καλησπερα σε ολους
ειμαι νεος στο χωρο σας, ειδα οτι ασχολειστε σοβαρα με ορισμενα θεματα που με αφορουν και αποφασισα να συμμετασχω.
εχω ενα Μazda6 1.8 5HB του 2005 (mk1) και μετα απο καποιο σχετικο ψαξιμο εβαλα τον Ιουλιο 2012 στη Mazda Καρβουνης (Γλυκα νερα) το EMER BAT LPG με δεξαμενη 52λτ στη ρεζερβα και λαδιερα. Ο κυριος λογος ηταν λογω της ιδιαιτεροτητας των βαλβιδων στα mazda σκεφτηκα να το κανω σε καποια αντιπροσωπεια της mazda ωστε να ειμαι σιγουρος οτι θα ξερουν το προβλημα και θα επιλεξουν το καταλληλοτερο συστημα για το αυτοκινητο. Στην αρχη διαπιστωσα οτι εχασα αρκετη ροπη. Το καταλαβα οταν σε ταξιδια με cruise control στις ανηφορες επεφταν οι στροφες αρκετα ενω πριν τοποθετησω το συστημα δεν ειχε γινει καμμια μειωση των στροφων σε καμμια ανηφορα.. Μετα απο επισκεψη στο συνεργειο μου αλλαξαν τα μπουζι με υγραεριου και το προβλημα της μειωσης ροπης/στροφων στις ανηφορες με cruise control λυθηκε.
Επισης διαπυστωσα οτι ο ηχος του κινητηρα οταν δουλευει στο γκαζι ειναι λιγο πιο τραχυς απο οταν δουλευει στη βενζινη. Αυτο το θεμα δεν εχει λυθει και δε γνωριζω εαν ειναι κατι που πρεπει να λυθει. Στο συνεργειο τους το ειπα, μου ειπαν οτι θα ρυθμισουν το συστημα, ομως στην ουσια τζιφος...
Η καταναλωση ειναι τωρα στα 11-12λτ/100χλμ. Εχω κανει περιπου 2000χλμ με το συστημα.
Ενα αλλο θεμα ειναι με τη δεξαμενη, δε γνωριζα οτι η δεξαμενη θα επερνε τοσο λιγοτερο (43λτ) αεριο σε σχεση με τον συνολικο ογκο της (52λτ). Νομιζα οτι θα επερνε 52 λτ γκαζιου νετα. Αν το γνωριζα θα ζητουσα να βαλω μεγαλυτερη, ομως δε με ενημερωσαν σχετικα (απο το συνεργειο) ωστε να αποφασισω αναλογως...
Επισης μου ειχαν πει οτι λογω της λαδιερας, θα καταναλωνεται περιπου 0.5 - 1 λτ βενζινης στα 100 χλμ, ομως αντιθετα τρωει πολυ περισσοτερο...στα 2000χλμ εχει "φαει" περιπου 60 λτ βενζινης...δηλ οσο περιπου ενα ολοκληρο ντεπιζιτο βενζινης...! Για αυτο το θεμα θελω να παω "παλι" στο συνεργειο/εγκαταστατη για διευκρινισεις/πιθανη επαναρυθμιση του συστηματος...
Γενικα το αυτοκινητο ηταν σε εξαιρετικη κατασταση (προ υγραεριου) και ελπιζω να παραμεινει ετσι...ομως νομιζω οτι παραεχει χρειαστει ρυθμισεις μεσα σε 3 μηνες...Σε συζητησεις με φιλους που εχουν ιταλικα (πχ lancia) δεν τους εχουν βαλει ουτε μπουζια υγραεριου και δεν εχουν μειωση ροπης/ουτε αυξηση καταναλωσης..
Σημειωτεον, οτι δε μου εδωσαν καμμια γραπτη εγγυηση για το δικο τους συστημα, απλα μου ειπαν αν ηθελα να μου ασφαλεισουν το κινητηρα εναντι καποιου ποσου - κοντα στα 150-200ευρω (για ασφαλιζομενο ποσο περιπου 2000ευρω). Σε αυτο το κομματι νομιζω οτι φταιω και εγω γιατι δε το χειριστηκα σωστα αλλα ομως δε γνωριζα τι ειδους "υποχρεωσεις" πρεπει να αναλαβει το συνεργειο κατοπιν της εγκαταστασης...
Για οποιεσδηποτε συμβουλες / διευκρινησεις, ευχαριστω εκ των προτερων.