Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα εκκίνησης

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Τετ 20 Απρ, 2016 21:39

NickSt έγραψε:Φίλε μου , δε λές στο μηχανικό σου να κοιτάξει λίγο τον αισθητήρα στροφάλου και τον αισθητήρα εκκεντροφόρων ( αν έχει το αμάξι σου )...


του είχα πει ρε νικόλα για αισθητήρα στροφαλου κ μου έλεγε ότι θα είχα κ σβησίματα κ ότι δεν θα ήθελε 2 φορές διακόπτη γιανα πάρει...τι ναπω ρε γαμώτο...φαντασου κ τρόμπα ναφταίει, άλλο 20 ευρω η επισκευή, άλλο 250!!!(τα ανταλλακτικά πάντα) για να μη πούμε ότι τελικάπληρώσαμε πλήρη ενώ έκανε επισκευή...για να μην πω να μην φταίει κι όλας!
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό petros3110 » Τετ 20 Απρ, 2016 21:52

petros3110 έγραψε:Δυστυχώς για μένα, αλλά ίσως και για σας που σας πρήζω το πρόβλημα ξεκινήματος του κία σέφια συνεχίζεται. Πλέον των 70 χλμ διένυσα με βενζίνη(κατανάλωσα την παλιά κ ξανάβαλα μέχρι τη μέση), κλειστή μπουκάλα υγραερίου κ καμμένο υγραέριο μεχρι να σβήσει για να αδειάσει η παροχή σίγουρα, αλλά η δυσκολία στο να πάρει μπρός δεν εξαλείφθηκε απεναντίας γίνεται σχεδόν κάθε φορά είτε είναι ζεστό είτε κρύο ενώ αν επιχειρηθεί με διπλό άνοιγμα διακόπτη παίρνει τσακμάκι.Κι όλα αυτά ενώ μετράω πίεση στην αναμονή της μπεκιέρας 3,5 όσο πρέπει σύμφωνα με τον κατασκευαστή.Με δεδομένο οτι το σύστημα τροφοδοσίας βενζίνης του οχήματός μου είναι μονοσωλήνιο και οι επιστροφές γίνονται από το φίλτρο καυσίμου(έχει 3 υποδοχές) καθώς κ ο ρυθμιστής πίεσης είναι πάνω στην τρόμπα κ εντός του ρεζερβουάρ, τι αλλάζω? μοτερ τρόμπας(20 ευρώ) η ολόκληρη τρόμπα(250 ευρώ) μια που ρυθμιστής δεν υπάρχει? Ο μηχανικός που το πάω λέει σπάει η πίεση εντός του ρεζερβουάρ είτε από το ρυθμιστή ειτε από το σώμα της αντλίας, οπότε πλήρη αντλία.Πως όμως είναι έτσι αφού μετράει 3,5 μπάρ? Μήπως φταίει κάτι άλλο τελικάκαι αδίκως δεν κάνουμε Ανάσταση? πες ρε Ηλία σε παρακαλώ


που είσαι ηλίααααα(και πλάκωσα τα τσίπουρα...)
petros3110
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2016 06:11

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 20 Απρ, 2016 22:23

κοιτα τα Π.Μ. σου
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό Liakouras » Κυρ 07 Αύγ, 2016 12:32

Καλημέρα σε όλους.

Διαβάζοντας όλα τα άρθρα περί "δύσκολης" εκκίνησης θα πω και εγώ την πρόσφατη εμπειρία μου.

Έχω σύστημα Υγραεριοκίνησης BRC στο αμάξι για περίπου 55.000 χιλιόμετρα. Αυτοκίνητο Seat Leon 1.8 Tsi 2008. Το σύστημα ξεκινάει με βενζίνη και όταν φτάσει σε κάποια θερμοκρασία ο κινητήρας μπαίνει και το υγραέριο. Επίσης καίει λίγη βενζίνη και κατά την χρήση (Δεν γνωρίζω πολλά περί συστημάτων για αυτό αναλύω τι σύστημα έχω)

Όλα πηγαίνανε ρολόι πέρα από ένα μικρο θεματάκι στις αρχές της εγκατάστασης όπου όταν έμπαινε το αέριο και ήταν ακόμα κρύος ο κινητήρας το οποίο και φτιάχτηκε μετά την ρύθμιση που μου έκαναν στο συνεργείο Εγκατάστασης και πλέον μπαίνει στην μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα.

