Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Διαβάζω καιρό το φόρουμ, αλλά ευτυχώς μέχρι τώρα "ρουφούσα" γνώση, ενώ μόλις σήμερα χρειάστηκα τις πολύτιμες συμβουλές σας.
Έχω ένα Smart 700cc με κιτ Europegas, φορεμένο πριν 10 μήνες και διανυθέντα ήδη 21.000 km.
Μέχρι πρόσφατα, όλα πήγαιναν καλά, έως ότου αντελήφθην πως σε κίνηση μόνο με βενζίνη, σε όλες τις ταχύτητες,
το αυτοκίνητο σαν να "γονάτιζε" στα χαμηλά και μόλις με πολύυυ ζόρι ξεπερνούσε τις 4-4500 rpm, "καθάριζε" και έφτανε μέχρι τον κόφτη.
Αυτό σε όλες τις ταχύτητες και πάντα "γονάτισμα" στα χαμηλά και "καθάρισμα" ψηλά.
Όταν γυρίζω σε υγραέριο, τα πάντα εξαφανίζονται, το αυτοκίνητο "πυροβολάει" και το μόνο που νιώθεις είναι μικρά κοψίματα όταν απαιτείται ψεκασμός βενζίνης και επιμείνεις με σταθερό γκάζι. Εάν συνεχίσεις και βυθίσεις το γκάζι στο πάτωμα, εξαφανίζονται και αυτά.
Το ωραιότερο όλων όμως είναι το εξής...
Στις απεγνωσμένες μου προσπάθειες να εντοπίσω τί φταίει, οδήγησα το αυτοκίνητο με βενζίνη μόνο, για 30-40 km και ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ, με το πέρας των 40 περίπου χιλιομέτρων, όλα είχαν επανέλθει στο κανονικό. Το αυτοκίνητο είχε την ίδια σωστή λειτουργία και στη βενζίνη και σε κανένα σημείο της λειτουργίας με υγραέριο δεν εμφανίζονταν κοψίματα.
Στη συνέχεια, οδηγούσα επί μακρόν, κανονικά, μόνο με υγραέριο και μετά από κάποια αρκετά χιλιόμετρα το πρόβλημα επανήλθε.
Επί τόπου, ξανά οδήγηση για περίπου 50 km μόνο με βενζίνη και το ξανά ίδιο θετικό αποτέλεσμα.
Η απορία λοιπόν, τί άραγε στο σύστημα τροφοδοσίας βενζίνης ή αλλού, επηρεάζεται και λαμβάνω αυτά τα αποτελέσματα...;
Να επισημάνω πως πάντοτε η ποσότητα βενζίνης που υπάρχει στο ρεζεβουάρ είναι 3/4 και συνυπάρχει πάντα με σταθεροποιητή καυσίμου/καθαριστικό που αποτρέπει την κατακρήμνιση ιζημάτων από το καύσιμο και γενικά την αλλοίωση των χαρακτηριστικών του.
Από λίπανση, δεν υπάρχει λαδιέρα, έχει μπει τρεις φορές κατά τη διάρκεια αυτών των 21.000 km σπρέι υγραερίου, αυτό που βρίσκω στα βενζινάδικα.
Αναμένω εναγωνίως οποιαδήποτε πρόταση-ιδέα.