Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fuel trims και υγραέριο

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Δευτ 01 Απρ, 2013 03:04

Έκανα την εγκατάσταση πριν 4 μέρες, έκανα και καμιά 150χλμ, δεν είδα προβλήματα ως τώρα στη διαδρομή. Χρησιμοποιώ τακτικά OBD scanner και παρατηρώ βασικές παραμέτρους για να έχω άποψη πως πάει το όχημα. Πριν την εγκατάσταση το long fuel trim έπαιζε 0-1% σε όσους μήνες το παρατηρώ. Μέσα στις 4 μέρες έφτασε 5%! Να σημειώσω ότι τα τελευταία 50 χλμ έγιναν με βενζίνα γιατί τελείωσε το υγραέριο. Δικαιολογείται να μεταβάλεται έτσι το long fuel trim με χρήση υγραερίου; Αν υποθέσω ότι το υγραέριο το άύξησε (φαντάζομαι έκανε lean μίγμα - άμεσα για διόρθωση δηλαδή), τα 50 χιλιόμετρα με βενζίνα δεν ήταν αρκετά να το επαναφέρουν; Μήπως δηλαδή έχω κάπου χαλαρή σύνδεση (από την εγκατάσταση) και παίρνει παραπάνω αέρα και προσπαθεί ο εγκέφαλος να διορθώσει αυξάνοντας το καύσιμο;
Η λογική μου λέει, είτε υγραέριο είτε βενζίνη τα trims πρέπει να είναι τα ίδια. Φαντάζομαι δηλαδή 2 εκδοχές, ρίχνει lean μίγμα υγραερίου ή κάπου παίρνει παραπάνω αέρα. Φυσιολογικό δε το θεωρώ ή μήπως είναι;
Σε μια δεύτερη σκέψη που ενδεχομένως να σχετίζεται και με τα fuel trims, παρατηρώ και εγώ πλέον (δυστυχώς) να μη παίρνει μπροστά με τη πρώτη, μετά από 2-3 μιζιές όταν είναι κρύα η μηχανή όπως έχω διαβάσει να παραπονιούνται αρκετοί εδώ πέρα. Παίζει να είναι τα fuel trims που ξεφεύγουν να το προκαλούν (πολύ πολύσιο μίγμα στο μιζάρισμα) ή δε χρησιμοποιείται το long fuel trim κατά το μιζάρισμα;
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 01 Απρ, 2013 08:12

Για αυτο λέγονται long trims θα αλλάζουν μετα πο πολλα χιλ. Ανάλογα το αυτοκίνητο, το 0,1% το είχες και πορεία στη βενζίνη ; Άλλο εινσι στο ρελαντι άλλο στη πορεία δες το πόσο ειναι μετα απο 100 km με τη βενζίνη, σε πορεία και ρελαντι και μετα ζήτα απο τον εγκαταστάτη σου να πετύχει τα ίδια ή όσο πιο κοντά μπορεί. Το 5% είνσι φτωχο αρκετα το σωστο είνσι -+ 2%
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Δευτ 01 Απρ, 2013 10:00

Πριν την εγκατάσταση όποτε το έβλεπα ήταν στο 0-1%. Έκανα μια διαδρομή χθες κάπου 100 χλμ, τα 40-50 πρώτα ήταν με υγραέριο και τελείωσε και τα υπόλοιπα 50-60 με βενζίνα. Έφτασα σπίτι και το βραδάκι είδα το long trim και ήταν 5%. Οπότε δε μπορώ να εκτιμήσω αν είναι καθαρά θέμα υγραερίου ή είχε φτάσει στο θεό από αυτό και η βενζίνη (που λειτουργούσε φαντάζομαι σωστά) το κατέβασε στο 5% από όπου ήταν λόγω υγραερίου, ή η δεύτερη εκδοχή να έχει χαλαρώσει κάτι να παίρνει αέρα και είτε βενζίνη είτε υγραέριο να ρίχνει παραπάνω καύσιμο. Αλλά ξέρω δε θα έπρεπε να είναι τόσο. Εννοείται φαντάζομαι ότι δε πρέπει να έχει διαφορά το long trim ανεξάρτητα το καύσιμο σωστά; Όπως και να έχει κάτι δεν έχει γίνει σωστά. Θα το πάω σήμερα να το δει.
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Δευτ 01 Απρ, 2013 21:28