Πριν 3 εβδομάδες εκεί που μιλούσα με έναν γνωστό μου και ήμουν στο ρελαντί ξαφνικά το αμάξι άρχισε να τρέμει περίεργα..πάτησα γκάζι και είδα προς έκπληξη μου πως δεν υπάκουγε το αυτοκίνητο ώστε να πάρει στροφές και στην ουσία να "ξεμπουκώσει". Και όχι μόνο αυτό άρχισε να κάνει σκαμπανεβάσματα ο κινητήρας με τις στροφές να πηγαίνουν από τις 800 στις 1500 πάνω κάτω συνεχόμενα...Εκεί κάπου ήταν που άρχισε να μου έρχεται μια δυσάρεστη οσμή προφανώς από την εξάτμιση, κάτι σαν να καίγεται αέριο μαζί με πλαστικό :-o εκεί ήταν που το έσβησα το αυτοκίνητο και το άφησα στην άκρη του δρόμου προσευχόμενος να μην έχει γίνει κάτι κακό! Α και σαν να μην έφταναν όλα αυτά 2 δευτερόλεπτα πριν το σβήσω άναψε και το λαμπάκι της μηχανής :(

Ημέρα Κυριακή οπότε αδύνατο να βρω συνεργείο ανοικτό ή κάποιον εύκαιρο να μου πει έστω μια γνώμη. Πηγαίνω λοιπόν με τον Σταυρό στο χέρι μετά από 3 ώρες να το βάλω μπροστά και αφού έκανε μια δυο μιζιές παραπάνω πήρε μπροστά και πατώντας το γκάζι αυτή την φορά παρατήρησα πως όλα πηγαίνανε και πάλι καλά. Εννοείται πως την επόμενη το πήγα στο συνεργείο αφού ήταν και η ώρα αλλαγής Φίλτρων του υγραερίου και αφού το ανέφερα στον τεχνικό μου είπε πως αφού δεν έχει κρατήσει κάποιο σφάλμα και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου (Ο εγκέφαλος όταν βγάζει μια φορά σφάλμα και δεν ξαναβγάλει μέσα στην ημέρα το διαγράφει καθώς το θεωρεί σαν ένα μεμονωμένο περιστατικό αυτό το γνωρίζω από την ΣΕΑΤ παλιότερα), αλλά και ο εγκέφαλος του αερίου δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Μου πρόσθεσε μάλιστα και ένα καθαριστικό πριν μου το παραδώσει.

Από εκείνη την μέρα έχω παρατηρήσει 2 πραγματάκια που το ένα σχετίζεται με τον τίτλο του Thread αυτού.

1ον το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά εύκολα (κάποιες φορές κάνει σαν να μην πέρνει καθόλου αλλά επιμένω με το κλειδί και μετά απο 10-12 μιζιές πέρνει). Αυτό μετά από πολύωρη χρήση με αέριο από ότι έχω παρατηρήσει αλλά να πω την αλήθεια δεν έχω δοκιμάσει ούτε να το δουλέψω 2-3 μέρες μόνο με βενζίνη ούτε να το γυρίσω σε βενζίνη 2-3 λεπτά πριν το σβήσω ώστε να έχω μια καλύτερη εικόνα του προβλήματος. Επίσης όταν πέρνει μπροστά με το ζόρι και έχει κόντρα άνεμο μου έρχεται στην μύτη οσμή αερίου, αυτό μέχρι να πάρει μπροστά και μόνο!

2ον εκεί που οδηγάω και μπαίνει το αέριο κάνει ένα μικρό "κόψιμο" όπως έκανε παλιά πριν το ρυθμίσουμε όταν ήταν κρύο το αμάξι και έμπαινε πρώτη φορά το αέριο. βέβαια δεν είναι μεγάλο κόψιμο αλλά το νιώθω. Ούτε αυτό το είχα πριν. Το αέριο έμπαινε κανονικά χωρίς να νιώσω κατί είτε πηγαίνοντας χαλαρά είτε με την τουρμπίνα στο 0,5-0,6 bar.

Ρώτησα έναν γνωστό μου μηχανικό αυτοκινήτων που δεν έχει σχέση με Αέρια και εγκαταστάσεις και μου πρότεινε να το ξαναπάω στο συνεργείο και να ζητήσω έλεγχο του συστήματος καθώς και έλεγχο στα ΜΠΕΚ.

Αν έχετε ξαναζήσει κάτι παρόμοιο (να μην ζήσετε ποτέ όσοι ΟΧΙ) ή έχετε ακουστά μια τέτοια υπόθεση παρακαλώ θα ήθελα τα φώτα σας.

Ευχαριστώ πολύ.
Άβαταρ μέλους
Liakouras
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 07 Αύγ, 2016 11:49
Τοποθεσία: Χαϊδάρι

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό erimitis » Κυρ 07 Αύγ, 2016 23:29

Δουλεψε λιγο βενζινη φιλος καμια 70 χιλιομετρα

Στάλθηκε από το Lenovo P1ma40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό Liakouras » Δευτ 08 Αύγ, 2016 11:55

Update στο προηγούμενο POST μου.

Έκανα ένα σύντομο ταξιδάκι έως την Κινέτα και το δούλεψα επίτηδες με βενζίνη και στο πήγαινε και στο γύρνα. Το αμάξι πήρε φυσιολογικά μπροστά και χωρίς κανένα τρεμόπαιγμα.

Οπότε να συμπεράνω πως όντως κάποιο από τα Μπεκ του Υγραερίου έχει μπουκώσει ή γενικά θέλει άλλαγμα?

Γιατί όμως όταν δουλεύει με αέριο στον δρόμο συμπεριφέρεται κανονικά το αμάξι χωρίς κοψίματα και παρενέργειες και το μόνο που κάνει είναι να μην πέρνει εύκολα μπροστά, να μυρίζει η εξάτμιση αέριο όταν πέρνει μπρος και ένα μικρο τράβηγμα όταν μπένει το αέριο εν κινήσει??? :? :shock:

Επίσης σε 6 μέρες φεύγω για Κρήτη για 2 εβδομάδες, ελπίζω ότι και αν είναι αυτό να μην με αφήσει περιμένοντας Οδική Βοήθεια στα μέσα του βουνού!!! Εννοείται πως θα πηγαίνω με αέριο για οικονομία! :|
Άβαταρ μέλους
Liakouras
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 07 Αύγ, 2016 11:49
Τοποθεσία: Χαϊδάρι

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό NickSt » Δευτ 08 Αύγ, 2016 13:30

Θα σου έλεγα πρίν φύγεις για τις διακοπές σου , να περάσεις απο το μηχανικό σου και να μετρήσεις οπωσδήποτε και την πίεση της αντλίας βενζίνης !!!..

Έτσι σε περίπτωση που σου κάνει "νούμερα" και προβλήματα με το υγραέριο , το βγάζεις off και το δουλεύεις μόνο με βενζίνη και δεν καταστρέφεις τις διακοπές σου .. :ymdevil:
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό erimitis » Δευτ 08 Αύγ, 2016 16:16

Φιλε αμα δεν το βαλεις στο διαγνωστικο να δεις πως δουλευει μπορουμε να λεμε ενα σωρο ιστοριες.
Κανε αυτο που λεει ο Νικ και καλες διακοπες!!!!!

Στάλθηκε από το Lenovo P1ma40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό Liakouras » Τετ 10 Αύγ, 2016 19:21

erimitis έγραψε:Φιλε αμα δεν το βαλεις στο διαγνωστικο να δεις πως δουλευει μπορουμε να λεμε ενα σωρο ιστοριες.
Κανε αυτο που λεει ο Νικ και καλες διακοπες!!!!!

