Σελίδα 2 από 3

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Απρ, 2011 18:11
από dlag
Ειχα αναφέρει παλιότερα ότι είχα προβλήματα με ρετάρισμα στο ρελαντί και ότι υποψιαζόμουν την ποιότητα του αερίου στο πρατήριο του Αλίμου.Τελικά πήγα στον εγκαταστάτη μου το Σπαθή στου Ρέντη ( συνεργάτης του Θεοδώρου ) και μου άλλαξε τα μπεκ διότι μου είπε ότι η συγκεκριμένεη παρτίδα μπεκ της Zavoli ήταν προβληματική. Φυσικά η αλλαγή έγινε στα πλαίσια της 2ετούς εγγύησης. Μου είπε ότι χρειάστηκε να αλλάξει τα μπεκ σε περίπου 100 πελάτες του. Μετά την αλλαγή και ντην ανάλογη επαναρύθμιση το αμάξι δουλεύει κανονικά.

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Απρ, 2011 22:01
από chrid
dlag έγραψε:Ειχα αναφέρει παλιότερα ότι είχα προβλήματα με ρετάρισμα στο ρελαντί και ότι υποψιαζόμουν την ποιότητα του αερίου στο πρατήριο του Αλίμου.Τελικά πήγα στον εγκαταστάτη μου το Σπαθή στου Ρέντη ( συνεργάτης του Θεοδώρου ) και μου άλλαξε τα μπεκ διότι μου είπε ότι η συγκεκριμένεη παρτίδα μπεκ της Zavoli ήταν προβληματική. Φυσικά η αλλαγή έγινε στα πλαίσια της 2ετούς εγγύησης. Μου είπε ότι χρειάστηκε να αλλάξει τα μπεκ σε περίπου 100 πελάτες του. Μετά την αλλαγή και ντην ανάλογη επαναρύθμιση το αμάξι δουλεύει κανονικά.

Λες δηλαδη οτι ισως φταινε τα μπεκ και οχι το μιγμα;θα δειξει. Παντως brc εχω και οχι lovato..

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Απρ, 2011 09:00
από dlag
Ναι σίγουρα γιατί μολις έφυγα απο το συνεργειο δεν το ξανακανε. Δεν μπορω όμως να αποκλείσω την περίπτωση του κακού μίγματος στον Αλιμο. Οταν φουλαρω σε λιγες μερες παλι απο εκει θα το διαπιστωσω.

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιαν, 2018 01:49
από Dimsabas
Καπηλεύομαι το θέμα για να σας ρωτήσω το εξής: φίλος, έμπειρος στα του υγραερίου, μου συνέστησε να γυρνάω σε βενζίνη λίγο πριν σβήσω το μοτέρ για λόγους λίπανσης.
Βέβαια, αυτό είναι πιο χρήσιμο σε άλλα συστήματα κι όχι τόσο στο δικό μου, που ψεκάζει 15% βενζίνη από τις 2000 σαλ και πάνω από τις 4500 σαλ ρίχνει μόνο βενζίνη.
Το έχετε ακούσει ξανά εσείς; Σβήσιμο με βενζίνη;

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιαν, 2018 10:06
από fokion
Υπαρχουν πολλές "θεωρείες" τετοιου ειδους.

ΤΕΧΝΙΚΑ δεν εχουν ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ποτέ!
Προσοχή - λεω αποδειχτει - δηλ βαζω 2 ιδιους κινητηρες στους ιδιους κυκλους φορτιου κ.λ.π. κ.λ.π. τον ενα "με" τον αλλο "χωρις" και μετα απο καποιες ωρες λυνω τις κεφαλές να δω - αν δω - διαφορές....
Αυτο μονο οι εταιρείες παραγωγής συστηματων LPG - αν - το εχουν κανει.
Και λεω "αν" γιατι η μια απο τις 2 black lists βασιζεται σε πληροφορίες απο χρηστες και οχι απο δικά τους πειραματα...
εδω καλα καλα δε μπορουμε να συγκρινουμε 2 ιδια αυτοκινητα καθοτι κατ' αρχην δεν εχουν τα ιδια χλμ οταν εγινε η εγκατασταση...
Ποσο δε κατα ποσον ολα τα σερβις εγιναν οπως πρεπει, με τι υλικά με τι τροπο οδηγησης σε τι περιβαλλον λειτουργίας κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π.

Ασχετο. Ενα απο τα μεγαλυτερα λαθη της αυτοκινητοβιομηχανιας ειναι οτι τα σερβις γινονται με χλμ ειδικά για τον κινητηρα....
τροφή για σκεψη - στα αεροπλάνα μετρανε ωρες λειτουργίας.


Ολα λοιπον καταληγουν στο τι σε κανει εσενα( ή και τον εγκαταστατη) να πιστευεις "οτι κατι εκανες"....

