Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό athanapa » Παρ 15 Ιουν, 2012 11:32

Σας ευχαριστώ όλους για τις επισημάνσεις σας
athanapa
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ, 2011 14:28

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό athanapa » Παρ 15 Ιουν, 2012 15:30

Οι δύο πλαστικές θήκες για το χώρο των αποσκευών κάτω από τη μοκέτα κοστίζουν 110 ευρώ! στην ΑUTOPOINT Θεσ/νίκης (2 χ 55 ευρώ,παράδοση σε 20 μέρες).
athanapa
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ, 2011 14:28

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό perd » Πέμ 21 Ιουν, 2012 19:00

Θα ήθελα, εάν είναι δυνατόν, μια διευκρίνηση από τον εγκαταστάτη του κιτ.

Αναφέρθηκε ότι κατόπιν πιέσεων του ιδιοκτήτη, επιλέχθηκε ποσοστό ψεκασμού 10% από τις 2300rpm και άνω.

Από τα συμφραζόμενα της παραπάνω πρότασης, φαίνεται ότι με ένα μικρό ποσοστό ψεκασμού βενζίνης μειώνεται ο κίνδυνος φθορών των βαλβίδων και των αντίστοιχων εδρών τους.
Αυτό κατά πόσο αληθεύει ή εάν αποδεικνύεται έστω πειραματικά.
Εάν συμφωνήσουμε στο συλλογισμό ότι λόγω της αέριας κατάστασης του καυσίμου, η θερμοκρασία του θαλάμου καύσης από κάποιες στροφές και πάνω ανεβαίνει, κατά πόσο είμαστε σίγουροι ότι αυτό αμβλύνεται ή εξισορροπείται με μία ποσόστοση ψεκασμού βενζίνης;

Δεν θέλω να φανώ ότι βάζω φωτιές, αλλά άλλος εγκαταστάτης υποστήριζε ότι ο παράλληλος ψεκασμός αφενός απαγορεύεται από τα ΚΤΕΟ και όπου εφαρμόζεται γίνεται λόγω ανεπάρκειας ικανής απόδοσης του συστήματος προς το απαιτούμενο φορτίο. Για αυτό και αναγκάζεται ο τοποθέτης να το συμπληρώσει με ψεκασμό βενζίνης και όχι για να μειωθεί η εσωτερική θερμοκρασία του θαλάμου καύσης.

Θα ήθελα εάν είναι δυνατόν την άποψή σας.
perd
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ 04 Σεπ, 2011 20:05

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό kinglyr » Δευτ 02 Ιούλ, 2012 19:35

καλησπέρα σε όλους,

Διάβασα όλο το thread και πράγματι το επίπεδο είναι πολύ ανεβασμένο από πολλούς που ασχολούνται με το άθλημα.

Τώρα, όσον αφορά το θέμα της λαδιέρας, υπάρχει λαδιέρα που ψεκάζει ξεχωριστά στους 4 κυλίνδρους (χωρίς διακλαδωτήρα) και είναι η:
Supaplexlube Electronic Valve saver kit
http://supaplexlube.com/index-7.html

Την έχει δοκιμάσει κανένας να μας δώσει μια εικόνα σε σύγκριση με την FlashLube Electronic Valve saver kit?

ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ!!!
http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=15&p=19167#p19167
kinglyr
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Παρ 18 Μάιος, 2012 16:18

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 05 Ιούλ, 2012 17:59

Η απάντηση της BRC είναι η παρακάτω:
It helps the refreshing of the seat valves and it allows a decreasing of the temperature on the cylinder.
Τη στιγμή αυτή έχει δοκιμαστεί στα παρακάτω μοντέλα με πολύ μεγάλη επιτυχία. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα εξοπλίζονται εργοστασιακά με το σύστημα της BRC.