Θα πρέπει νο το δείς ώς εξής [αν και σου το είπε QGAS] ποιο αναύτικά λοπών -

Ξεκινάς μια διαδρομή, μινιμουμ [40χλμ] με βενζίνη ,με πέμπτη και με 120χλμ .
καταγράφης τη μείγματα έχεις !!
Επιστροφή με αέριο τήν ίδια αποστάση και την ίδια όδηγική συμπεριφορά
καταγράφης τη μείγματα έχεις και συγκρίνεις,
Για να γίνει βέβαια όλο αυτο ποιο σωστα θα πρέπει να σβήσεις τα adaptation value σε κάθε μέτρηση για να είσαι 100% σίγούρος[δέν γνωρίζω εάν έχεις τέτοιο διαγνωστικό ] ,αλλά όπως σου είπε και ο QGAS 2% είσαι μιά χαρά ..
Οι στροφές του κινητήτα θα κυμαίνονται απο 2500στρ και πάνω έως 3500στρ...
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Τρί 02 Απρ, 2013 01:16

Σήμερα που το είδα κατέβηκε στο 0.7%. Συμφωνώ με όσα λέτε αλλά μου προέκυψε άλλη απορία. Υποτίθεται το long fuel trim είναι τιμή που έχει μάθει το όχημα σε διάστημα αρκετών χιλιομέτρων (προσθήκη > 0% ή αφαίρεση < 0% καυσίμου) και την αποθηκεύει ώστε την επόμενη φορά να ξεκινήσει τη ποσότητα καυσίμου από ότι έχει μάθει. Από την άλλη το long fuel trim δεν είναι μια και μόνο τιμή, είναι ολόκληροι πίνακες με κελιά και κάθε άξονας αντιπροσωπεύει μια παράμετρο πχ φορτίο ή στροφές και δε ξέρω τι άλλο. Συνεπώς ανά πάσα στιγμή κάποιο cell του long fuel trim θα είναι ενεργό και θα μαθαίνει και το επιλεγμένο cell θα αλλάζει διαρκώς. Αφού στο διαγνωστικό βλέπω μια και μόνο τιμή, να υποθέσω ότι είναι η τρέχουσα που μαθαίνεται για τις συγκεκριμένες συνθήκες φορτίου/στροφών κτλ ή είναι ένας μέσος όρος το που τείνουν όλες οι τιμές δεδομένου της αδυναμίας να μου δείξει πίνακα; Ξέρει κανείς αυτή τη λεπτομέρεια; Πάντως δε το βλέπω να παίζει όσες στροφές και να έχω.
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τρί 02 Απρ, 2013 17:33

apagogeas έγραψε:Σήμερα που το είδα κατέβηκε στο 0.7%. Συμφωνώ με όσα λέτε αλλά μου προέκυψε άλλη απορία. Υποτίθεται το long fuel trim είναι τιμή που έχει μάθει το όχημα σε διάστημα αρκετών χιλιομέτρων (προσθήκη > 0% ή αφαίρεση < 0% καυσίμου) και την αποθηκεύει ώστε την επόμενη φορά να ξεκινήσει τη ποσότητα καυσίμου από ότι έχει μάθει. Από την άλλη το long fuel trim δεν είναι μια και μόνο τιμή, είναι ολόκληροι πίνακες με κελιά και κάθε άξονας αντιπροσωπεύει μια παράμετρο πχ φορτίο ή στροφές και δε ξέρω τι άλλο. Συνεπώς ανά πάσα στιγμή κάποιο cell του long fuel trim θα είναι ενεργό και θα μαθαίνει και το επιλεγμένο cell θα αλλάζει διαρκώς. Αφού στο διαγνωστικό βλέπω μια και μόνο τιμή, να υποθέσω ότι είναι η τρέχουσα που μαθαίνεται για τις συγκεκριμένες συνθήκες φορτίου/στροφών κτλ ή είναι ένας μέσος όρος το που τείνουν όλες οι τιμές δεδομένου της αδυναμίας να μου δείξει πίνακα; Ξέρει κανείς αυτή τη λεπτομέρεια; Πάντως δε το βλέπω να παίζει όσες στροφές και να έχω.


