Η δική μου γνώμη μου και τα δικά μου μικροπροβληματάκια (μετά απο 5000 χμ με υγραέριο) με το σύστημα της brc είναι τα εξής:
1) Σχετικά με τα λαμπάκια που δείχνουν την πληρότητα της δεξαμενής όντως τα 3 πρώτα σβήνουν πολύ γρήγορα>!Αυτο το πρόβλημα μάλλον υπάρχει σε όλους με σύστημα brc κ όχι μόνο και μου το είχε πει ο εγκαταστάτης απο της αρχή! Εξάλλου δεν με πολυ-προβληματίζει γιατι αφενός υπολογίζω την πληρότητα της δεξαμενης απο τα χλμ που εχω κάνει και αφετέρου από τον αναλογικό δείκτη ο οποίος βρίσκεται στην πολυβαλβιδα μεσα στη δεξαμενή τον οποίο και συμβουλεύομαι συχνά.
2) Ενα πρόβλημα που δεν ξέρω πως να το χαρακτηρίσω κ μου εμφανίζεται στις χαμηλές στροφές είναι το εξής: ξαφνικά εκει που κατεβάζω απο 3η ταχύτητα σε 2α, ενω με βενζίνη θα φρέναρε ομαλά, με αέριο αρχίζει το αμάξι να ''χτυπιέται'' μπρος -πίσω, οπότε κ βγάζω τήν ταχύτητα για να σταματήσει. (Αυτό μπορεί να θεωρηθεί ρετάρισμα;; Πως θα το χαρακτηρίζατε εσείς;;)
3) Άλλο πρόβλημα είναι οτι κάποιες φορές οταν βάζω μπρος δεν μου γυρνάει αυτόματα σε υγραέριο κ πρέπει να το κάνω χειροκίνητα ειδικά όταν στη δεξαμενή έχει μείνει λίγο καύσιμο (το 1/4 πχ).
Γενικότερα όσο αφορά την οικονομία μου βγάζει με 45λτ (36 ευρώ) γύρο στα 500χλμ εκτός πόλης (κυρίως εγνατία) με χαλαρή οδήγηση. Επίσης συνεχίζω να κάνω υπολογισμούς με την κατανάλωση δοκιμάζοντας διαφορετικά βενζινάδικα!! Στη Θεσσαλονίκη παρατήρησα οτι το αέριο του Θεωδόρου δεν είναι τόσο ποιοτικό όσο στο Δερβένι.
Όσον αφορά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, θα έλεγα οτι γίνεται πιο νευρικό όταν λειτουργεί με αέριο και αρχίζουν να μου μπαίνουν υποψίες ότι το μέιγμα που μου φτιάξε είναι πλούσιο.
Σκέφτηκα πολλές φορές απο τη μία, να το παώ για περαιτέρω έλεγχο και τυχόν λύση των παραπάνω προβλημάτων απο την άλλη σκέφτομαι μήπως όλα αυτά ειναι ψιλο -φυσιολογικά κ όχι τόσο σημαντικά κ μήπως μου δημιουργήσει άλλα νέα προβλήματα αν το ξαναπειράξει..