Το απόγευμα που εφηγα από τη δουλειά και ήταν όλη μέρα στον ήλιο πάλι τα ίδια και τώρα το βράδυ που χρειάστηκε να πάω κάπου πάλι ήθελε αρκετό μιζαρισμα τι να πω δεν ξέρω ,παντος από τρόμπα δεν πρέπει να είναι γιατί όσες φορές και να ανοιγοκλείσω το διακόπτη πριν βάλω μπροστά δεν αλλάζει κάτι στο χρόνο του μιζαρισματος. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα περαστούν τα άλλα μπέκ ελπίζω να δω διαφορά Υπάρχει κάποιος που να έχει βάλει την πρόσθετη ανεπιστροφη βαλβίδα που αναφέρεται πιο πίσω;;;
Καλημέρα σε όλους.Εδώ και λίγο καιρό όταν βάζω μπρος το αυτοκίνητο στο ρελαντί παίζει (κάτι σαν βήξιμο ή σαν να μην έχει σωστή ανάφλεξη) μόνο όταν είναι κρύο το κάνει δοκίμασα να κάνω γύρω στα 150 χιλ με βενζίνη το θέμα μειώθηκε αλλά υπάρχει ελάχιστα. Τι μπορεί να είναι; Να αναφέρω ότι αφού πέσουν οι στροφές δουλεύει τέλεια και στα 2 καύσιμα.
Πριν από λίγο πήρα το αμάξι από το συνεργείο δεν αλλαξαμε τα μπεκ άφησε τα ίδια ανακάλυψε ότι ένα σολινακι από τα μπεκ το είχε βάλει ανάποδα και άλλο ένα υποπίεσης από την πολλαπλή είχε ανοίξει τες παν το θέμα είναι ότι φαίνεται να πέρνει πιο εύκολα μπροστά αλλά ..... τώρα κάνει αλλά κόλπα στην αλλαγή από το ένα καύσιμο στο άλλο κάνει ένα βύθισμα ... θα το αφήσω και αύριο και βλέποντας και κάνοντας
Για να κλείσεις το θέμα της αντλίας , πρέπει να πείς στο μηχανικό σου να μετρήσει τι πίεση ανεβάζει και πόση κρατάει όταν κλείσεις το διακόπτη . Είναι πανεύκολο αρκεί να έχει το όργανο που κάνει τη μέτρηση . Κάνε πρώτα αυτό και μετά πήγαινε στα υπόλοιπα...
Επανέρχομαι στο θέμα μιας και γιατρειά δεν είδα ακόμα ... Το όχημα το τελευταίο διάστημα πέρασε από ηλεκτρολόγο ,μπεκα και αντιπροσωπία για έλεγχο κανείς δεν είδε κάτι το περίεργο ούτε καν στην αντιπροσωπία μετά από μια ολόκληρη μέρα μπριζωμενο το μόνο που μου είπαν ήταν ότι μόνη ένδειξη που ήταν λίγο χαμηλή ήταν από την ανλια βενζίνης ( αντί για 3,0 ήταν 2,7) αλλά με το που γκαζωνε επανερχόταν στα σωστά επίπεδα μου ηπαν ότι δεν είναι από εκεί το πρόβλημα. Ο μπεκας που του το πηγα είπε ότι όλα είναι καλά σήμερα το πηγα στον εγκατάστατη lpgas να το ελέγξει και το μόνο που είδε ήταν ότι είχαν μπερδέψει ένα καλώδιο και το άλλαξε αυτό διόρθωσε ενά μπέρδεμα που έκανε στο υγραέριο και σε αλλαγή από το ένα καυσίμο στο άλλο το βασικό όμως πρόβλημα παραμένει και δεν είναι άλλο από την δυσκολία στην εκκίνηση όταν είναι κρύο το μοτερ και έχει ζέστη ή όταν δεν είναι τελείως κρύο το μοτερ και μέχρι να ζεσταθεί καλά να πιάσει θερμοκρασία κάνει κάτι αρρυθμίες το μόνο που δεν έχω κάνει ακόμα είναι να μετρησω την συμπίεση στους κυλινδρους και είναι στο πρόγραμμα για την ερχόμενη εβδομάδα μηπως και βρεθεί κάτι από εκεί
Ακριβώς και σε εμένα το ίδιο συνεβεναι, όσο αυξάνονταν η θερμοκρασία τόσο πιο δύσκολα έπαιρνε μπροστά. Όταν άλλαξα αντλια βενζίνης όλα διορθώθηκαν. Δείτε αν μπορείτε να δοκιμάζεται με καμμία δανεική. Μεταχειρισμένη βρίσκεις και με κανένα 60ε.