Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό dlag » Παρ 29 Απρ, 2011 18:11

Ειχα αναφέρει παλιότερα ότι είχα προβλήματα με ρετάρισμα στο ρελαντί και ότι υποψιαζόμουν την ποιότητα του αερίου στο πρατήριο του Αλίμου.Τελικά πήγα στον εγκαταστάτη μου το Σπαθή στου Ρέντη ( συνεργάτης του Θεοδώρου ) και μου άλλαξε τα μπεκ διότι μου είπε ότι η συγκεκριμένεη παρτίδα μπεκ της Zavoli ήταν προβληματική. Φυσικά η αλλαγή έγινε στα πλαίσια της 2ετούς εγγύησης. Μου είπε ότι χρειάστηκε να αλλάξει τα μπεκ σε περίπου 100 πελάτες του. Μετά την αλλαγή και ντην ανάλογη επαναρύθμιση το αμάξι δουλεύει κανονικά.
OPEL VECTRA 1600cc 2008 ZAVOLI 4ης γενιάς 60000km
dlag
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 05 Δεκ, 2010 09:20

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό chrid » Παρ 29 Απρ, 2011 22:01

dlag έγραψε:Ειχα αναφέρει παλιότερα ότι είχα προβλήματα με ρετάρισμα στο ρελαντί και ότι υποψιαζόμουν την ποιότητα του αερίου στο πρατήριο του Αλίμου.Τελικά πήγα στον εγκαταστάτη μου το Σπαθή στου Ρέντη ( συνεργάτης του Θεοδώρου ) και μου άλλαξε τα μπεκ διότι μου είπε ότι η συγκεκριμένεη παρτίδα μπεκ της Zavoli ήταν προβληματική. Φυσικά η αλλαγή έγινε στα πλαίσια της 2ετούς εγγύησης. Μου είπε ότι χρειάστηκε να αλλάξει τα μπεκ σε περίπου 100 πελάτες του. Μετά την αλλαγή και ντην ανάλογη επαναρύθμιση το αμάξι δουλεύει κανονικά.

Λες δηλαδη οτι ισως φταινε τα μπεκ και οχι το μιγμα;θα δειξει. Παντως brc εχω και οχι lovato..
SEAT LEON 1.6 ΜΟΝ.2003 ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ BRC 4ης ΓΕΝΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
chrid
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 19:31

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό dlag » Σάβ 30 Απρ, 2011 09:00

Ναι σίγουρα γιατί μολις έφυγα απο το συνεργειο δεν το ξανακανε. Δεν μπορω όμως να αποκλείσω την περίπτωση του κακού μίγματος στον Αλιμο. Οταν φουλαρω σε λιγες μερες παλι απο εκει θα το διαπιστωσω.
OPEL VECTRA 1600cc 2008 ZAVOLI 4ης γενιάς 60000km
dlag
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 05 Δεκ, 2010 09:20

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Τρί 02 Ιαν, 2018 01:49

Καπηλεύομαι το θέμα για να σας ρωτήσω το εξής: φίλος, έμπειρος στα του υγραερίου, μου συνέστησε να γυρνάω σε βενζίνη λίγο πριν σβήσω το μοτέρ για λόγους λίπανσης.
Βέβαια, αυτό είναι πιο χρήσιμο σε άλλα συστήματα κι όχι τόσο στο δικό μου, που ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2000 σαλ και πάνω από τις 4500 σαλ ρίχνει μόνο βενζίνη.
Το έχετε ακούσει ξανά εσείς; Σβήσιμο με βενζίνη;
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 134
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 02 Ιαν, 2018 10:06

Υπαρχουν πολλές "θεωρείες" τετοιου ειδους.

ΤΕΧΝΙΚΑ δεν εχουν ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ποτέ!
Προσοχή - λεω αποδειχτει - δηλ βαζω 2 ιδιους κινητηρες στους ιδιους κυκλους φορτιου κ.λ.π. κ.λ.π. τον ενα "με" τον αλλο "χωρις" και μετα απο καποιες ωρες λυνω τις κεφαλές να δω - αν δω - διαφορές....
Αυτο μονο οι εταιρείες παραγωγής συστηματων LPG - αν - το εχουν κανει.
Και λεω "αν" γιατι η μια απο τις 2 black lists βασιζεται σε πληροφορίες απο χρηστες και οχι απο δικά τους πειραματα...
εδω καλα καλα δε μπορουμε να συγκρινουμε 2 ιδια αυτοκινητα καθοτι κατ' αρχην δεν εχουν τα ιδια χλμ οταν εγινε η εγκατασταση...
Ποσο δε κατα ποσον ολα τα σερβις εγιναν οπως πρεπει, με τι υλικά με τι τροπο οδηγησης σε τι περιβαλλον λειτουργίας κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.

Ασχετο. Ενα απο τα μεγαλυτερα λαθη της αυτοκινητοβιομηχανιας ειναι οτι τα σερβις γινονται με χλμ ειδικά για τον κινητηρα....
τροφή για σκεψη - στα αεροπλάνα μετρανε ωρες λειτουργίας.


