Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Mercedes CLK 200

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό kolokas » Τετ 28 Μαρ, 2012 22:38

ntinos5276 έγραψε:φιλε δεν θελω νασε ξενερωσω αλλα αυτο που επαθες το κανε και σε μενα(ιδιο αμαξι 204 αλογα αναβαθμιση) το αυτοκινητο μας λογω αισθητηρων κοβει σε τετοιες περιπτωσεις καποιον κυλινδρο(γιαυτο εκανε σαν τρακτερ το αυτοκινητο σου)και στον υπολογιστη βγαινει σαν αστοχια αναφλεξης(misfire).δυστηχως επαναλαμβανομενα misfire οδηγουν μαθηματικα σε ρωγμη κορμου κινητηρα.αραγε εχασες ποτε σου παραφλου απο το ψυγειο;αν ναι βγαλε αμεσα το κιτ παρε τα λεφτασου πισω και πηγαινε μονο στην prins.επαθα πολλα και πρεπει ναμακουσεις...
[*]σ καταναλωνε γρηγορα το παραφλου???θερμοκρασια δεν σ σηκωνε???
prin vsi , slk 200 r171 upgrade 204 hp.....
kolokas
 
Δημοσιευσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιουν, 2011 17:13

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό voidjava » Δευτ 09 Απρ, 2012 19:54

γεια σας παλικάρια. Μου κάνει το ίδιο και μένα. Ο μηχανικός του αυτοκινήτου δεν βρήσκει πρόβλημα όταν το αυτοκίνητο δουλεύει με βενζίνη. Όταν το γυρίζει υγραέριο ρετάρι και πετάει τον ένα κύλινδρο εκτός. Κάνει ένα μπούκωμα στις 2300rpm και όταν ζεσταθεί, δουλεύει σαν τρακτέρ.
Από την άλλη στο μαγαζί που μου έβαλαν το υγραέριο, το μέτρισαν σε εγκέφαλο και δεν βρήκαν τπτ λάθος. Τώρα εγώ τι κάνω, που και οι δυο τα βρίσκουν σωστά; Το οδηγάω ρετάροντας μέχρι να σπάσει;

Υ.Σ. Είναι αυτόματο το CLK(w208) που έχω
voidjava
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 09 Απρ, 2012 19:29

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό dathens » Τρί 10 Απρ, 2012 19:11

με τί συστημα δεν μας λες αν ρεταρει στη βενζινη ειναι και θεμα του μηχανικου σου αν οχι ειναι καθαρα θεμα εγκαταστατη !!!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό voidjava » Πέμ 26 Απρ, 2012 21:10

lovato είναι. Συνεχίζει να κυκλοφορεί με πρόβλημα το αυτοκίνητο. Ο μηχανικός της mercedes δεν βρίσκει να έχει βλάβη το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο και ο μάστορας που έβαλε το υγραέριο δεν βρίσκει πάλι τίποτα. Είναι σωστά τα μίγματα του υγραέριου λέει, αλλά έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο και με το υγραέριο φαίνεται πιο έντονο (3-4 φορές πιο έντονο έτσι μου είπε).
Σήμερα το πρωί πήγα στη μερσεντες, το μέτρησαμε στον εγκέφαλο και μετά από συνεννόηση του μηχανικού με τον "υγραερι-τζή" πήγα για να μου αλλάξει ένα μπεκ γιατί πετούσε τον ένα κύλινδρο εκτός. Παρατήρησα πως το μπεκ δεν αλλάχτηκε για να μπει καινούριο, αλλά πήγε το 2 στο 4 και το 4 στο 2. Πριν γίνει η αλλαγή των μπεκ, το μετρούσαμε κάνα μισάωρο και όποτε έμπαινε το αυτοκίνητο από νεκρά στο D (με υγραέριο) πετούσε τον κύλινδρο και δούλευε σαν τρακτέρ.. όπως δηλαδή κάνει όποτε σταματάω σε κίνηση ή φανάρι όταν δουλεύει υγραέριο(με βενζίνη δεν κάνει τπτ). Τα παλικάρια εκεί μου είπανε πως φταίει ο συμπλέκτης του αυτόματου κιβωτίου ή ρουφάει από κάπου αέρα, γιατί αν αφήσουμε το φρένο και έχουμε μέσα D το αυτοκίνητο ορμάει να φύγει..... τράτζικ!
Μετά από πολλές αλλαγές από νεκρά σε D και από υγραέριο σε βενζίνη, 2 φορές που μπήκε από νεκρά σε D με βενζίνη πάλι έκανε ένα τρέμουλο το μοτέρ, αλλά για 1-2 δευτερόλεπτα και έστρωνε. Τώρα τι να πω.. το έκανε επειδή είχε ήδη υγραέριο και δεν προλάβαινε να κατεβάσει βενζίνη ή μου το χάλασαν το μοτέρ;;;
Συγνώμη αν σας ζάλισα ή αν σας μπέρδεψα, αλλά είμαι κάπως συγχυσμένος με την κατάσταση. Κορόιδο με παίζουνε.. Ο ένας μάστορας στον άλλο ρίχνουν το φταίξιμο και το θέμα είναι πως το αυτοκίνητο κάνει κόλπα από τότε που βάλαμε υγραέριο και τα κάνει μόνο όταν δουλεύει με υγραέριο. Το πάμε σε αυτόν που το πέρασε και το βρίσκει μια χαρά.
Στον εγκέφαλο της μερσεντες δεν θα έβγαζε πρόβλημα αν ρουφούσε από κάπου αέρα ή αν είχε πρόβλημα ο συμπλέκτης του αυτόματου;

Τι κάνω τώρα εγώ που ενώ δουλεύει σαν τρακτέρ, το βρίσκουν σωστό και μερσεντες και υγραεριο-μαστορας;
Σκέφτομαι να το πάω και αλλού να το δούνε, αλλά φοβάμαι μετά μη μου πούνε.. "α το ακούμπησε άλλος, δεν έχω καμιά ευθύνη πλέον" και τους αρχίσω στις γρήγορες όλους...
voidjava
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 09 Απρ, 2012 19:29

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό gakost » Πέμ 26 Απρ, 2012 21:56

Προφανώς ο εγκαταστάτης δεν ξέρει να στο ρυθμίσει ή το σύστημα δεν μπορεί να δουλέψει με το αυτοκίνητο σου που πάλι θα έπρεπε να το ξέρει πριν στο προτείνει. Εγώ στην θέση σου θα ζήταγα επιστροφή των χρημάτων και ξήλωμα του κιτ.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό kolokas » Παρ 27 Απρ, 2012 01:51

φιλε επειδη περασα πολλα θα σε συμβουλεψω γιαυτα που ξερω.ζητα τα λεφτα σ πισω και πηγαινε βαλε prins.και αλλα κιτ μπορει να δουλεψω αλλα απο εμπειρια και μον σ λεω αυτο.ξηλωσε το το lovato.
prin vsi , slk 200 r171 upgrade 204 hp.....
kolokas
 
Δημοσιευσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιουν, 2011 17:13

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό dathens » Παρ 27 Απρ, 2012 23:04

voidjava έγραψε:lovato είναι. Συνεχίζει να κυκλοφορεί με πρόβλημα το αυτοκίνητο. ...

Κακώς το κυκλοφορείς με πρόβλημα

Κι συ ρε φίλε έβαλες lovato σε κομπρεσορα δεν διαβάζεις τα φόρουμ ; Είναι και τα 184 η τα 163 άλογα ; Δεν θα δουλέψει ποτέ και να το στρωσεις χαμηλά θα σε ξεσχισει στο πρώτο δυνατό κικdown... αν είναι 184 θα πρέπει να βάλεις μπεκ 50 αλόγων για κάθε κυλινδρο, και πάνω και πνεύμονα 300 και αλόγων τα βγάζει όλα μαζι τα άλογα , μόνο prins τουρμπο κιτ με πνεύμονα 8 mm .... και κίτρινα ή καφέ μπεκ ... μην το κυκλοφορεις με ρετσρισματα , λαμπάκια και σε safe mode !!! Θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι !!!!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό kolokas » Σάβ 28 Απρ, 2012 14:05

τα κιτρινα μεχρι 225 αλογα ειναι μια χαρα...
prin vsi , slk 200 r171 upgrade 204 hp.....
kolokas
 
Δημοσιευσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιουν, 2011 17:13

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό voidjava » Σάβ 28 Απρ, 2012 14:25

δεν γνώριζα καν ότι θα πάει ο γέρος μου να βάλει υγραέριο, ειδάλλως θα διάβαζα πριν γίνει το οτιδήποτε.
Κάθε μέρα πάμε και μια βόλτα στον υγραεριτζή. Σήμερα πήγαμε, επειδή προχθές που άλλαξε τα μπεκ, κάτι δεν έκανε σωστά και είχε διαρροή και βρομούσε υγραέριο.
Ειλικρινά είμαι έτοιμος να μαλώσω με τον γέρο μου, γιατί είναι ξεροκέφαλος και κάθεται και του τρώνε τα λεφτά.

Υ.Σ. Το BRC τι λέει, θα μου κάτσει καλά λέτε;
voidjava
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 09 Απρ, 2012 19:29

Re: Mercedes CLK 200

Δημοσίευσηαπό dathens » Σάβ 28 Απρ, 2012 14:47

kolokas έγραψε:τα κιτρινα μεχρι 225 αλογα ειναι μια χαρα...


στο VSI 1 ναι οπου μπορεις να υπεροδηγήσεις τα μπεκ μεχρι 30 % στο VSI 2 δεν γίνετε μεχρι 100 % το πολύ
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες