Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα εκκίνησης

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα ξεκινήματος

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Τρί 19 Απρ, 2016 07:04

gkazakias έγραψε:Ναι ολα παιζουν, το επομενο βημα ειναι να του κοψουν παροχη υγραεριου πληρως πισω απο την πολυβαλβιδα της μπουκαλας. Θελει δυστηχως ασχολια πολυ το ολο θεμα και αμα σκαμπαζει και ο πελατης βοηθαει παρα πολυ τη κατασταση.


Εγώ σκέφτομαι, να συνεχίσω να κινουμαι με βενζίνη, να την καταναλώσω όλη, ώστε να αποκλείσω αρχικά τυχόν κακή ποιότητά της καθώς κ το θέμα με τα φιουελ τριμς(αν και ο λογοθέτης είπε ότι το είδε κ ήταν εντάξει). Κατόπιν θα δοκιμάσω με νέα βενζίνη κ αν συνεχίσει να έχει πρόβλημα στο μιζάρισμα(τα τρμς θα ναι πλέον μηδενισμένα), τότε θα κλείσω την παροχή από τη μπουκάλα ώστε να βεβαιωθώ αν έχω διαρροή είτε από πνευμονα είτε από μπεκ όταν σβήνει. Σκέφτομαι πρώτα την ποιότητα βενζινης γιατί τη τυχον διαρροή στο σβήσιμο, χθες, δεν θα την έβλεπε?Το όλο σκεπτικό μου είναι σωστό?
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

Re: Πρόβλημα ξεκινήματος

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 19 Απρ, 2016 07:23

Επειδή και εγώ έχω κάποια μικροπροβληματάκια (σοτσαρίσματα-μικροκοψίματα) στο κρύο ξεκίνημα με τη βενζίνη τα οποία εξαφανίζονται μόλις γυρίσει το υγραέριο θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.Από όσους αντιμετωπίζουμε τέτοια έχει κανείς σύστημα με αυτόματο ψεκασμό βεζίνης ή απλά τα οποία μόλις γυρίσουν σε υγραέριο κόβουν τελείως την παροχή βενζίνης.;;;
Το δικό μου αν κάνω καμιά 50αριά χιλιόμετρα με βενζίνη εξαφανίζονται ως δια μαγείας τα πρωινά μικροπροβλήματα και επανέρχονται μετά μόλις κινηθώ και πάλι με υγραέριο.Μου λένε κάποιοι για αισθητήρες λ ή πολαλλαπλασιαστή αλλά δεν θα αντιμετώπιζα πρόβλημα και στο υγραέριο.????
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα ξεκινήματος

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Τρί 19 Απρ, 2016 07:49

Εγώ σκέφτομαι, να συνεχίσω να κινουμαι με βενζίνη, να την καταναλώσω όλη, ώστε να αποκλείσω αρχικά τυχόν κακή ποιότητά της καθώς κ το θέμα με τα φιουελ τριμς(αν και ο λογοθέτης είπε ότι το είδε κ ήταν εντάξει). Κατόπιν θα δοκιμάσω με νέα βενζίνη κ αν συνεχίσει να έχει πρόβλημα στο μιζάρισμα(τα τρμς θα ναι πλέον μηδενισμένα), τότε θα κλείσω την παροχή από τη μπουκάλα ώστε να βεβαιωθώ αν έχω διαρροή είτε από πνευμονα είτε από μπεκ όταν σβήνει. Σκέφτομαι πρώτα την ποιότητα βενζινης γιατί τη τυχον διαρροή στο σβήσιμο, χθες, δεν θα την έβλεπε?Το όλο σκεπτικό μου είναι σωστό? ή να κλείσω την παροχή από τώρα?
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

Re: Πρόβλημα ξεκινήματος

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 19 Απρ, 2016 10:40

papoys έγραψε:Επειδή και εγώ έχω κάποια μικροπροβληματάκια (σοτσαρίσματα-μικροκοψίματα) στο κρύο ξεκίνημα με τη βενζίνη τα οποία εξαφανίζονται μόλις γυρίσει το υγραέριο θα ήθελα να ρωτήσω κάτι.Από όσους αντιμετωπίζουμε τέτοια έχει κανείς σύστημα με αυτόματο ψεκασμό βεζίνης ή απλά τα οποία μόλις γυρίσουν σε υγραέριο κόβουν τελείως την παροχή βενζίνης.;;;
Το δικό μου αν κάνω καμιά 50αριά χιλιόμετρα με βενζίνη εξαφανίζονται ως δια μαγείας τα πρωινά μικροπροβλήματα και επανέρχονται μετά μόλις κινηθώ και πάλι με υγραέριο.Μου λένε κάποιοι για αισθητήρες λ ή πολαλλαπλασιαστή αλλά δεν θα αντιμετώπιζα πρόβλημα και στο υγραέριο.????



η εχει ξεφυγει η ρυθμιση του αεριου ή εχει ερθει η ωρα για επισκευη-αντικατασταση των μπεκ αεριου. μονο του σου το λεει το ατιμο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πρόβλημα ξεκινήματος

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 19 Απρ, 2016 10:43

petros3110 έγραψε:Εγώ σκέφτομαι, να συνεχίσω να κινουμαι με βενζίνη, να την καταναλώσω όλη, ώστε να αποκλείσω αρχικά τυχόν κακή ποιότητά της καθώς κ το θέμα με τα φιουελ τριμς(αν και ο λογοθέτης είπε ότι το είδε κ ήταν εντάξει). Κατόπιν θα δοκιμάσω με νέα βενζίνη κ αν συνεχίσει να έχει πρόβλημα στο μιζάρισμα(τα τρμς θα ναι πλέον μηδενισμένα), τότε θα κλείσω την παροχή από τη μπουκάλα ώστε να βεβαιωθώ αν έχω διαρροή είτε από πνευμονα είτε από μπεκ όταν σβήνει. Σκέφτομαι πρώτα την ποιότητα βενζινης γιατί τη τυχον διαρροή στο σβήσιμο, χθες, δεν θα την έβλεπε?Το όλο σκεπτικό μου είναι σωστό? ή να κλείσω την παροχή από τώρα?





αφου ηδη ειδες βελτιωση με τη χρηση μονο βενζινης λογικα σε μερικα χιλιομετρα θα στρωσει το προβλημα σου, υστερα θα πρεπει να πας για μια σωστη ρυθμιση του χαρτη αεριου, οσο εχεις το κοψιμο εκει γυρω στις 3000 στροφες δεν προκειται να δουλεψει σωστα ο κινητηρας σου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πρόβλημα ξεκινήματος

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Τρί 19 Απρ, 2016 12:35

hlias έγραψε:
petros3110 έγραψε:Εγώ σκέφτομαι, να συνεχίσω να κινουμαι με βενζίνη, να την καταναλώσω όλη, ώστε να αποκλείσω αρχικά τυχόν κακή ποιότητά της καθώς κ το θέμα με τα φιουελ τριμς(αν και ο λογοθέτης είπε ότι το είδε κ ήταν εντάξει). Κατόπιν θα δοκιμάσω με νέα βενζίνη κ αν συνεχίσει να έχει πρόβλημα στο μιζάρισμα(τα τρμς θα ναι πλέον μηδενισμένα), τότε θα κλείσω την παροχή από τη μπουκάλα ώστε να βεβαιωθώ αν έχω διαρροή είτε από πνευμονα είτε από μπεκ όταν σβήνει. Σκέφτομαι πρώτα την ποιότητα βενζινης γιατί τη τυχον διαρροή στο σβήσιμο, χθες, δεν θα την έβλεπε?Το όλο σκεπτικό μου είναι σωστό? ή να κλείσω την παροχή από τώρα?





αφου ηδη ειδες βελτιωση με τη χρηση μονο βενζινης λογικα σε μερικα χιλιομετρα θα στρωσει το προβλημα σου, υστερα θα πρεπει να πας για μια σωστη ρυθμιση του χαρτη αεριου, οσο εχεις το κοψιμο εκει γυρω στις 3000 στροφες δεν προκειται να δουλεψει σωστα ο κινητηρας σου.