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιαν, 2018 09:49
από dimitrisnd1
Η (μηχανολογικη) λογική λέει πως ναι θα έχει ένα κάποιο προφανώς μικρό θετικό αντίκτυπο στη βαλβίδα λόγω μείωσης θερμοκρασίας πριν το σβήσιμο κατά το οποία έχουμε διαρκή επαφή μετάλλων υπό τάση και υψηλή θερμοκρασία. Αν προηγουμένως έχει ψεκαστει βενζίνη, και οι θερμοκρασίες θα πέσουν και θα δημιουργηθεί και ένα παρεμβυσμα (τάξης μικρομετρων, μη με φάτε) λιπαντικών ουσιών βενζίνης και καταλοίπων καύσης μεταξύ έδρας και βαλβίδας οι οποίες περιορίζουν τη φθορά λόγω mocrowelding, που στο αέριο δε θα χες ως προστασία.
Πάντα όμως υπάρχει ο κίνδυνος να ξεχάσεις να το γυρίσεις σε αέριο και να πάει στράφι η οικονομία!!

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιαν, 2018 10:05
από Dimsabas
Ωραίος ο Δημήτρης. Θα προσπαθώ να το εφαρμόζω λοιπόν, όπου κι όσο μπορώ και το θυμάμαι. Προφανώς και δε θα μπλέξω τη σύζυγο, στην οποία έχω πει να κάνει ό,τι ακριβώς μου είπε ο LPGAS: οδήγα όπως οδηγούσες. Μόνο στο ταξίδι, να είσαι πάνω από τις 2000 σαλ, όπου ψεκάζει και 15% βενζίνη.

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιαν, 2018 11:31
από fokion
Παιδες Ωπα.
βαλτε την κοινη λογική

1. Για να δημιουργηθούν επικαθίσεις και "φιλμ" απαιτουνται δεκαδες χλμ. Πιστευετε ειλικρινά οτι με 5 λεπτά "κανετε κατι"??? Εδω οι βενζινες πλεον εχουν ενα σκασμό καθαριστικά και συζηταμε για επικαθίσεις που προστατευουν?
2. Οι 50 βαθμοι διαφορά αποκτουνται ευκολα - και περισσότερο μη πω - μονο και μονο για 2 λεπτά στο κοφτη ( με βενζινα)... και δη αν ειναι και τουρμπο...

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιαν, 2018 11:35
από fokion
Dimsabas έγραψε:Μόνο στο ταξίδι, να είσαι πάνω από τις 2000 σαλ, όπου ψεκάζει και 15% βενζίνη.


και το βασικότερο, η καμπυλη αβανς που θελει το υγραεριο προσεγγιζει αυτη που εχει προγραμματισμένη ο κανονικός εγκεφαλος του αυτοκινητου...

Re: Πρόβλημα στο σβήσιμο του κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Ιαν, 2018 09:55
από dimitrisnd1
fokion έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Μόνο στο ταξίδι, να είσαι πάνω από τις 2000 σαλ, όπου ψεκάζει και 15% βενζίνη.


και το βασικότερο, η καμπυλη αβανς που θελει το υγραεριο προσεγγιζει αυτη που εχει προγραμματισμένη ο κανονικός εγκεφαλος του αυτοκινητου...
Η καμπύλη αβανς που αναφέρεις δεν έχει κάποια συσχέτιση με το αντικείμενο συζήτησης και την προστασία βαλβιδων κλπ. Νομίζω επίσης πως με διάφορα επίθετα, έδωσα έμφαση σε συγκεκριμένα σημεία στον ισχυρισμό μου, και το ότι δημιουργείται φιλμ επικαθησεων δεν ήταν μέσα σε αυτά.
Σίγουρα δεν μιλάμε για κάποιο ιδιαίτερο πάχος φιλμ, και κυρίως μιλάω για επικαθισεις λιπαντικών συστατικών βενζίνης (δε θυμάμαι ποια είναι ακριβώς) και όχι τόσο για επικαθισεις άνθρακα για τις οποίες πράγματι έχουν ισχυρά καθαριστικά οι βενζίνες πλέον, ειδικά οι τύπου vpower. Παρόλα αυτά, έστω και κάποιες απειροελαχιστες επικαθισεις παραμένουν, ενδεχομένως αρκετές για να προσφέρουν ένα + στην προστασία. Για να είμαστε βέβαιοι για όσα λέμε απαιτούνται μελέτες επίσημες. Τώρα μόνο υποθέσεις κάνουμε.
Επίσης για το ποσοστό βενζίνης θεωρώ πως μεταβάλλεται αναλόγως την υποπιεση στην εισαγωγή και όχι βάση στροφών. Ισχύει;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk