Qgas έγραψε:NtzanisNikos έγραψε:Πες το και εμας για να ξερουμε που εχουμε τον ιδιο κινητηρα.Μην μας λες ποιος μαστορας
Ολες οι ανλτες κακαρωνουν απο 2 πραγματα ..
Κακο καυσιμο με διογκωτικα η νερο, ή υπερβολικη λειτουργια και πιεση ..
Σε φιλο που εχει το mobilo της BMW καθε μερα αλλαζει 2-3 ανλιες στο δρομο χωρις υγραεριο απο τα καλα καυσιμα .. Οι εξετασεις εδειξαν κατακοκινες αντλιες με κατι μαυρα κοματια διασπαρτα παντου .. Επαναλαμβανω σε αυτοκινητα χωρις αεριο ..
Ενας αλλος λογος ειναι η παραμονη της βενζινης στο τεποζιτο πανω απο 1 μηνα οπου θα γινει σαν γλιτσα και θα ζορισει την αντλια με το ιδιο αποτελεσμα .,
Λυση υπαρχει για την πιεση ειδικα σε volvo ford κτλ ποιος την πληρωνει ;
Ειναι ενα συστημα παρακαμσης της γραμης της βενζινης και επιστροφης της στη δεξαμενη .. 150 € συν τοποθετηση ..
Δουλευει ως εξης , στη γραμμη της βενζινης μπαινει ενα μπαι πας με μια ηλεκτροβανα που ενεργοποιητε οτσν γυρναει υγραεριο το συστημα ..
Οταν ανεβαινει η πιεση της ανλιας βενζινης εοιστρεφει το παραοανω καυσιμο στην δεξαμενη εφαρμοζετε στα volvo XC90 ford kuga jaguar κτλ αντι των εμουλατορων πιεσης και δουλευει αψογα ..
Δύο ερωτήσεις προς τον Qgas:
1) Τι εννοείς ότι χαλάει από υπερβολική λειτουργία και πίεση?
2) Πρέπει κάθε μήνα να ανανεώνουμε τη βενζίνη?
Ρωτάω γιατί έχω αλλάξει αντλία δύο φορές μέσα σε δύο χρόνια. Την πρώτη φορά χάλασε, τη δεύτερη χάλασε η ανεπίστροφη βαλβίδα.