ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΓΙΑΥΤΟ ΑΝ ΚΑΝΩ Κ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΧΩΡΕΣΕΤΕ ΓΡΑΦΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ SITE.ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ GOLF4 GTI ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ WENT GAS.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΟΡΑΕΙ PROGRAMMA OVERLOAD ΤURBO KO3s ΜΠΕΚ S3 MAF S3 ΤΡΟΜΠΑ PORSCHE N75 KAΦΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΕΣΗ 1,8 OVER KAI ΡΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΤΗ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΣΤΟ 1,0-0,90 ΒΑR ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕ ΜΠΕΚ 2,2 ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 5,000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΨΕΚΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΒΕΝΖΙΝΑ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ 6Η 3500ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΑΕΡΙΟ ΑΝ ΑΡΧΙΣΩ Κ ΦΟΥΣΚΩΝΩ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΚΟΤΣΑΡΙΣΜΑ ΣΤΙΣ 3750 ΡΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ 1,8 ΒΑR ΣΤΟ 0,50 ΒΑR K ΚΑΝΕΙ ΠΡΠΡΠΡΠΡ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ Κ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΚΟΒΕΙ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΝΩ ΜΕ 5Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΙΣ 6,000 ΣΤΡΟΦΕΣ Κ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ 6Η Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΩΝ 3750-4500 ΣΤΡΟΦΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΙΣ 5,000ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΨΟΓΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΠΩΣ ΤΟ ΕΞΗΓΗΤΕ ΑΥΤΟ?
ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ.ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΡΑ.ΜΙΛΑΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑΤΖΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ ΜΟΥ Κ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΒΑΛΑΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΥΡΑΚΙΑ Κ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΡΥΘΜΙΣΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΜΠΟΥΖΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΟΥΛ ΠΥΡΑΚΙΑ ΑΡΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΑ KAI ΣΥΓΟΥΡΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΛΟΓΟ ΠΥΡΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΨΟΓΑ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΗ ΚΑΘΕ ΓΝΩΜΗ Κ ΑΠΟΨΗ ΔΕΚΤΗ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
mod: Δε γράφουμε με κεφαλαία