από chrded » Τρί 18 Απρ, 2017 11:55
Παίδες τελικά κατάφερα να μειώσω την κατανάλωση. Σε κάποια φάση άρχισα μόνος μου σταδιακά να στραγκαλίζω τη βαλβίδα παροχής αερίου και να παρατηρώ κατανάλωση και απόδοση. Έφτασα σε ένα σημείο στο οποίο το αμάξι κινούνταν ικανοποιητικά (σαφώς όχι με την ίδια ισχύ όπως με τη βενζίνη) και με κατανάλωση 8,5lt/100. Επειδή όμως κάποιες φορές μου έκανε κάτι περίεργα το γκάζι (σαν να πατιέται κάποιες φορές μόνο του) έψαξα και βρήκα ένα μοτεράκι ρελαντί μεταχειρισμένο με σκοπό να το αντικαταστήσω. Πάω να το πάρω από τον έμπορο και μου λέει να δει πως δουλεύει αυτό που έχω. Ανοίγω καπό, τραβάει την πεταλούδα με το χέρι για να μαρσάρει και μου λέει ότι του φαίνεται οκ και να μην το αλλάξω. Το ξανασκέφτηκα και τελικά δεν το πήρα. Μπαίνω στο αμάξι, ξεκινάω και αρχίζει στη δευτέρα και την τρίτη να κάνει κενά και να κάνει ένα θόρυβο σαν να χτυπάν τα πιράκια. Σταματάω και ψεκάζω πεταλούδα και μοτέρ ρελαντί με DW40.Το δουλεύω μερικά χιλιόμετρα και ξαφνικά στρώνει. Όλα όπως πριν. Από τότε δουλεύει άριστα. Το συμπέρασμα μου, είναι ότι το μοτέρ ρελαντί δημιουργούσε αυτά τα κενά στην τροφοδοσία τα οποία νομίζαμε ότι είναι από την χαμηλή παροχή αερίου και ανοίγαμε τη βαλβίδα για να στρώσει νομίζοντας ότι είναι ατροφία καυσίμου.Το μόνο που με αγχώνει είναι μήπως μειώνοντας την παροχή του αερίου έχει γίνει φτωχό το μείγμα και έτσι δημιουργήσω πρόβλημα στις βαλβίδες. Πιθανόν θα χρειαστεί να το πάω σε αναλυτή καυσαερίων.
Το θέμα με την καύση της βενζίνης παραμένει αλλά απ ότι έμαθα αυτό μπορεί να λυθεί με κάποιο emulator της ΑΕΒ.