Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

P0420

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

P0420

Δημοσίευσηαπό George1982 » Δευτ 09 Νοέμ, 2020 15:06

Καλησπέρα σε όλους
Έκανα πρόσφατα τοποθέτηση συστήματος BRC στο RAV4 με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης από τις 3000 στροφές.Βγαζει λαμπάκι μηχανής με κωδικό P0420,μόνο στο υγραέριο.Ειδα τις ενδείξεις των λ μετά τον καταλύτη και στην βενζίνη έχουν φυσιολογική ταλάντωση, όμως στο υγραέριο έχουν πιο έντονες διακυμάνσεις.Παρολαυτά οι ταλαντώσεις παίζουν εντός ορίων από 0,1 έως 0.9 volt.Δουλευει άριστα, χωρίς διακοπές, αστάθειες κλπ. Διαβασα στο νετ πως τα Toyota,έχουν πολύ αυστηρα ορια εκπομπών και δεν έχει νόημα να αλλάζεις λ,πιστεύοντας ότι θα διορθωθεί.Δεν έχω προλάβει ακόμη να επισκεφτώ τον εγκαταστατη.Καμια ιδέα;
George1982
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ, 2020 22:18

Re: P0420

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 09 Νοέμ, 2020 22:32

Ρύθμιση συστήματος στο δρόμο σε φορτία και παντού, σχολαστικά.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: P0420

Δημοσίευσηαπό George1982 » Σάβ 14 Νοέμ, 2020 20:36

Gkazakias σε ευχαριστώ για την απάντηση.Κουμπωσα στην obd το κινέζικο γκατζετακι,και έκανα έλεγχο τι trims δίνει στην βενζίνη και στο υγραέριο.Ειδα λοιπόν πως στην βενζίνη,οπότε πατω γκάζι,τα short trims είναι θετικά,όμως όταν γυρνω στο υγραέριο και πατω γκάζι,τα short trims γίνονται αρνητικά και πιο έντονα κιόλας όσο πιο πολύ γκάζι πατω.Τωρα από αυτα τα λίγα που αντιλαμβάνομαι,αυτό σημαίνει ότι στο υγραέριο ταξιδεύω με ελαφρώς φτωχό μείγμα;
Τελευταία επεξεργασία από George1982 και Σάβ 14 Νοέμ, 2020 20:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
George1982
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ, 2020 22:18

Re: P0420

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 14 Νοέμ, 2020 20:40

George1982 έγραψε:Gkazakias σε ευχαριστώ για την απάντηση.Κουμπωσα στην obd το κινέζικο γκατζετακι,και έκανα έλεγχο τι trims δίνει στην βενζίνη και στο υγραέριο.Ειδα λοιπόν πως στην βενζίνη,οπότε πατω γκάζι,τα short trims είναι θετικό;θετικά,όμως όταν γυρνω στο υγραέριο και πάρω γκάζι,τα short trims γίνονται αρνητικά και πιο έντονα κιόλας όσο πιο πολύ γκάζι πατω.Τωρα από αυτα τα λίγα που αντιλαμβάνομαι,αυτό σημαίνει ότι στο υγραέριο ταξιδεύω με ελαφρώς φτωχό μείγμα;
Δούλεψε το πρώτα βενζίνη 100-200 χιλιόμετρα μόνο.
Πάρε ενδείξεις τα τριμς , και μετά γύρισε σε υγραέριο και ξανά κάνε τη ίδια διαδικασία .
Το σύστημα στο έχουν συνδέσει με τη obd γνωρίζεις ;
Το obd reader μη το αφήνεις μόνιμα επάνω , γενικά έχω ακούσει διάφορα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: P0420

Δημοσίευσηαπό George1982 » Σάβ 14 Νοέμ, 2020 20:53

Καλησπέρα. Εκανα μια διαδρομή 30 χλμ και με το κινητό στο χέρι, σε συνθήκες σταθερού γκαζιού είδα τα trims.Ομως όταν πατάω γκάζι με υγραέριο, βλέπω τα short να περνούν σε αρνητικό πρόσημο. Ειναι σύστημα που παίρνει από εγκέφαλο μέσω obd εντολές. Ίσως αυτό δίνει και την ψευδαίσθηση ότι αφού ο εγκέφαλος διορθώνει τα μείγματα, όλα θα έρθουν στα ίσια τους. Αμ δε. Από βδομάδα θα προσπαθήσω να κλείσω ραντεβού με τον εγκαταστάτη.
George1982
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ, 2020 22:18

Re: P0420

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 14 Νοέμ, 2020 23:14

George1982 έγραψε:Καλησπέρα. Εκανα μια διαδρομή 30 χλμ και με το κινητό στο χέρι, σε συνθήκες σταθερού γκαζιού είδα τα trims.Ομως όταν πατάω γκάζι με υγραέριο, βλέπω τα short να περνούν σε αρνητικό πρόσημο. Ειναι σύστημα που παίρνει από εγκέφαλο μέσω obd εντολές. Ίσως αυτό δίνει και την ψευδαίσθηση ότι αφού ο εγκέφαλος διορθώνει τα μείγματα, όλα θα έρθουν στα ίσια τους. Αμ δε. Από βδομάδα θα προσπαθήσω να κλείσω ραντεβού με τον εγκαταστάτη.
Επειδή το είχα ψάξει στο πρώτο αμαξι Honda Accord , λόγω ημιμαθη εγκαταστατη.

Τα short fuel trims είναι λογικό να αλλάζουν γρήγορα .
Τα long fuel trims είναι μακρόχρονα και είναι το άθροισμα των short για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Αργούν να αλλάξουν
Τώρα αρνητικές τιμές σημαίνουν πλούσιο μείγμα και θετικές το αντίθετο.
Με σωστή ρύθμιση η επιτροπή απόκλιση είναι ± 2% σε σύγκριση με τη βενζίνη, κάτι το οποίο απαιτεί ώρες και χιλιόμετρα κατά τη ρύθμιση.
Υπάρχει ανάλογη θεματική ενότητα ψαξτο που αναφέρει για τα τριμς .


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: P0420

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 15 Νοέμ, 2020 00:57

Κάνε πρώτα reset στον εγκέφαλο με βγάλσιμο πόλου να έχεις 0 long . Κατόπιν κάνε μόνο χλμ με βενζίνη και παρατήρησε τα short και τα long. Κάνε 50 χλμ. Όχι αναγκαία την ίδια μέρα. Έπειτα γύρισε το υγραέριο και κάνε το ίδιο. Εκεί θα δεις τις διαφορές. Γιατί τώρα με αποθηκευμενα λάθος long από το υγραέριο , θα κάνει και διαφορετικές διορθώσεις η βενζίνη για να το επαναφέρει.
Πάντως όλα δείχνουν ότι είσαι κάπως πλούσιος στο υγραέριο.
Αν δεν επανέρχεται από τη χαρτογράφηση πιθανόν να θέλει μικρότερα injectors nozzles. Τα ακροφύσια των μπεκ δηλαδή.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: P0420

Δημοσίευσηαπό George1982 » Σάβ 21 Νοέμ, 2020 17:57

Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Βγήκε ο πόλος,μηδένισαν τα trims,έκανα 100χλμ βενζίνη με διάφορες διαδρομές ώστε να έχω ασφαλή συμπεράσματα και το λοιπόν: Τα long της βενζίνης στο μεν ρελαντί παίζουν ελαφρώς πλούσια (-6 έως 0),όμως στις διαδρομές παίζουν κάπως φτωχά από +10 έως +18 αναλόγως των στροφών. Τιμές λ μετά τον καταλύτη από 0,6 έως 0,8 volt, οι αισθητήρες αναλογίας αερα/καυσίμου παίζουν σε αναλογία από 14,7/1 έως 17/1, και λ ευρέος φάσματος από 3,2 έως 3,4.Ειναι μέσες τιμές των διαδρομών. Ξεκινάμε με τον μηχανικό λοιπόν,να φέρουμε την φτωχή λειτουργία βενζίνης πιο κοντά στις ιδανικές τιμές, καθαρίζοντας αισθητήρες Μaf,μπεκ , μέτρηση της αντλίας βενζίνης με πόση πίεση φέρνει καύσιμο,και να ελέγξουμε και τις σωληνώσεις για τυχόν διαρροές αέρα και απώλεια συμπίεσης.Επισης θα δούμε και τις φλάντζες εισαγωγής και εξαγωγής.
Πρώτα διορθώνονται οι λειτουργίες σε βενζίνη,και ίσως μετά το υγραέριο,που έρχεται και αντιγράφει την βενζίνη,να φτιάξει και αυτό,και να μην πετάει τον κωδικό P0420.
Τέλος,να πω κάτι περίεργο που κάνει το υγραέριο:Ενώ τα trims του είναι παρόμοια με της βενζίνης,ο λ μετά τον καταλύτη στο lpg, πέφτει σε ακραίες τιμές,δλδ προς τα κάτω φτάνει τα 0,1 v με συνεχείς και ακραίες ταλαντώσεις μεταξύ 0,1 και 0,8 volt(ενώ στην βενζίνη 0,6 έως 0,8 με ομαλό τρόπο).Μου είναι άγνωστο γιατί συμβαίνει αυτό,εφόσον πρακτικά και τα δύο καύσιμα δουλεύουν ελαφρά φτωχά,και πάντως με παρόμοιο τρόπο.
Θα επανέλθω μόλις έχω νεώτερα.
George1982
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ, 2020 22:18

Re: P0420

Δημοσίευσηαπό George1982 » Παρ 01 Ιαν, 2021 16:18

Καλή χρονιά σε όλους μας :)
Το θέμα με τον κωδικό των καυσαερίων μάλλον διορθώθηκε.Το υγραέριο,δούλευε σε πλούσια μείγματα,που ζοριζε τον ήδη ταλαιπωρημένο καταλυτη.Βγηκαμε με τον εγκαταστατη στον δρόμο,διόρθωσε τους χάρτες,τα long παίζουν πλέον από 0 στο φορτίο έως +8 σε χαλαρή πορεία.Οι λ εξακολουθούν και σε βενζίνη και σε υγραέριο να δείχνουν κάποια ταλάντωση και όχι γραμμική εικόνα στα βολτ,και λογικό αφού ο καταλύτης έχει πάνω του χιλιόμετρα.Αλλα είναι εντός ορίων ώστε και check engine να μην εμφανιζει τόσο συχνά έστω,και φυσικά να περνάει ΚΤΕΟ όπως έκανε πάντα αλλωστε.
George1982
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ, 2020 22:18


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 92 επισκέπτες