Σελίδα 1 από 1

Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέριo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μάιος, 2014 13:30
από vagos333
Όπως σας ενημέρωσα με προηγούμενο θέμα
viewtopic.php?f=26&t=2404
μετατρέψαμε ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο να καίει LPG (Υγραέριο ) και CNG (Φυσικό αέριο) .

Το κύριο πρόβλημα μας στο φυσικό αέριο ήταν η αισθητή μείωση της ιπποδύναμης.

Πιστεύοντας ότι το Φυσικό αέριο (CNG) στα αυτοκίνητα θα μας συνοδεύσει σαν καύσιμο τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία , και βλέποντας ότι η αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εντάσσει στην γκάμα τους ένα δυο μοντέλα CNG έως σήμερα.
Εργαστήκαμε και λύσαμε το παραπάνω πρόβλημα τοποθετώντας και ρυθμίζοντας ένα Emulator ( Εξομοιωτή ) Timing Advance Processor (Βελτιστοποιητή χρονισμού) που λειτουργεί μόνο κατά την καύση CNG.

Έτσι βελτιώσαμε κατά πολύ την ιπποδύναμη και εξαλείψαμε τα προβλήματα στον κινητήρα που θα ερχόταν από την ασυμβατότητα αυτή.
Λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στο http://vaggelistsogas.blogspot.gr/p/blog-page_19.html

Ευχαριστώ την σελίδα για την φιλοξενία .

Re: Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέρ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιουν, 2014 06:18
από papoys
:thumbup: :thumbup:
Τελικά αυτά που λέγονταν ότι για αποθήκευση φυσικού αερίου χρειάζονται 2-3 δεξαμενές μεγάλου βάρους και δεν
συμφαίρει για μικρά Ι.Χ. αυτοκίνητα δεν ισχύουν.??Βλέπω μία δεξαμενή (μοιάζει με την μπουκάλα που αποθηκεύουμε υγραέριο για το σπίτι). :lol:
Με τη συγκεκριμένη μπουκάλα φυσικού αερίου μπορούμε να εκδώσουμε νέα άδεια κυκλοφορίας.?

Από την άλλη στη μέτρηση θεωρώ αδικημένο καταρχήν το φυσκό αέριο και στη συνέχεια το lpg γιατί κουβαλούσαν και
το βάρος των άλλων .
Μάλλον την επόμενη μέτρηση να την κάνετε με τον αντίθετο τρόπο (βενζίνη - υγραέριο - φυσικό αέριο).

Re: Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέρ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιουν, 2014 21:23
από Qgas
Ποιον επιταχυντή καύσης βάλατε ; ΑΕΒ η καποιον αλλο ; EG dynamic πχ

Re: Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέρ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιουν, 2014 23:00
από vagos333
Χρησιμοποιήσαμε τον EG Τ510N που είναι πιστό αντίγραφο με τον ΑΕΒ510Ν , και όποιον άλλο να χρησιμοποιήσεις αυτής την κατηγορίας νομίζω πως θα πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Το θέμα είναι αν η μεταβολή της προπορείας θα παραμένει σταθερή από κινητήρα σε κινητήρα , ή θα το βλέπουμε στο καθένα ξεχωριστά.
Σίγουρα έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας .

Re: Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέρ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιουν, 2014 22:13
από Qgas
vagos333 έγραψε:Χρησιμοποιήσαμε τον EG Τ510N που είναι πιστό αντίγραφο με τον ΑΕΒ510Ν , και όποιον άλλο να χρησιμοποιήσεις αυτής την κατηγορίας νομίζω πως θα πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Το θέμα είναι αν η μεταβολή της προπορείας θα παραμένει σταθερή από κινητήρα σε κινητήρα , ή θα το βλέπουμε στο καθένα ξεχωριστά.
Σίγουρα έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας .


Σίγουρα Βαγγέλη , συγχαρητήρια πάντως εχει δρομο το φυσικό αεριο ..