Το ότι θέλω σωστό ρύθμισμα υγραερίου, ώστε να μην έχω το κόψιμο στις 3200 είναι βέβαιο, το καταλαβαίνω.Αλλά πιστεύω πως κ όλοι οι άλλοι παράγοντες θα πρέπει να είναι σωστοί κ να μην επιβαρύνονται από μια λάθος ρύθμιση (πχ ξεκίνημα).Πλέον έκλεισα το υγραεριο από τη μπουκάλα. Το ότι πλέον κινώντας το τώρα μόνο με βενζίνη και δεν εξαλήφθηκε τελείως το πρόβλημα εκκίνησης, δεν με κάνει να νοιώθω σίγουρος το οτι φταίει αποκλειστκά, αποκλειστικά το τονίζω, η ρύθμιση του υγραερίου. Προς το παρόν υπάρχει μια καθυστέρηση στο να πάρει με την πρώτη μιζιά(η μίζα πρέπει να γυρίσει παραπάνω) ενώ η πίεση της αντλιας είναι κανονική. Επίσης μετρησα καυσαέρια(για το αν κατουράει κάποιο μπεκ) κ ήταν μια χαρά.Είναι δυνατόν να φταίει η πίεση παρόλο το ότι μετριεται κανονική που επιμένουν μηχανικος κ γκαζάς κ γιατί?(άσχετα αν ο γκαζας δεν πετυχαίνει τη ρύθμιση).
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

Re: Πρόβλημα ξεκινήματος

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Τρί 19 Απρ, 2016 19:12

αφου ηδη ειδες βελτιωση με τη χρηση μονο βενζινης λογικα σε μερικα χιλιομετρα θα στρωσει το προβλημα σου


διαβάζοντας κ ξαναδιαβάζοντας αυτή σου τη φράση μου δημιουργείται ελπίδα...πως όμως εξηγείται αυτό, αν στρώσει, και σε πόσα περίπου χλμ? ευχαριστώ για τις απαντήσεις
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

Re: Πρόβλημα ξεκινήματος

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 19 Απρ, 2016 21:22

χρειαζονται καποιοι κυκλοι λειτουργιας για να φτιαξει σε ολο το χαρτη τα fuel trim, συνηθως 30-40km μονο με βενζινη αρκουν αρκει να μην υπαρχει προβλημα σε καποιο αλλο εξαρτημα.
οπως τα εχεις γραψει πιστευω ομως οτι δεν φταιει η αντλια βενζινης.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Τετ 20 Απρ, 2016 16:40

Δυστυχώς για μένα, αλλά ίσως και για σας που σας πρήζω το πρόβλημα ξεκινήματος του κία σέφια συνεχίζεται. Πλέον των 70 χλμ διένυσα με βενζίνη(κατανάλωσα την παλιά κ ξανάβαλα μέχρι τη μέση), κλειστή μπουκάλα υγραερίου κ καμμένο υγραέριο μεχρι να σβήσει για να αδειάσει η παροχή σίγουρα, αλλά η δυσκολία στο να πάρει μπρός δεν εξαλείφθηκε απεναντίας γίνεται σχεδόν κάθε φορά είτε είναι ζεστό είτε κρύο ενώ αν επιχειρηθεί με διπλό άνοιγμα διακόπτη παίρνει τσακμάκι.Κι όλα αυτά ενώ μετράω πίεση στην αναμονή της μπεκιέρας 3,5 όσο πρέπει σύμφωνα με τον κατασκευαστή.Με δεδομένο οτι το σύστημα τροφοδοσίας βενζίνης του οχήματός μου είναι μονοσωλήνιο και οι επιστροφές γίνονται από το φίλτρο καυσίμου(έχει 3 υποδοχές) καθώς κ ο ρυθμιστής πίεσης είναι πάνω στην τρόμπα κ εντός του ρεζερβουάρ, τι αλλάζω? μοτερ τρόμπας(20 ευρώ) η ολόκληρη τρόμπα(250 ευρώ) μια που ρυθμιστής δεν υπάρχει? Ο μηχανικός που το πάω λέει σπάει η πίεση εντός του ρεζερβουάρ είτε από το ρυθμιστή ειτε από το σώμα της αντλίας, οπότε πλήρη αντλία.Πως όμως είναι έτσι αφού μετράει 3,5 μπάρ? Μήπως φταίει κάτι άλλο τελικάκαι αδίκως δεν κάνουμε Ανάσταση? πες ρε Ηλία σε παρακαλώ
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τετ 20 Απρ, 2016 21:09

Φίλε μου , δε λές στο μηχανικό σου να κοιτάξει λίγο τον αισθητήρα στροφάλου και τον αισθητήρα εκκεντροφόρων ( αν έχει το αμάξι σου )...
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 22 επισκέπτες





cron