Σελίδα 1 από 1

Prins Liquid max για κινητήρες άμεσου ψεκασμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Νοέμ, 2012 11:07
από Qgas
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 109004.asp

Εικόνα

Η εταιρία Qgas EΠΕ (www.Qgas.gr), εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της FGAS.eu για την Αττική, επίσημου εισαγωγέα για την Ελλάδα των συστημάτων υγραεριοκίνησης της Ολλανδικής Prins B.V. θα παρουσιάσει στο πλαίσιο της 3ης διεθνούς έκθεσης AUTOGAS EXPO (23-25 Νοεμβρίου, στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας), το Σάββατο 24-11 (από τις 18.00 έως τις 19.00) το σύστημα Direct LiquiMax της Prins, σύστημα υγρού άμεσου ψεκασμού για τις νέες γενεές κινητήρων τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού.

Ομιλητής:
Παπαζήσης Γιάννης
Υπεύθυνος υγραεριοκίνησης FGAS.eu
.
Το εν λόγω σύστημα είναι σχεδιασμένο για κινητήρες με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, όπου το καύσιμο ψεκάζεται υπό υψηλή πίεση [20-200 bar] κατευθείαν μέσα στον κύλινδρο αντί έγχυση του καυσίμου στην πολλαπλή εισαγωγής. Το σύστημα υγρού ψεκασμού χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου και των εγχυτήρων καυσίμου του συστήματος βενζίνης για να εισφέρει το υγρό υγραέριο υπό υψηλή πίεση μέσα στον κύλινδρο.

Το σύστημα υγρού ψεκασμού είναι ισοδύναμο με την αρχική τεχνολογία ψεκασμού βενζίνης και αξιοποιεί στο μέγιστο τα ηλεκτρονικά στοιχεία που ήδη υφίστανται. Με το σύστημα υγρού ψεκασμού ο οδηγός δεν θα αντιληφθεί καμία διαφορά μεταξύ οδήγησης με υγραέριο ή βενζίνη.

Εκτεταμένες έρευνες της Prins σε συνεργασία με το ολλανδικό πανεπιστήμιο έχει δείξει ότι καύσιμο LPG είναι ένα πολύ κατάλληλο καύσιμο σε συνδυασμό με την άμεση έγχυση καυσίμου του κινητήρα. Η απόδοση του κινητήρα από τη χρήση υγραερίου έχει αυξηθεί σημαντικά. Αυτό οδηγεί σε μείωση του CO2 κατά 10% επιπλέον. Η αυξημένη απόδοση του κινητήρα είναι αποτέλεσμα των χημικών και φυσικών ιδιοτήτων του υγραερίου.

Σας περιμένουμε στο περίπτερο C1 η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό

Re: Prins Liquid max για κινητήρες άμεσου ψεκασμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ, 2012 18:41
από rogerius
mallon tha exei deksamenh me antleia mesa? tha mporesoume na doume avthn thn antleia live? na thn akoumpisoume, na thn koitaksoume an exei kalathi, an moiazei me tis venzinantleies?
...h perimeno polla...?
(milao gia thn antleia xamilhs pieshs, oxi gia thn eksoterikh)
any chance?

Re: Prins Liquid max για κινητήρες άμεσου ψεκασμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Νοέμ, 2012 02:50
από Qgas
rogerius έγραψε:mallon tha exei deksamenh me antleia mesa? tha mporesoume na doume avthn thn antleia live? na thn akoumpisoume, na thn koitaksoume an exei kalathi, an moiazei me tis venzinantleies?
...h perimeno polla...?
(milao gia thn antleia xamilhs pieshs, oxi gia thn eksoterikh)
any chance?


Ελα απο το περίπτερο να τη δούμε μαζι αύριο έρχεται -:))

Re: Prins Liquid max για κινητήρες άμεσου ψεκασμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ, 2012 23:37
από rogerius
hrtha alla den eidame tipota...distixos

Re: Prins Liquid max για κινητήρες άμεσου ψεκασμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μάιος, 2019 14:02
από nikbib
εχω τοποθετησει στο αμαξι μου FORD C MAX ECOBOOST 1.6 150 PS το σύστημα.
ειχα πληρωσε το αστρονομικο ποσο 2.900 ευρω
λειτουργησε καλα για 2 χρονια. Έπειτα άρχισε τα μικροπροβλήματα τα υπόλοιπα λύνονταν (?)
με πατέντες της prins
μετά απο μια τεράστια βλάβη κι αλλαγή στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου (κανείς δεν ήξερε τι ευθυνόταν) , το σύστημα του αερίου σταμάτησε πλέον να λειτουργεί και η απάντηση της prins είναι ότι χρειάζεται αναβάθμιση και πρέπει να πληρώσω επιπλέον 600 ευρω!!!
τα συμπεράσματα δικά σας!!!!!

Re: Prins Liquid max για κινητήρες άμεσου ψεκασμού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Ιουν, 2019 01:16
από Qgas
nikbib έγραψε:εχω τοποθετησει στο αμαξι μου FORD C MAX ECOBOOST 1.6 150 PS το σύστημα.
ειχα πληρωσε το αστρονομικο ποσο 2.900 ευρω
λειτουργησε καλα για 2 χρονια. Έπειτα άρχισε τα μικροπροβλήματα τα υπόλοιπα λύνονταν (?)
με πατέντες της prins
μετά απο μια τεράστια βλάβη κι αλλαγή στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου (κανείς δεν ήξερε τι ευθυνόταν) , το σύστημα του αερίου σταμάτησε πλέον να λειτουργεί και η απάντηση της prins είναι ότι χρειάζεται αναβάθμιση και πρέπει να πληρώσω επιπλέον 600 ευρω!!!
τα συμπεράσματα δικά σας!!!!!


Μισό που το έβαλες ; Θέμα είχε η πρώτη boost pumb σε εγγύηση δεν πληρώνεις τίποτα μόλις ακόμα μια σε ένα ,insignia turbo η αναβάθμιση έχει 400 € και έχει δεξαμενή με αντλία boost pump και άλλο λογισμικό !! Δες το καλύτερα με τον εγκαταστατη σου