Liakouras έγραψε:Update στο προηγούμενο POST μου,
Αφου έκανα τις διακοπές μου παρατήρησα πως όντως υπήρχε θέμα όταν το δούλευα με άεριο το αυτοκίνητο, πέρα από το ότι δυσκολευόταν να πάρει μπρος και έβγαζε μυρωδιά αερίου άκαφτου από την εξάτμιση έστω και για 5-10 δευτερολεπτα κάτι που όντως δεν έκανε ποτέ όσο το δούλευα με βενζίνη, στις πολύ ψηλές στροφές (πάνω απο τις 5000) που και που ρέταρε και επίσης έκανε σε κάποιες φάσεις ένα "Βούλιαγμα" το γκάζι δηλαδή ήταν σαν να το άφηνα ενώ ήταν πατημένο κανονικά το πόδι μου...για αυτό το τελευταίο απλά αφηνα το γκάζι και το ξαναπάταγα και έστρωνε.
Κανένα από αυτά τα προβλήματα δεν τα κάνει όταν λειτουργεί με βενζίνη το αμάξι.
Πήγα χτες στο συνεργείο μου αλλάξανε όλη την Μπεκιέρα ,και τα 4 μπεκ δηλαδή, με νέα. Μετρήσανε και την Τρόμπα, 2 φορές, μπροστά στην μηχανή (αν δεν κάνω λάθος Τρόμπα νερού πρέπει να είναι εκεί ) για τυχόν θέματα με την πίεση αλλά και εκεί δεν φάνηκε κάτι περίεργο. Ουτε στα διαγνωστικα VAG-Αερίου έδειξε κάποιο θέμα.
Μου είπανε να το κοιτάξω και να τους ενημερώσω, αλλά ακόμα και σήμερα πρώτη μέρα μετά την αλλαγή των ΜΠΕΚ πάλι το πρωί το αμάξι πήρε μπροστά δύσκολα την πρώτη φορά.
Αν το κάνει και στις επόμενες μέρες της βδομάδας θα το ξαναπάω και ο Θεός να βάλει το χέρι του.
Ερώτηση κρίσεως!! υπάρχει κάποιο καλό αξιόπιστο συνεργείο στην Αθήνα και τριγύρω με χρόνια εμπειρίας και καλές κριτικές που να καταλάβει και να μου πει μια απευθείας απάντηση στο πρόβλημα μου???
Ευχαριστώ.
Κανε και μια ερωτηση εδω http://www.lpgas.gr/