που εκανε ο ιδιος ο εγκαταστατης και συντηρητης του συστηματος.την οποια διαπιστωση την εκανε ολες τις προηγουμενες φορες αυτη ηταν η τριτη φορα αλλαγης του εν λογω φιλτρου.

Την 29/9/2021 ημερομηνια που βρίσκεται εντος καθεστωτος εγγυήσεως (μετρητης χλμ οχηματος 122316χλμ) και με πληρωσεις αεριου απο το ιδιο καταστημα πωλησης αεριου μιας και ο εξοσιοδοτημενος αντιπρόσωπος εγκατάστασης με επιβαιεωνει με τι θετικες παρατηρησεις του για την ποιοτητα αεριου που βαζω μετα απο ελεγχο διαπιστωσε δυσλειτουργια συστηματος ψεκασμου (μπεκ) και προτεινε δυο επιλογες : καθαρισμο συστηματος ή αλλαγη του.... εδωσε εμφαση στην αλλαγη συστηματος ψεκασμου και τελικα με επεισε οτι ειναι καλυτερο να αλλαχτει το συστημα γιατι ηταν περιεργο τοσο νωρις (30,000 χλμ χρησης) να βγει τετοιο προβλημα και πως ηταν πιθανον και ο καθαρισμος να μην εχει το επιθυμητο αποτελεσμα.
Ετσι προέβηκε με τη συμφωνη γνωμη μου για αλλαγη συστηματος ψεκασμου παραλειπωντας να μου αναφερει οτι ειναι εντος εγγυησεως παρ οτι (οπως καθε φορα) του παραδιδω για τη συντηρηση του συστηματος το βιβλιο συντηρησεως/εγγυησεως που μου ειχε παραδωσει αρχικα και συνοδευει παντα το οχημα μου.

Συνεπεια ολων αυτων ηταν να πληρωσω συστημα ψεκασμου για την αλλαγη του συστηματος με νεο.

Σε εκ νεου επικοινωνια μου με τον αντιπρόσωπο εξεφρασα την απορια μου γιατι δεν με καλυψε η εγγυηση της εγκαταστασης και μου ανεφερε οτι εγινε εκ παραδρομης ,πως επρεπε να με καλυψει κανονικα και πως να επισκεφτω εκ νεου το καταστημα για να τακτοποιησουμε το λογιστικο θεμα που προεκυψε απο λαθος δικο τους οπως ανεφερε.
Επειτα απο 10 λεπτα επικοινωνησε μαζι μου ο ιδιος αντιπρόσωπος της εταιρειας προτεινοντας μου να επισκεφτω το καταστημα να μου τοποθετησει το συστημα ψεκασμου που ειχα πριν επισκευασμενο/καθαρισμενο (που συμφωνα με τα λεγομενα του δεν θα το προτεινε οπως ανεφερα παραπανω) και να περαστει ως εργασια συντηρησεως που βαραινει εμενα και πως τη διαφορα της τιμης που προκυπτει να την αντιπαραθεσει με μελλοντικες εργασιες συντηρησεως.

Το θεμα για μενα ειναι θεμα ηθικο. Θεωρω οτι η εταιρεια με εμπαιζει και δεν ειναι συνεπης απεναντι μου σε αντiθεση με εμενα που ημουν καθ'ολα συνεπης απεναντι της πληρώνοντας διχως καθυστερηση ολες μου τις υποχρεωσεις σαν πελατης.

Ο εγκαταστατης δεν συμπεριφερθηκε ως οφειλε στις συζητησεις μας πολλες φορες ηταν αγενης και υπεροπτης δινοντας την εντυπωση οτι απευθυνεται σε καποιον αδαη.
Υστερα απο ερευνα που εκανα σε αλλους εγκαταστατες αλλων εταιρειων μου ειπαν (με επιφυλαξη) οτι το πιο πιθανο ειναι να ειναι αστοχια υλικου και οφειλει η αντιπροσωπεια να μου αντικαταστησει το σύστημα δίχως επιβάρυνση.
Vasilis1300
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 05 Οκτ, 2021 13:58

Re: Παραπονα απο ATK GROUP σύστημα ΑΤΤΙΚΕR

Δημοσίευσηαπό socratesb » Δευτ 11 Οκτ, 2021 14:47

Μήπως να σκεφτείς να επικοινωνήσεις με το Συνήγορο του καταναλωτή;;

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html

Δεν αξίζει να τα καταπίνουμε όλα...
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 94
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Παραπονα απο ATK GROUP σύστημα ΑΤΤΙΚΕR

Δημοσίευσηαπό Vasilis1300 » Δευτ 11 Οκτ, 2021 21:26

socratesb έγραψε:Μήπως να σκεφτείς να επικοινωνήσεις με το Συνήγορο του καταναλωτή;;

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html

Δεν αξίζει να τα καταπίνουμε όλα...



Ευχαριστω για τη συμβουλη εχω ηδη αναφερει σε ολες ανεξαρτητες αρχες που υπαρχουν με σκοπο μου την ενημερωση και την προσπαθεια εξυγειανσης της αγορας.

Ηθικα δεν μπορω να δεχτω τετοιους εμπαιγμους . Το σκεφτομαι και νομικα να το δω το θεμα
Εδω το εβαλα περισσοτερο σαν ενημερωση στη κοινοτητα χρηστων αεριοκινησης

Ευχαριστω πολυ
Vasilis1300
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 05 Οκτ, 2021 13:58


Επιστροφή στο Συζήτηση γενικού περιεχομένου – Εκφραστείτε ελεύθερα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες