Καλημέρα σε όλους.
Διαβάζοντας όλα τα άρθρα περί "δύσκολης" εκκίνησης θα πω και εγώ την πρόσφατη εμπειρία μου.
Έχω σύστημα Υγραεριοκίνησης BRC στο αμάξι για περίπου 55.000 χιλιόμετρα. Αυτοκίνητο Seat Leon 1.8 Tsi 2008. Το σύστημα ξεκινάει με βενζίνη και όταν φτάσει σε κάποια θερμοκρασία ο κινητήρας μπαίνει και το υγραέριο. Επίσης καίει λίγη βενζίνη και κατά την χρήση (Δεν γνωρίζω πολλά περί συστημάτων για αυτό αναλύω τι σύστημα έχω)
Όλα πηγαίνανε ρολόι πέρα από ένα μικρο θεματάκι στις αρχές της εγκατάστασης όπου όταν έμπαινε το αέριο και ήταν ακόμα κρύος ο κινητήρας το οποίο και φτιάχτηκε μετά την ρύθμιση που μου έκαναν στο συνεργείο Εγκατάστασης και πλέον μπαίνει στην μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα.
Πριν 3 εβδομάδες εκεί που μιλούσα με έναν γνωστό μου και ήμουν στο ρελαντί ξαφνικά το αμάξι άρχισε να τρέμει περίεργα..πάτησα γκάζι και είδα προς έκπληξη μου πως δεν υπάκουγε το αυτοκίνητο ώστε να πάρει στροφές και στην ουσία να "ξεμπουκώσει". Και όχι μόνο αυτό άρχισε να κάνει σκαμπανεβάσματα ο κινητήρας με τις στροφές να πηγαίνουν από τις 800 στις 1500 πάνω κάτω συνεχόμενα...Εκεί κάπου ήταν που άρχισε να μου έρχεται μια δυσάρεστη οσμή προφανώς από την εξάτμιση, κάτι σαν να καίγεται αέριο μαζί με πλαστικό
εκεί ήταν που το έσβησα το αυτοκίνητο και το άφησα στην άκρη του δρόμου προσευχόμενος να μην έχει γίνει κάτι κακό! Α και σαν να μην έφταναν όλα αυτά 2 δευτερόλεπτα πριν το σβήσω άναψε και το λαμπάκι της μηχανής
Ημέρα Κυριακή οπότε αδύνατο να βρω συνεργείο ανοικτό ή κάποιον εύκαιρο να μου πει έστω μια γνώμη. Πηγαίνω λοιπόν με τον Σταυρό στο χέρι μετά από 3 ώρες να το βάλω μπροστά και αφού έκανε μια δυο μιζιές παραπάνω πήρε μπροστά και πατώντας το γκάζι αυτή την φορά παρατήρησα πως όλα πηγαίνανε και πάλι καλά. Εννοείται πως την επόμενη το πήγα στο συνεργείο αφού ήταν και η ώρα αλλαγής Φίλτρων του υγραερίου και αφού το ανέφερα στον τεχνικό μου είπε πως αφού δεν έχει κρατήσει κάποιο σφάλμα και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου (Ο εγκέφαλος όταν βγάζει μια φορά σφάλμα και δεν ξαναβγάλει μέσα στην ημέρα το διαγράφει καθώς το θεωρεί σαν ένα μεμονωμένο περιστατικό αυτό το γνωρίζω από την ΣΕΑΤ παλιότερα), αλλά και ο εγκέφαλος του αερίου δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Μου πρόσθεσε μάλιστα και ένα καθαριστικό πριν μου το παραδώσει.
Από εκείνη την μέρα έχω παρατηρήσει 2 πραγματάκια που το ένα σχετίζεται με τον τίτλο του Thread αυτού.
1ον το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά εύκολα (κάποιες φορές κάνει σαν να μην πέρνει καθόλου αλλά επιμένω με το κλειδί και μετά απο 10-12 μιζιές πέρνει). Αυτό μετά από πολύωρη χρήση με αέριο από ότι έχω παρατηρήσει αλλά να πω την αλήθεια δεν έχω δοκιμάσει ούτε να το δουλέψω 2-3 μέρες μόνο με βενζίνη ούτε να το γυρίσω σε βενζίνη 2-3 λεπτά πριν το σβήσω ώστε να έχω μια καλύτερη εικόνα του προβλήματος. Επίσης όταν πέρνει μπροστά με το ζόρι και έχει κόντρα άνεμο μου έρχεται στην μύτη οσμή αερίου, αυτό μέχρι να πάρει μπροστά και μόνο!
2ον εκεί που οδηγάω και μπαίνει το αέριο κάνει ένα μικρό "κόψιμο" όπως έκανε παλιά πριν το ρυθμίσουμε όταν ήταν κρύο το αμάξι και έμπαινε πρώτη φορά το αέριο. βέβαια δεν είναι μεγάλο κόψιμο αλλά το νιώθω. Ούτε αυτό το είχα πριν. Το αέριο έμπαινε κανονικά χωρίς να νιώσω κατί είτε πηγαίνοντας χαλαρά είτε με την τουρμπίνα στο 0,5-0,6 bar.
Ρώτησα έναν γνωστό μου μηχανικό αυτοκινήτων που δεν έχει σχέση με Αέρια και εγκαταστάσεις και μου πρότεινε να το ξαναπάω στο συνεργείο και να ζητήσω έλεγχο του συστήματος καθώς και έλεγχο στα ΜΠΕΚ.
Αν έχετε ξαναζήσει κάτι παρόμοιο (να μην ζήσετε ποτέ όσοι ΟΧΙ) ή έχετε ακουστά μια τέτοια υπόθεση παρακαλώ θα ήθελα τα φώτα σας.
Ευχαριστώ πολύ.