Ολα λοιπον καταληγουν στο τι σε κανει εσενα( ή και τον εγκαταστατη) να πιστευεις "οτι κατι εκανες"....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 67.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2165
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό dimitrisnd1 » Τετ 03 Ιαν, 2018 09:49

Η (μηχανολογικη) λογική λέει πως ναι θα έχει ένα κάποιο προφανώς μικρό θετικό αντίκτυπο στη βαλβίδα λόγω μείωσης θερμοκρασίας πριν το σβήσιμο κατά το οποία έχουμε διαρκή επαφή μετάλλων υπό τάση και υψηλή θερμοκρασία. Αν προηγουμένως έχει ψεκαστει βενζίνη, και οι θερμοκρασίες θα πέσουν και θα δημιουργηθεί και ένα παρεμβυσμα (τάξης μικρομετρων, μη με φάτε) λιπαντικών ουσιών βενζίνης και καταλοίπων καύσης μεταξύ έδρας και βαλβίδας οι οποίες περιορίζουν τη φθορά λόγω mocrowelding, που στο αέριο δε θα χες ως προστασία.
Πάντα όμως υπάρχει ο κίνδυνος να ξεχάσεις να το γυρίσεις σε αέριο και να πάει στράφι η οικονομία!!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimitrisnd1
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Κυρ 27 Νοέμ, 2016 20:34

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Τετ 03 Ιαν, 2018 10:05

Ωραίος ο Δημήτρης. Θα προσπαθώ να το εφαρμόζω λοιπόν, όπου κι όσο μπορώ και το θυμάμαι. Προφανώς και δε θα μπλέξω τη σύζυγο, στην οποία έχω πει να κάνει ό,τι ακριβώς μου είπε ο LPGAS: οδήγα όπως οδηγούσες. Μόνο στο ταξίδι, να είσαι πάνω από τις 2000 σαλ, όπου ψεκάζει και 15% βενζίνη.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 134
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 03 Ιαν, 2018 11:31

Παιδες Ωπα.
βαλτε την κοινη λογική

1. Για να δημιουργηθούν επικαθίσεις και "φιλμ" απαιτουνται δεκαδες χλμ. Πιστευετε ειλικρινά οτι με 5 λεπτά "κανετε κατι"??? Εδω οι βενζινες πλεον εχουν ενα σκασμό καθαριστικά και συζηταμε για επικαθίσεις που προστατευουν?
2. Οι 50 βαθμοι διαφορά αποκτουνται ευκολα - και περισσότερο μη πω - μονο και μονο για 2 λεπτά στο κοφτη ( με βενζινα)... και δη αν ειναι και τουρμπο...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 67.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2165
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 03 Ιαν, 2018 11:35

Dimsabas έγραψε:Μόνο στο ταξίδι, να είσαι πάνω από τις 2000 σαλ, όπου ψεκάζει και 15% βενζίνη.


και το βασικότερο, η καμπυλη αβανς που θελει το υγραεριο προσεγγιζει αυτη που εχει προγραμματισμένη ο κανονικός εγκεφαλος του αυτοκινητου...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 67.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2165
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

Δημοσίευσηαπό dimitrisnd1 » Πέμ 04 Ιαν, 2018 09:55

fokion έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Μόνο στο ταξίδι, να είσαι πάνω από τις 2000 σαλ, όπου ψεκάζει και 15% βενζίνη.


και το βασικότερο, η καμπυλη αβανς που θελει το υγραεριο προσεγγιζει αυτη που εχει προγραμματισμένη ο κανονικός εγκεφαλος του αυτοκινητου...
Η καμπύλη αβανς που αναφέρεις δεν έχει κάποια συσχέτιση με το αντικείμενο συζήτησης και την προστασία βαλβιδων κλπ. Νομίζω επίσης πως με διάφορα επίθετα, έδωσα έμφαση σε συγκεκριμένα σημεία στον ισχυρισμό μου, και το ότι δημιουργείται φιλμ επικαθησεων δεν ήταν μέσα σε αυτά.
Σίγουρα δεν μιλάμε για κάποιο ιδιαίτερο πάχος φιλμ, και κυρίως μιλάω για επικαθισεις λιπαντικών συστατικών βενζίνης (δε θυμάμαι ποια είναι ακριβώς) και όχι τόσο για επικαθισεις άνθρακα για τις οποίες πράγματι έχουν ισχυρά καθαριστικά οι βενζίνες πλέον, ειδικά οι τύπου vpower. Παρόλα αυτά, έστω και κάποιες απειροελαχιστες επικαθισεις παραμένουν, ενδεχομένως αρκετές για να προσφέρουν ένα + στην προστασία. Για να είμαστε βέβαιοι για όσα λέμε απαιτούνται μελέτες επίσημες. Τώρα μόνο υποθέσεις κάνουμε.
Επίσης για το ποσοστό βενζίνης θεωρώ πως μεταβάλλεται αναλόγως την υποπιεση στην εισαγωγή και όχι βάση στροφών. Ισχύει;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimitrisnd1
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Κυρ 27 Νοέμ, 2016 20:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: xarisbluegolfv και 7 επισκέπτες