Σελίδα 1 από 3

Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP injectors

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ, 2018 19:43
από savvas712
Την καλησπέρα Σε όλο το φόρουμ ήρθε με τη σειρά μου και εγώ να εγκαταστήσω κιτ υγραερίου στο αυτοκίνητο.
Ψαχνόμουν για να εγκαταστήσω στο δικό μου σε ένα Peugeot 206 1400CC που έχω αλλά τελικά ο τυχερός της οικογένειας ήταν να τοποθετηθεί
σε ένα Citroen C3 1.100 κυβικά mod 2006 με 107.308χλμ που ήταν της γυναίκας μου.

Αλλά πάμε στα δικά μας τώρα για να μην μακρηγορήσω.
Λοιπόν όπως προανέφερα και πιο πάνω από 107.308 χλμ και πάνω μετράμε χιλιόμετρα με υγραέριο.
Να πω ότι πριν παραδώσω το αυτοκίνητο για την Τοποθέτηση υγραερίου έκανα και εγώ ο ίδιος κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο γιατί μου αρέσει να ασχολούμαι,
όπως η τοποθέτηση μπουζί ιριδίου ο καθαρισμός της ηλεκτρικής πεταλούδας ο καθαρισμός του MAP Sensor που είναι στην εισαγωγή μετά το ηλεκτρικό Γκάζι, η αλλαγή λαδιών και φίλτρου, και η αλλαγή φίλτρου αέρα,
και πλύσιμο στο μοτέρ για να μπορεί να δουλέψει ο εγκαταστάτης και το κυριότερο να ναι καθαρό.
Η εγκατάσταση έγινε στον Καλογρίτσα Gas Λεωφ. Λαυρίου 109, Γλυκά Νερά :thumbup: :thumbup:
Επίσημος εγκαταστάτης του δικτύου εγκαταστάσεων της Lovato Hellas.
Lovato Hellas μία αντιπροσωπεία με ένα τεράστιο δίκτυο συνεργατών πανελλαδικά έτοιμη να υποστηρίξει το κάθε πρόβλημα.
Το κιτ που επιλέχτηκε ειναι Lovato EXR Smart with KP injectors δηλαδή μπεκ τύπου βενζίνης και με emulator για το reset στο δείκτη βενζίνης.
Τι είναι το emulator θα το εξηγήσω οσο πιο απλά μπορώ γιατί δεν είμαι τεχνικός,
ως επί το πλείστον ορισμένα νέας γενιάς αυτοκίνητα μετράνε την κατανάλωση βενζίνης στην ρόδα και όχι με φλοτέρ όπως ξέραμε παλιά όσο κίνησε γίνεται ο υπολογισμός μέσω του εγκεφάλου και σου δείχνει την κατανάλωση στον ψηφιακό δείκτη βενζίνης.
Και εφόσον Κινούμαστε με υγραέριο ο δείκτης της βενζίνης πέφτει εδώ έρχεται Λοιπόν το emulator για να κάνει το reset στον δείκτη βενζίνης και να ξαναεπανέλθει πάλι στην ποσότητα που είχε και πριν στον δείχτη , και το reset γίνεται με το που κλείνεις τον διακόπτη OFF βγάζεις το κλειδί και μετά το ξανά ανοίγεις.
Όλα τέλεια άψογη εργασία καθαρή δουλειά Χωρίς προβλήματα το emulator και αυτό λειτουργεί άψογα από την πρώτη στιγμή το αυτοκίνητο μέχρι και τώρα γιατί έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από την εγκατάσταση λειτουργεί άψογα μπορώ να πω και καλύτερα από βενζίνα και γενικά έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος.
Και επειδή έχω και ένα παπί Crypton το Citroen έχει καταντήσει να καίει λιγότερα από το παπί αυτό και αν δεν ήταν αναπάντεχο.
Σειρά μετά θα έχει το 206xs το δικό μου.

Re: Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ, 2018 20:29
από meletis
Καλοταξιδο.
Φαίνεται προσεγμένη δουλειά , και από όσο έχω διαβάσει τα Γαλλικά αυτοκίνητα είναι πιο αντοχής στο θέμα υγραέριο.
Από κατανάλωση τι είχες με βενζίνη και πόσο έχεις με υγραέριο;
Φίλτρα εγώ στο Lovato αλλάζω ανά 20.000 χλμ.
Επίσης θα σου πρότεινα να ανανεώνεις και τη βενζίνη 1 φορά το μήνα και να έχεις >¼


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ, 2018 21:08
από savvas712
meletis έγραψε:Καλοταξιδο.
Φαίνεται προσεγμένη δουλειά , και από όσο έχω διαβάσει τα Γαλλικά αυτοκίνητα είναι πιο αντοχής στο θέμα υγραέριο.
Από κατανάλωση τι είχες με βενζίνη και πόσο έχεις με υγραέριο;
Φίλτρα εγώ στο Lovato αλλάζω ανά 20.000 χλμ.
Επίσης θα σου πρότεινα να ανανεώνεις και τη βενζίνη 1 φορά το μήνα και να έχεις >¼


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ευχαριστώ Μελέτης να'σαι καλά φιλε μου :thumbup: :thumbup:
Και για να είμαι και αντικειμενικός Ναι όντως έχει κάνει πολύ καλή δουλειά δεν κρύβομαι να πω ότι το ξεσκόνισα το αυτοκίνητο
Αφού όταν το παρέλαβα και ήρθα σπίτι δεν ξέρω πόσες ώρες ήμουνα κάτω στο αυτοκίνητο είχα βγάλει φιλτροκούτι το κουτί της μπαταρίας για να δω πως έχουν περαστεί καλωδιώσεις αν έχουν μονωθεί καλά αν ήταν σωστά τα καλώδια και η σωληνώσεις στερεωμένες με τα tire up και όλα ήταν άψογα , χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω αν έβλεπα κάτι στραβό θα το έλεγα.
Προσωπικά άψογη δουλειά φτου-φτου μην το ματιάσω.
Τα φιλτρα υγρης και αεριας ανα 15000 μου ειπε, ετσι λεει και η lovato.
Το μόνο που έχω μετρήσει σαν κατανάλωση είναι το εξής Το παρέλαβα με 20 ευρώ που έβαλε στη Δεξαμενή λογικά θα έκανε και δοκιμές εν κινήσει ή θα το άφησε και αναμένο στο ρελαντί εγώ με το εικοσάρικο αυτό που ειχε βάλει έκανα και 310χλμ μόνο αυτό σαν μέτρημα έχω.
Στο trip computer που έχει το αυτοκίνητο πάνω από 5,7 κατανάλωση με τη βενζίνα δεν είχα, το πάω και σιγά το αυτοκίνητο.
Ναι αυτό με τη βενζίνα σωστός Εγώ το έχω μέχρι τη μέση γεμάτο το μισό δηλαδή τα δύο τέταρτα.

Re: Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Νοέμ, 2018 07:16
από papoys
Άψογη δουλειά Σάββα αλλά πρέπει να το πω πως και εσύ πρέπει να είσαι πολύ ψείρας με το αυτοκίνητο.
Αν δεις φωτογραφία του δικού μου από τη μηχανή θα γελάς.Τη μάνα του και τον πατέρα του έχει πάνω. :mrgreen:

Από δουλειά ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν τέλεια γιατί και εγώ εκεί κατέληξα όταν έκλεισε ο δικός μου δεν έβρισκα κανέναν να αναλάβει το zanardi και το συμμάζεψε γιατί ήταν στα μαύρα του χάλια.
Από καύσιμα σίγουρα θα σωθείς.Όταν εμένα που είναι 1600 και μαούνα (opel vectra) μου καίει 8,5 λίτρα στα 100 εσένα που είναι μικρούλι θα καίει πολύ λιγότερα οπότε με τις τιμές που υπάρχουν σήμερα στο υγραέριο θα πλησιάσεις τις τιμές του crypton.

Εύχομαι καλά και φτηνά χιλιόμετρα.

Re: Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Νοέμ, 2018 12:50
από savvas712
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια Να σαι καλά

Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ, 2018 18:28
από manoliss
σε ιδιο μοτερ αλλα σε 1400 εχω στο ξαρα του πατερα μου με καπου στα 90.000 με αεριο χωρις προβλημα κανε και το πεζω και δε θα το μετανιωσεις
η μονη ενσταση που εχω ειναι οτι μπορουσε να τοποθετησει πισω απο το κινητηρα τα μπεκ πιστεω εχει χωρο....αν τα βαλει εκει τοτε το σωληνακι για την προωθηση του αεριου σε καθε κυλινδρου περιοριζετε στους 7 το πολυ ποντους