Tα long fuel trim είναι μέσο όρος όλον τον μετρήσεων [long fuel trim -Short fuel trim ] H αλλιώς Μ(Multaplicattive= long fuel trim --- additive = shor fuel trim.Πάντα βλέπουμε τα long fuel trim ! Διότι είναι ο μέσος όρος! Εάν είσαι στο 0,7 είσαι μιά χαρά.Αυτο που έχω παρατηρήσει εγω είναι ότι αυτο έχει και διαφορά αέριο με αέριο δέν ξέρω το γιατί ,δηλαδή βάζω αέριο απο Χ βενζινάδικο είμαι κανονικά βάζω απο άλλο βενζινάδικο αλλάζουνε σε ποιό φτωχά ,όχι τρελλη διαφορά αλλά έχει.Ιδια διαδρομή..!!
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τρί 02 Απρ, 2013 17:41

Yπόψιν κοιτάμε και τους Λ τη τιμές έχουν ! Βέβαια εάν είναι σωστά τα μείγματά μας έχουμε και καλά αποτελέσματα ...Παντου!!!! ;)
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τρί 02 Απρ, 2013 17:54

Qgas έγραψε:Για αυτο λέγονται long trims θα αλλάζουν μετα πο πολλα χιλ. Ανάλογα το αυτοκίνητο, το 0,1% το είχες και πορεία στη βενζίνη ; Άλλο εινσι στο ρελαντι άλλο στη πορεία δες το πόσο ειναι μετα απο 100 km με τη βενζίνη, σε πορεία και ρελαντι και μετα ζήτα απο τον εγκαταστάτη σου να πετύχει τα ίδια ή όσο πιο κοντά μπορεί. Το 5% είνσι φτωχο αρκετα το σωστο είνσι -+ 2%


Πάντως χαίρομαι αφάνταστα που σας βρήκα και έκανα την εγκατάσταση σε εσάς ! Πάντα να έχεται δουλείες διότι γνωρίζεται πολλά και αναλαμβάνεται τις ευθήνες σας.
Καλαισθησία -Λειτουργικότητα- Αξιοπιστία-σεβασμος στον πελάτη και στην περιουσία του !!

Εκει σας κατατασώ!!!!! :thumbup: :shh:
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Apotrip » Τρί 02 Απρ, 2013 21:26

Qgas έγραψε:Για αυτο λέγονται long trims θα αλλάζουν μετα πο πολλα χιλ. Ανάλογα το αυτοκίνητο, το 0,1% το είχες και πορεία στη βενζίνη ; Άλλο εινσι στο ρελαντι άλλο στη πορεία δες το πόσο ειναι μετα απο 100 km με τη βενζίνη, σε πορεία και ρελαντι και μετα ζήτα απο τον εγκαταστάτη σου να πετύχει τα ίδια ή όσο πιο κοντά μπορεί. Το 5% είνσι φτωχο αρκετα το σωστο είνσι -+ 2%


Καλησπέρα, επειδή κι εγώ ανήκω στην κατηγορία "'ο,τι πληρώνεις παίρνεις", και δυστυχώς πήρα τα "αμελέτητά" μου, μου προξένησε μεγάλο ενδιαφέρων το -+2% μου αναφέρεται. Μπορείτε δηλαδή να εγγυηθείτε αυτά τα long trims ανεξαρτήτου ποιότητας υγραερίου, εποχής (χειμώνα-καλοκαίρι), χρήση κλιματισμού κλπ? ή χρειάζεται κάθε λίγο και λιγάκι ρύθμιση?
Συγγνώμη αν φαίνομαι δύσπιστος, αλλά αν μπλέξεις με λαμόγια, γίνεσαι δύο φορές προσεκτικός....
Apotrip
 
Δημοσιευσεις: 46
Εγγραφή: Πέμ 15 Δεκ, 2011 21:10

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό cmax » Τρί 02 Απρ, 2013 21:32

Qgas έγραψε:Για αυτο λέγονται long trims θα αλλάζουν μετα πο πολλα χιλ. Ανάλογα το αυτοκίνητο, το 0,1% το είχες και πορεία στη βενζίνη ; Άλλο εινσι στο ρελαντι άλλο στη πορεία δες το πόσο ειναι μετα απο 100 km με τη βενζίνη, σε πορεία και ρελαντι και μετα ζήτα απο τον εγκαταστάτη σου να πετύχει τα ίδια ή όσο πιο κοντά μπορεί. Το 5% είνσι φτωχο αρκετα το σωστο είνσι -+ 2%


Αν θεωρησουμε οτι εχουμε ενδειξη +5% σημαινει αυτοματα φτωχο μειγμα;
Εχω την εντυπωση οτι ναι μεν προσθετει 5% καυσιμο γιατι ειναι φτωχο το μιγμα αλλα συναμα αφου προσθετει συτο το 5% που ελειπε δεν ειναι πλεον σωστο; Μεχρι ποσο θεωρουμε οτι ειμαστε μεσα στα ορια διορθωσεις του εγκεφαλου;
cmax
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2012 19:55

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες