Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Σβησιμο κινητηρα εν κινήσει

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τετ 03 Οκτ, 2012 00:46

gianis1971 έγραψε:και σε μένα παρατηρείται σε θερμοκρασίες άνω των 30 με aircontition και μετά από μία ώρα λειτουργίας, ποτέ με βενζίνη, το εξής-κατα την εκκινηση σε stop χανει τη δυναμη του την ωρα που παταω το γκαζι με αποτελεσμα να μην ξεκιναει. πρεπει να ξαναπατησω το γκαζι για να ξεκινησει κανονικα -

δηλαδη εκεινη τη στιγμη που πατας το γκαζι δεν ανεβαζει αμεσως στροφες αλλα κανει ενα ελαφρυ βυθισμα 50-100στροφες και μετα ανεβαζει στροφες
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό gianis1971 » Τετ 03 Οκτ, 2012 10:46

antonis132 έγραψε:
gianis1971 έγραψε:και σε μένα παρατηρείται σε θερμοκρασίες άνω των 30 με aircontition και μετά από μία ώρα λειτουργίας, ποτέ με βενζίνη, το εξής-κατα την εκκινηση σε stop χανει τη δυναμη του την ωρα που παταω το γκαζι με αποτελεσμα να μην ξεκιναει. πρεπει να ξαναπατησω το γκαζι για να ξεκινησει κανονικα -

δηλαδη εκεινη τη στιγμη που πατας το γκαζι δεν ανεβαζει αμεσως στροφες αλλα κανει ενα ελαφρυ βυθισμα 50-100στροφες και μετα ανεβαζει στροφες

ναι μαφήνει ξεκρέμαστο και μόνο με μαρσάρισμα φεύγω
gianis1971
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Δευτ 06 Δεκ, 2010 19:55

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό macmac » Τετ 03 Οκτ, 2012 10:51

Αυτό το θεματάκι το είχα και εγώ μόνιμα όμως αφού πήρα το αμάξι από το συνεργείο μετά την τοποθέτηση. Το παρουσίαζε είτε με a/c είτε χωρίς.
Τελικά από την κατανάλωση και τις ρυθμίσεις, αποδείχθηκε ότι ήταν πολύ πλούσιο το μείγμα και χαμηλά (κοντά στο ρελαντί) ψιλομπούκωνε και ήθελε λίγο παραπάνω γκάζι ή συμπλεκτάρισμα στην ανηφόρα για να ξεκινήσει. Αν μπορείς κοίτα τα fuel trims, αν είναι αυτό θα φανεί αμέσως.
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τετ 03 Οκτ, 2012 14:06

αυτο συμπερανα και εγω μολις το επαληθευσε, πως στο ρελαντι οταν πας να πατησεις γκαζι και πεσουν οι στροφες αντι να ανεβουν οφειλεται σε πλουσιο μειγμα, ισως να ειναι στο μονο ρελαντι δεν το αποκλειω και στις υπολοιπες στροφες δεν το καταλαβαινει ευκολα αλλα εχει καλυτερη-ιδια επιταχυνση οπως με βενζινη
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τετ 03 Οκτ, 2012 14:08

gianis1971 έγραψε:
antonis132 έγραψε:
gianis1971 έγραψε:και σε μένα παρατηρείται σε θερμοκρασίες άνω των 30 με aircontition και μετά από μία ώρα λειτουργίας, ποτέ με βενζίνη, το εξής-κατα την εκκινηση σε stop χανει τη δυναμη του την ωρα που παταω το γκαζι με αποτελεσμα να μην ξεκιναει. πρεπει να ξαναπατησω το γκαζι για να ξεκινησει κανονικα -

δηλαδη εκεινη τη στιγμη που πατας το γκαζι δεν ανεβαζει αμεσως στροφες αλλα κανει ενα ελαφρυ βυθισμα 50-100στροφες και μετα ανεβαζει στροφες

ναι μαφήνει ξεκρέμαστο και μόνο με μαρσάρισμα φεύγω

οταν το πηρα ρυθμισμενο ετσι με κενη εκανε τρελα ανεβοκατεβασματα συνεχεια-εσβηνε, αναμμενος στο ρελαντι για περα απο 1 λεπτο αρχισε να μπουκωνει στα ξαφνικα και κοντευε να σβησει
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό IakovosV » Κυρ 07 Ιούλ, 2013 00:24

Γεια σας.
Ειμαι καινουργιος στην υγραεριοκινηση και αντιμετωπιζω παρομοιο προβλημα. Οταν βγαζω ταχυτητα για να τσουλησω ως το (κοκκινο) φαναρι, ο κινητηρας σβηνει τοσο ησυχα, που δεν το αντιλαμβανομαι καν.
Ειναι πιο εντονο οταν χρησιμοποιω κλιματισμο, ο οποιος "φορτωνει''' τον κινητηρα.
Επειδη ομως μου εσβησε και με χρηση βενζινης, πηγα στο συνεργειο, οπου, αφου το ψαξανε και το οδηγησα καναδυο φορες, (με ομολογουμενως βελτιωμενη συμπεριφορα) με ενημερωσαν οτι εχει χαλασει ο διακοπτης του συμπλεκτη (!)
Δεν ξερω πως σχετιζεται αυτος ο διακοπτης, αλλα για την ωρα, οδηγω για δοκιμη με απενεργοποιημενο τον διακοπτη αυτο, χωρις ως τωρα να εχω σβησιματα και πτωσεις στροφων.
Αναφερω εδω, οτι οταν δεν εσβηνε ο κινητηρας, οι στροφες επεφταν εως και στις 600-500/λεπτο, στιγμιαια, με αποτελεσμα να τρεμουλιαζει το αυτοκινητο.
Θα περιμενω λιγες μερες για να βεβαιωθω και μετα θα αλλαξω διακοπτη συμπλεκτη.
Ελπιζω αυτο να δινει καποια κατευθυνση σε οσους ψαχνουν αυτο το προβλημα.
IakovosV
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιούλ, 2013 23:58

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Κυρ 07 Ιούλ, 2013 01:42

''διακοπτη συμπλεκτη'' :shock:
μηπως εννοεις δισκο συμπλεκτη;
παρε ακομη μια γνωμη απο ενα συνεργειο να λυσεις οτι θεματα υπαρχουν στη λειτουργια με βενζινη και επειτα να στο ρυθμισει με υγραεριο
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 08 Ιούλ, 2013 03:02

Προβλημα σβησιματος ειχα και γω στο ξαρα 1400 του πατερα μου οταν αλλαζε ταχυτητα το αμαξι εσβηνε η προλαβαιναν και αναβαν τα λαμπακια.....με την αλλαγη φιλτρου στον πνευμονα και ενα επιπλεον αυτοπρογραμματσμο και ελεγχο στο δρομο με το λαπτοπ το αμαξι πλεον δουλευει ρολοι....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό IakovosV » Δευτ 08 Ιούλ, 2013 20:42

Γεια σου antonis132.
Ευχαριστω για την παρατηρηση. Επρεπε να γραψω διακοπτης πενταλ συμπλεκτη.
Τον επανασυνδεσα για δοκιμη και πρεπει να πω οτι εξακολουθω να εχω σβησιματα, ειτε ο χαλασμενος διακοπτης ειναι συνδεδεμενος, ειτε οχι (τον αποσυνδεσα μετα παλι).
Να διευκρινησω εδω οτι, η βασικη λειτουργια του διακοπτη αυτου, ειναι να μην αφησει να γυρισει η μιζα, εαν εχεις κουμπωμενη ταχυτητα και προσπαθησεις να εκκινησεις τη μηχανη. Εκτος βεβαια αν πατησεις το πενταλ συμπλεκτη.
Περιεργως παντως, πρεπει να εκτελει και καποια αλλη λειτουργια, που σχετιζεται με τις στροφες της μηχανης. Πληροφοριες μπορεσα να βρω μονον απο παρομοιο διακοπτη απο μοτοσυκλετες.
Παντως, θα εχω νεα σε λιγες μερες, γιατι βρηκα διακοπτη στο διαδικτυο μισοτιμης και θα τον τοποθετησω μολις τον παραλαβω. Θα ακολουθησουν δοκιμες και θα σας ενημερωσω.
Οσον αφορα τον πνευμονα, το συστημα ειναι καινουργιο, και ηδη (ψαχνοντας το προβλημα) το εχω ρυθμισει εκ νεου τρεις φορες.
Θεωρω οτι αν τελικα το προβλημα προερχεται απο κει, ενας διακοπτης που λειτουργει και ειναι συνδεδεμενος θα δειξει αμεσως βελτιωση ( οχι ημιμετρα οπως τωρα)
IakovosV
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιούλ, 2013 23:58

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τρί 09 Ιούλ, 2013 01:51

σε toyota αναφερεσαι;
επειδη εχω οδηγησει yaris που για να παρει μπρος επρεπε να πατησεις το συμπλεκτη και μετα να μιζαρεις, αυτος ηταν και ο μοναδικος του ρολος δηλαδη να αποτρεψει να γυρισει η μιζα-να παρει μπρος ο κινητηρας αν δεν πατηθει ο συμπλεκτης, αν και στο δικο σου ειναι τετοια η λειτουργια του θα πρεπει να ψαξεις σε καποιο αλλο πραγμα που σβηνει ο κινητηρας σου οταν βαζεις κενη ακομη και με βενζινη οπως στον αισθητηρα στροφων :)
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 100 επισκέπτες