Re: Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ, 2018 19:47
από savvas712
manoliss έγραψε:σε ιδιο μοτερ αλλα σε 1400 εχω στο ξαρα του πατερα μου με καπου στα 90.000 με αεριο χωρις προβλημα κανε και το πεζω και δε θα το μετανιωσεις
η μονη ενσταση που εχω ειναι οτι μπορουσε να τοποθετησει πισω απο το κινητηρα τα μπεκ πιστεω εχει χωρο....αν τα βαλει εκει τοτε το σωληνακι για την προωθηση του αεριου σε καθε κυλινδρου περιοριζετε στους 7 το πολυ ποντους
Ευχαριστώ Μανώλης Κάποια στιγμή ναι πρέπει να το φτιάξω και το 206 γιατί είδα την οικονομία που προσφέρει το υγραέριο.
Καλό σαββατοκύριακο να έχεις

Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Νοέμ, 2018 16:08
από savvas712
Και ξανά επανέρχομαι στο συγκεκριμένο post για να ενημερώσω την μέτρηση καυσίμου σε υγραέριο σε χιλιομετρική απόσταση με Coral Gas με 20 ευρώ και 26 λίτρα και για την ακρίβεια 25 κάτι υγραερίου έβγαλε το αυτοκίνητο με κίνηση εντός πόλης της Αθήνας 340 km.

Re: Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ, 2018 13:05
από savvas712
Και έχοντας κάνει 1.500 χιλιόμετρα έκλεισα ραντεβού στον Καλογρίτσα τη Δευτέρα 10/12/18 για να γίνει ο πρώτος έλεγχος του συστήματος
που απαιτείται μετά 1000 η 1500χλμ από την τοποθέτηση του κιτ υγραερίου.
Πήγαμε Λοιπόν στο ραντεβού Όλα ωραία όλα καλά ήρθε το παλικάρι με το laptop και με τη φίσα με ρώτησε αν έχω παρατηρήσει κάτι στο αυ/το του απάντησα όχι τίποτα απολύτως όλα ρολόι,
και πήρε το αυτοκίνητο με το laptop και πήγε για έλεγχο εν κινήσει.
και μετά από 20 λεπτά με φωνάξανε είσαστε έτοιμος κύριε Παπαϊωάννου όλα άψογα,και τους ευχαρίστησα.
Συνεχίζουμε λοιπόν να Κινούμαστε οικονομικά με υγραέριο και το επόμενο ραντεβού στις 15.000 χιλιόμετρα για την αλλαγή των φίλτρων και τον έλεγχο της χαρτογράφησης.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Re: Citroen C3 1100cc Lovato EXR Smart with KP injectors

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ, 2019 16:26
από savvas712
Για τις αυξημένες απαιτήσεις πλέον του πίσω άξονα του αυτοκινήτου έχοντας γίνει υγραεριοκίνητο με ένα δεύτερο έξτρα ρεζερβουάρ των 42 λίτρων και με ένα πρωτεύον της βενζίνης τα οποία είναι και τα δύο μονίμως γεμάτα στο φουλ,
Έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος να τονωθεί η πίσω ανάρτηση γιατί όσο επί το πλείστον τα γαλλικά αυτοκίνητα έχουνε αρκετά μαλακή ανάρτηση.
Εγώ προσωπικά μετά από έρευνα στο διαδίκτυο Βρήκα τα Spring buffer τα οποία αγόρασα και τα τοποθέτησα μόνος μου μία πάρα πολύ εύκολη διαδικασία, και πάρα πολύ οικονομικά σε κόστος.
Ο πίσω άξονας σηκώθηκε κατά 26 χιλιοστά με φουλ φορτίο απο τα καύσιμα και η ανάρτηση σκλήρυνε περίπου το 20% και 2 άτομα τώρα να καθίσουν πίσω κανένα απολύτως πρόβλημα είναι το αυτοκίνητο στην θέση που πρέπει να είναι γιατί πρώτα ήταν ψιλό σούζα, από τη μικρή δοκιμή που έκανα έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Να πω εδώ ότι δεν είναι τα κινεζικά της σιλικόνης.
Είναι ελληνικής κατασκευής βαρέως τύπου.
Για οποιεσδήποτε πληροφορίες σχετικά με το προϊόν τεχνικές προδιαγραφές υλικό μπορείτε να μπείτε στο ακόλουθο link και να έρθετε σε επικοινωνία.
Ελατήρια Αυτοκινήτων Μυρωνίδης
Στην κατηγορία κάτω αριστερά Προσθήκες & ενισχυτικά ελατηρίων.
https://suspensions.gr/?gclid=Cj0KCQiAt ... J2EALw_wcB