Παραθετω παρακατω την "ιστορια" μου μπας και βοηθησει στο μελλον καποιον συμφορουμιτη με παρομοιο προβλημα.
Εδω και 2-3 χρονια ειχα μεγαλο προβλημα με την εκκινηση του κινητηρα, δυσκολευοταν πολύ να παρει μπρος η μηχανη και ηθελε 2-3 γερες μιζιες. Επερνε μπρος αμεσως μονο οταν εβαζα μπροστα οταν εσβηνα τον κινητηρα, ακομη και αν παιρνουσε 1 λεπτο απο τοτε που το εσβησα παλι με τα χιλια ζορια επαιρνε μπροστά.
Το χειμωνα τα πραγματα ηταν καλυτερα δεν ειχα το προβλημα τοσο εντονα και αρκετες φορές επαιρνε αμεσως με μονο μια μικρη δυσκολία.
Το καλοκαιρι και γενικα απο τοτε που αρχιζουν να ανεβαινουν οι θερμοκρασιες το προβλημα γινοται ολο και εντονοτερο και οταν επαιρνε μπρος ρεταριζε ο κινητητας και μονο αμα εδινα λιγο γκαζι ερχονταν στα ισια του. Αφου επαιρνε μπρος ολα πηγαιναν ρολοι, ειτε ημουν με βενζίνη ειτε με υγραεριο, ολα πηγαιναν καλά.
Το προβλημα ομως οσο παιρνουσε ο καιρος επιδεινονταν συνεχως.
Το πηγα να το δουν στο συνεργειο που εκανα τα σερβις και ηταν και εξουσιοτημενο με αρκετα χρονια ιστορια, ειδαν πολλαπλασιαστες,μιζα, μπαταρια, καθαρισμα πεταλουδας, το ενα το αλλο, λυση καμμία και καμμια βλαβη να μην καταγραφεται στον εγκεφαλο.Πηγα και σε αλλους και αυτοι τιποτα, 2 μου ειπαν ισως να οφειλεται απο τον αισθητηρα στροφαλου-εκκεντροφορου.
Το πηγα και σε εγκαταστατες υγραεριου, αποσυνεδεσαν το υγραεριο(την φισα μονο), κλεισαμε εντελως την βαλβιδα της δεξαμενης και κινηση μονο με βενζινη, ελεγχος για διαρροες σε πνευμονα, μπεκ κλπ αποτέλεσμα κανενα.Ο ενας μου ειπε οτι ισως να φταιει ο αισθητηρας στροφαλου.
Γενικα ο ενας εριχνε το "φταιξιμο στον αλλον" οι γκαραζιεριδες ελεγαν οτι φταιει το υγραεριο, οι υγραεριτζηδες οτι ειναι θεμα μηχανικο και πρεπει να το παω στο συνεργειο μου να το δουν.
Ειχα πραγματικα απογοητευτει τρομακτικα και ειπα τελικα να αλλαξω τους αισθητηρες μιας και μου προταθηκε ως η πιθανη αιτια. Κανω ερευνα αγορας στις αντιπροσωπειες, τιμη 120+€ συν τα εργατικα (πολλα τα εξοδα και τα οικονομικα στενα και με μεγαλο ρισκο αν οντως οφειλεται σε αυτο. Αρχισα να ψαχνω στο ιντερνετ βρηκα ιμιτασιον τιμη λογικη ~40€ με μεταφορικα. Ερχονται τα capital controls και οι αγορες απο το εξωτερικο απαγορευονται και ευτυχως δηλαδη γιατι τζαμπα τα λεφτα θα πηγαιναν μιας και το προβλημα ηταν αλλού.
Τελικα αποφασιζω να το παω και σε ενα μικρο συνεργειο (οχι εξουσιοδοτημενο) στην καινουρια περιοχη που μετακομισα, το ματι σου δεν το πιανει ενα μικρο "συνεργειακι" με μονο υπαλληλο τον ιδιοκτητη. Του λεω το ιστορικο αφηνει τη δουλεια που εκανε και αρχιζει το ψαξιμο,το βαζει στο εγκεφαλο να δει για καμμια βλαβή, πάλι τιποτα.
Για να μην πολυλογω δοκιμαζει και να το βαλει μπρος απευθειας με υγραεριο και τσακ παιρνει μπρος αμεσως με μια μονο πολυ μικρη δυσκολια, το αφηνουμε λιγο το ξαναδομικαζει και παλι παιρνει μπρος αμεσως.Μου λεέι λοπον το παλικάρι οτι το προβλημα ειναι στην αντλια βενζινης και συγκεκριμενα στην βαλβιδα αντεπιστροφης δηλαδη, αν αν τα λέω καλα, οταν σβηνει η μηχανη επειδη δεν λειτουργει η βαλβιδα αυτη δεν κραταει πιεση με αποτελεσμα να αδειαζει το κυκλωμα της βενζινης με αποτελεσμα καθε φορα που παω να βαλω μπρος να πρεπει να γεμισει το κυκλωμα ξανα βενζινη. Την αλλη μερα λοιπον μετα απο πολυ ψαξιμο στο ιντερνετ και στα τηλεφωνα παω και βρισκω μια μεταχειρισμενη σε ενα κεντρο αποσυρσης αυτοκινητων με 60€. Την παω την αντλια στο παλικαρι την βαζει και ως δια μαγειας το αυτοκινητο πηρε μπρος με την μια και εδω και 2 μερες που εχουν περασει παιρνει μπρος με μιση μιζια...ακομη δεν το εχω συνηθισει και καθε φορα με τρομαζει που παω να βαλω μπροστα και παιρνει τοσο γρηγορα γιατι ειχα συνηθισει να γυρναω την μιζα δυνατά:lol: Τελικα με 100ευρω συνολο ξεμπερδεψα (60 η αντλια και 40 τα εργατικά)
Τελος, για την ολη εμπειρεια μου με την ερευνα αγορας που εκανα να πω οτι αυτοι με τα ανταλλακτικα βαρανε απιστευτα τις τιμες και ζητανε οτι θέλουν ακομη και για την ιδια μαρκα αλλου εβρισκα την αντλια (καινουρια) στα 230€ και αλλος ζητουσε 330€. Δηλαδη ελεος, μεσα σε τετοια εποχη κρισης να ζητανε μερικοί τα μαλλια της κεφαλης και να ψαχνουν για θυματα για να βγαλουν και αυτα που εχασαν επειδη έπεσε ο τζιρος τους.
Οσο αφορα για τα συνεργεια, να Γ@ΜΗΣΩ τις αντιπροσωπειες και τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια τους με τις καθετοποιημενες μοναδες τους και το "εμπειρο" και εξειδικευμενο τους προσωπικο τους που τραβολογιεμαι 2-3 χρονια τωρα και λύση καμμια και να ασχολουνται οι αχρηστοι μονο με το να αλλαζουν λαδια, φιλτρα, και να σου γεμιζουν και το δοχειο για τους υαλοκαθαριστηρες για το οποιο δεν σε ρωτανε βεβαια πρωτα και στο χρεωνουν λες και ο οδηγος ειναι κανα κουλος και περιμενει το σερβις μια φορα το χρονο για να γεμισει με νερο το δοχειο και απο την αλλη να σου ζητουν 100αρια και 200αρια και για αυτην την σοβαρή βλαβη να μην μπορουν να την βρουν και να μην κανουν και κατι.
Απο τη αλλη υπαρχουν και τα μικρα συνεργεια τα οποία σνομπαρονται απο πολύ κοσμο και ειδικοτερα απο τις αντιπροσωπειες οπου ναι μεν ειναι μικρα συνεργεια αλλα στην κυριολεξια τελικά εχουν πολύ μεγάλα ΜΑΣΤΟΡΙΑ. Απο εδω και περα πλεον ξερω που θα πηγαινω για σερβις και απο που θα αποφευγω να περναώ και απο εξω ακομη.
Ελπιζω με την εμπειρια αυτη να βοηθησα τυχον ατομα που αντιμετωπιζουν ή ισως να αντιμετωπισουν παρομοιο προβλημα.
Κανα 2-3 ερωτησουλες ακομη.
1)Η αντλια βενζίνης και βασικα αυτη η βαλιδα αντεπιστροφης που εχει επισκευαζεται? γιατι ετυχε πριν απο καιρο (το Πασχα) που εμεινα απο υγραεριο και κινηθηκα καμμια 100+ χιλομετρα συνεχως την αλλη μερα που πηγα να βαλώ 2-3 φορες μπρος πηρε αμεσως αλλα, οταν κινηθηκα με υγραεριο παλι ξανα το ιδιο προβλημα και λεω μπας και κολλαει αυτην η βαλιδα λογω αχρηστιας και αμα τυχον επιδιορθωνεται να την εχω για καβατζα.
2)Το παλικαρι απο το συνεργειο που προτεινε αμα θελω για να μην εχω ξανα το ιδιο προβλήμα να βαλω ενα διακοπτη και να κλεινω την λειτουργια της αντλιας βενζινης οταν γυρισει σε υγραεριο...αυτο με φοβιζει καπως, να ειμαι μονο με υγραεριο μην τυχον συμβει κατι στο δρομο και μεινω με το τιμονι στο δρομο αμα βγει οφ το υγραεριο.
3)Καποια αλλη προλυπτικη λυση για να μην μου παρουσιαστει η βλαβη αυτη ξανα υπαρχει?? γιατι και το 100ευρω σημερα ειναι ουκ ευκαταφρονητον σημερα με την κριση και την ανεργεια.