VaggelisS έγραψε:Καλημέρα και σε ευχαριστώ για τη συμβουλή!
Έχω μερικές ερωτήσεις
-Τα 650 είναι μαζί με το ξήλωμα της παλιάς εγκατάστασης?
Ναι, όλα ξήλωμα και εγκατάσταση καινούργιων υλικών
VaggelisS έγραψε:-Βάλε βγάλε δεν υπάρχει κίνδυνος να πάθει ζημιά το αυτοκίνητο?? ήδη στην κεφαλή έχουν κάνει τρύπες για να περάσουν τα μπέκ του icom.. δεν θέλω να μου κάνουν το αμάξι σουρωτήρι.
Κανένα πρόβλημα και κανένας κίνδυνος. Ισα - Ισα που αξιοποιούν τις τρύπες και εκεί στις ίδιες τρύπες βάζουν τα νέα μπεκ. Επίσης, έχει μία μονο σωλήνα από την μπουκάλα μέχρι τον πνεύμονα. και τα πράγματα είναι πιο απλά
VaggelisS έγραψε:-Βλέπω στην υπογραφή σου ότι έβαλες europgas.. από κατανάλωση πως πάει? στο icom έχω γύρω στα 11 lit/100km..
Στο δικό μου αυτοκίνητο είναι περίπου 12-13 lit/100km. Η κατανάλωση είναι η ίδια. Δεν αλλάζει καθόλου.. Το μονο που διαφοροποιείτε είναι α) δεν αλλάζει βάση χρόνου όπως το icom αλλά βάση θερμοκρασίας νερού αυτοκινήτου (το καλοκαίρι γυρίζει σε 2 χλμ και τον χειμώνα σε 5 χλμ) και β) λόγο του χρόνου αλλαγής από βενζίνη σε υγραέριο, έχει μεγαλύτερη κατανάλωση σε βενζίνη από ότι στο icom.
VaggelisS έγραψε:-Το europgas αν δεν κάνω λάθος είναι αερίου ψεκασμού οπότε μετά απο κάποιες στροφές ψεκάζει και βενζίνη.. αυτό δεν επηρεάζει την κατανάλωση??
Ζήτησα από τον εγκαταστάτη στον χάρτη κατανάλωσης να μην βάλει καθόλου να καταναλώνει βενζίνη ούτε στο air condition και ούτε στις υψηλές στροφές. Μου είπε ΟΚ γίνεται και μου το έκανε.. Εγώ δε, έχω βάλει και έναν reley και κόβω την αντλία βενζίνης όταν γυρνάει σε υγραέριο.
VaggelisS έγραψε:-Η ιπποδύναμη επηρεάζεται? στο icom σε δυναμομέτρηση μου δίνει 3-4 άλογα παραπάνω.
Δυναμομέτρηση δεν είχα κάνει στο icom αλλα αυτό που σου λέω σίγουρα είναι ότι δεν χάνεις καθόλου σε ιπποδύναμη ... Εγώ δεν είχα καμία διαφορά στο αυτοκίνητο. Ίσως να είναι καλύτερο μιας και είχα θέματα με το icom. ποτέ δεν έστρωσαν τα μπεκ στο αυτοκινητο!
VaggelisS έγραψε:-Στο δρόμο πως είναι? με το icom έχω άψογη λειτουργία, δεν καταλαβαίνω ότι το αμάξι καίει άλλο καύσιμο..
Το ίδιο νοιώθω και εγώ με το εν λόγο σύστημα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, ούτε λαγουδάκια που είχα στο icom.
VaggelisS έγραψε:-Κόστος ανταλλακτικών και συντήρηση? Με το icom έχω κάνει 95.000 χλμ και το μόνο που ζήτησε ήταν ένα φίλτρο στα 50.000 χλμ
Κάθε χρόνο το κόστος είναι περίπου 25€ (φίλτρο (έχει ένα πριν τον πνεύμονα-υγρου και ένα από τον πνεύμονα προς τα μπεκ-αερίου) και έναν έλεγχο στην χαρτογράφηση και αναβάθμιση του εγκεφάλου).Αυτό όμως το κάνεις παντού. Δεν πρέπει να πας σε κάποιον συγκεκριμένα.. Απλα σε όποιον είναι κοντά σου και βάζει το εν λόγο σύστημα. Αν πιάνουν τα χέρια σου, τα φίλτρα τα αλλάζεις και εσύ (εγώ το κάνω)
VaggelisS έγραψε:-Σε ποιόν εγκαταστάτη το τοποθέτησες?
Στείλε μου ΠΜ
VaggelisS έγραψε:Με συγχωρείς για τον καταιγισμό ερωτήσεων.. καταλαβαίνω ότι έμπλεξα, δυστυχώς όταν το έβαλα δεν μου είπαν ότι κάθε 10 χρόνια θα πρέπει να σκάω 1000ρικο για μπουκάλα. Επίσης βλέπω ότι η τιμή της μπουκάλας του icom είναι αδικαιολόγητα υψηλή τη στιγμή που σε άλλα συστήματα οι τιμές κυμαίνονται από 150-250 ευρώ.. προφανώς αυτός που φέρνει το icom έχει το μονοπώλιο στη χώρα μας και χρεώνει όσο θέλει.
Κανένα πρόβλημα, στείλε μου PM να σου απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση