Καλημέρα σε όλους.
Είμαι νέο μέλος στο forum και νέος χρήστης LPG, μόλις εχθές εγκαταστάθηκε στο FORD FOCUS 1,4 σύστημα υγραερίου STAG Q-BOX με λαδιέρα.
Δυστηχώς όπως αναγράφω και στον τίτλο η πρώτη εμπειρία μου με το υγραέριο ήταν κάτι παραπάνω απο κακή, εφόσον παρουσιάστηκε ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα με μόλις 2 ώρες λειτουργίας του κινητήρα.
Ενώ αρχικά όλα λειτουργούσαν κανονικά και ίσως λίγο καλύτερα όσο αφορά την απόδοση του κινητηρα, μετά απο δύο ώρες λειτουργίας ( εφόσον συμπλήρωσα 20 λίτρα στο ντεπόζιτο βενζίνης ) ο κινητήρας άρχισε να ρετάρει έντονα με ένδειξη engine tsek.
Στο ρελαντί το ρετάρισμα ήταν τόσο έντονο σαν να λειτουργούσε με 3 κυλίνδρους είτε ήταν σε λειτουργία βενζίνης είτε σε υγραέριο.
Αυτό με έκανε να πιστέψω ότι έχει εισχωρήσει κάποιο σκουπιδάκι κάπου στην μπεκιέρα, ή ότι είχα παραλάβει σκάρτο καύσιμο, καθώς όλα άρχισαν μετά την συμπλήρωση του ντεπόζιτου της βενζίνης το οποίο είχε πέσει αρκετά χαμηλά, περίπου στα 3/4 της ρεζέρβας.
Αρκετές ώρες αργότερα, επιχείρησα ξανά να δοκιμάσω να θέσω εντός τον κινητήρα προσπαθόντας να εντοπίσω εμπειρικά την βλάβη όσο αφορά τα μηχανικά μέρη του κινητήρα. Αποτέλεσμα στο ρελαντί λειτούργησε ομαλά με βενζίνη με το λαμπάκι συνεχώς αναμένο με ελαφρώτερο ρετάρισμα σε 2000+ rpm. Ενώ όταν το γύριζα σε υγραέριο ρετάριζε ξανά ακόμα και στο ρελαντί.
Στο μπουτόν του STAG δεν έχω κάποια ένδειξη μπιπ που να προμυνήει κάποια δυσλειτουργία ή κάτι άλλο όπως αυτό αναγράφεται στο ενχειρίδιο χρήσης που παρέλαβα μαζί με την παραλαβή του οχήματος.
Αποφάσισα λοιπόν να ακινητοποιήσω το όχημα για το τριήμερο ( μέχρι την επόμενη εργάσιμη) για να μην δημιουργηθεί κάποια περεταίρω βλάβη στον κινητήρα, ωστε να δώ πρώτα την αυτοδιάγνωση του εργοστασιακού εγκεφάλου σε κάποιο συνεργείο της ford (μπουζί, λ, μπεκιέρα, πολλάπλασιαστή) και εφόσον το θέμα δεν είναι θέμα βενζίνης να φορτώσω το όχημα σε γερανό (για πρώτη φορά) και να το μεταφέρω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που εγκατέστησε το σύστημα LPG.
Συνοπτικά λοιπόν, δεν γνωρίζω αν το όλο θέμα είναι μια σατανική σύμπτωση που προέκυψε λόγο νοθευμένου καυσίμου βενζίνης (εχω ήδη κάνει καταγγελία για την αγορά της βενζίνης και εκρεμμεί έλεγχος δείγματος καυσίμου), αλλά αυτό που γνωρίζω πολύ καλά είναι ότι μόλις εχθές έδωσα το ποσό των 1100 ευρώ για να κάνω το όχημα οικονομικότερο, το τριήμερο του 15Αυγουστου θα έχω το όχημα ακινητοποιημένο, και την δευτέρα ίσως χρειαστεί να αλλάξω μπουζί πριν την ώρα τους, ελπίζοντας να μην μπλέξω με πολλάπλασιαστές και συστήματα ψεκασμού και άλλα έξοδα.
Συγνώμη για το κάπως μακροσκελές κείμενο, αν υπάρχει κάποια ανάλογη εμπειρία ή κάποια γνώμη επι του θέματος που θα μπορούσε να βοηθήσει είναι ευπρόσδεκτη.