Volvo V50 1.8i 16v 92 B4184S8 E4
Hyundai i30 1.4i 16v 80 G4FA E4
Hyundai ix20 1.4i 66,2 G4FA E5
Kia Cee'd 1.4i 16v 66 G4FA E5
Kia Cee'd 1.6i 16v 91,9 G4FC E5
Kia Soul 1.6i 16v 92,6 G4FC E4
Mitsubishi Colt 1.1i 12v 55 134910 E4
Mitsubishi Colt 1.3i 16v 70 4A90 E4
Mitsubishi Lancer 1.5i MT 16v 80 4A91 E4
Mitsubishi Lancer 1.8i AT 16v 105 4B10 E4
Mitsubishi Lancer 1.8i MT 16v 105 4B10 E4
Mitsubishi Asx 1.6i 16v 86 4A92 E5
Suzuki Alto 1.0i 12v 50 K10B E5
Suzuki Swift 1.3i 16v 67,5 M13A E4
Suzuki SX4 1.5i 2WD 16V 82 M15A E5

Και η έρευνα – μελέτη συνεχίζεται….
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό anikologr » Πέμ 05 Ιούλ, 2012 21:36

LPGas έγραψε:Η απάντηση της BRC είναι η παρακάτω:
It helps the refreshing of the seat valves and it allows a decreasing of the temperature on the cylinder.
Τη στιγμή αυτή έχει δοκιμαστεί στα παρακάτω μοντέλα με πολύ μεγάλη επιτυχία. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα εξοπλίζονται εργοστασιακά με το σύστημα της BRC.

Volvo V50 1.8i 16v 92 B4184S8 E4
Hyundai i30 1.4i 16v 80 G4FA E4
Hyundai ix20 1.4i 66,2 G4FA E5
Kia Cee'd 1.4i 16v 66 G4FA E5
Kia Cee'd 1.6i 16v 91,9 G4FC E5
Kia Soul 1.6i 16v 92,6 G4FC E4
Mitsubishi Colt 1.1i 12v 55 134910 E4
Mitsubishi Colt 1.3i 16v 70 4A90 E4
Mitsubishi Lancer 1.5i MT 16v 80 4A91 E4
Mitsubishi Lancer 1.8i AT 16v 105 4B10 E4
Mitsubishi Lancer 1.8i MT 16v 105 4B10 E4
Mitsubishi Asx 1.6i 16v 86 4A92 E5
Suzuki Alto 1.0i 12v 50 K10B E5
Suzuki Swift 1.3i 16v 67,5 M13A E4
Suzuki SX4 1.5i 2WD 16V 82 M15A E5

Και η έρευνα – μελέτη συνεχίζεται….


Για να το καταλάβω η ερώτηση αφορούσε την συγκεκριμένη λαδιέρα ή την ανάγκη λίπανσης στα συγκεκριμένα μοντέλα γενικά?
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 637
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό LPGas » Σάβ 07 Ιούλ, 2012 09:38

Η απάντηση μου απευθυνόταν στο perd
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό villasg » Τρί 18 Ιουν, 2013 19:00

Μετα απο 22000 χλμ αλλαξα σημερα το φιλτρο ( αυτο μετα τον πνευμονα ) Κοστος 20 ευρω
Thanks LPGas
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 214
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 19 Ιουν, 2013 09:41

Thanks villasg, περνάει ο καιρός! ;)
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

Δημοσίευσηαπό skarpouzis » Τετ 19 Ιουν, 2013 10:36

Σχετικα με την διαμορφωση του πατωματος του χωρου αποσκευων δες και την λυση οπως στην συνημμενη φωτογραφια.
Εχω κοψει ενα δισκο απο το πατωμα και εχω ντυσει ολο το πατωμα με τσοχα που εχει την ιδιοτητα να ακολουθει το εξογκωμα (εχει καποιο ειδος ελαστικοτητας. Ετσι δεν χανεις και τους 3-4 ποντους του υψους, περιφερειακα απο το τανκ του υγραεριου.

Ελπιζω να βοηθησα
.
Συνημμένα
Touareg photo.pdf
(60.89 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 284 φορές
PRINS VSI 1.0 με VALVECARE
VW TOUAREG 3.2 V6 2004 κιν. AZZ
skarpouzis
 
Δημοσιευσεις: 60
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος, 2011 22:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες




cron