Στάλθηκε από το Lenovo P1ma40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αδερφέ εγω να το κάνω αυτό που λέει ο Νίκος παραπάνω δεν μου είναι τίποτα, απλά η ερώτηση είναι αν θα έπρεπε να δω και τα 2 εγκεφαλάκια, δηλαδή Vag και BRC, αν και λογικά όσοι μηχανικοί ασχολούνται με αέριο ασχολούνται και με VAG, σωστά? Αν και όπως προείπα πριν 2 βδομάδες το πήγα για έλεγχο και στην ΣΕΑΤ και στον μηχανικό που έβαλα το αέριο και υποτίθεται τα ελέγξανε. Αυτή την φορά θα το πάω κατευθείαν στο Σερβις του Αερίου και θα τα ξαναδούμε εκεί για άλλη μια φορά.

Παράλληλα θα ζητήσω μετρήσεις σε αντλία και έλεγχο στα μπεκ του αερίου (φαντάζομαι είναι κάτι απλό) και θα ενημερώσω για το τι έφταιξε τελικά για το όλο θέμα και να γνωρίζουν και εδώ οι απανταχού TSIκηδες!

Καλές διακοπές επίσης να έχετε.

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
Liakouras
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 07 Αύγ, 2016 11:49
Τοποθεσία: Χαϊδάρι

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό Liakouras » Τρί 30 Αύγ, 2016 12:34

Update στο προηγούμενο POST μου,

Αφου έκανα τις διακοπές μου παρατήρησα πως όντως υπήρχε θέμα όταν το δούλευα με άεριο το αυτοκίνητο, πέρα από το ότι δυσκολευόταν να πάρει μπρος και έβγαζε μυρωδιά αερίου άκαφτου από την εξάτμιση έστω και για 5-10 δευτερολεπτα κάτι που όντως δεν έκανε ποτέ όσο το δούλευα με βενζίνη, στις πολύ ψηλές στροφές (πάνω απο τις 5000) που και που ρέταρε και επίσης έκανε σε κάποιες φάσεις ένα "Βούλιαγμα" το γκάζι δηλαδή ήταν σαν να το άφηνα ενώ ήταν πατημένο κανονικά το πόδι μου...για αυτό το τελευταίο απλά αφηνα το γκάζι και το ξαναπάταγα και έστρωνε.

Κανένα από αυτά τα προβλήματα δεν τα κάνει όταν λειτουργεί με βενζίνη το αμάξι.

Πήγα χτες στο συνεργείο μου αλλάξανε όλη την Μπεκιέρα ,και τα 4 μπεκ δηλαδή, με νέα. Μετρήσανε και την Τρόμπα, 2 φορές, μπροστά στην μηχανή (αν δεν κάνω λάθος Τρόμπα νερού πρέπει να είναι εκεί :shifty: ) για τυχόν θέματα με την πίεση αλλά και εκεί δεν φάνηκε κάτι περίεργο. Ουτε στα διαγνωστικα VAG-Αερίου έδειξε κάποιο θέμα.

Μου είπανε να το κοιτάξω και να τους ενημερώσω, αλλά ακόμα και σήμερα πρώτη μέρα μετά την αλλαγή των ΜΠΕΚ πάλι το πρωί το αμάξι πήρε μπροστά δύσκολα την πρώτη φορά.

Αν το κάνει και στις επόμενες μέρες της βδομάδας θα το ξαναπάω και ο Θεός να βάλει το χέρι του.

Ερώτηση κρίσεως!! υπάρχει κάποιο καλό αξιόπιστο συνεργείο στην Αθήνα και τριγύρω με χρόνια εμπειρίας και καλές κριτικές που να καταλάβει και να μου πει μια απευθείας απάντηση στο πρόβλημα μου???

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
Liakouras
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 07 Αύγ, 2016 11:49
Τοποθεσία: Χαϊδάρι

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 59 επισκέπτες