Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό livadaki » Τρί 04 Οκτ, 2016 21:27

Καλησπέρα,

όπως σε πολλούς εδώ μέσα όπως διαβάζω, το αυτοκίνητό μου έβγαλε βλάβη στην κεφαλή ενός κυλίνδρου. Παρακάτω θα παραθέσω με λεπτομέρειες όλη την ιστορία.
Λοιπόν, έχω ένα Fiat Bravo 120 ίππων, tjet μοντέλο 2008. Τον Αύγουστο του 2014 έκανα εγκατάσταση συστήματος υγραερίου Zavoli (εγκέφαλος BORA) σε πολύ γνωστό εγκαταστάτη στη Λάρισα του δικτύου Bosch car service. Για ένα χρόνο και μέχρι το πρώτο service πέρυσι τον Αύγουστο, το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν κατά την επιτάχυνση σε προσπεράσεις όπου το αυτοκίνητο δεν ανταποκρινόταν στο γκάζι για δέκατα του δευτερολέπτου και «κλωτσούσε». Το πήγα λοιπόν στο ίδιο συνεργείο που έκανα την εγκατάσταση της υγραεριοκίνησης για το προγραμματισμένο ετήσιο service και από τη στιγμή που πήρα το αυτοκίνητο πίσω, έσβηνε στο ρελαντί (π.χ σταματημένος σε φανάρι), έπαιρνε μπροστά το πρωί με την 3-4 φορά (όταν ήταν ζεστό δεν είχε πρόβλημα), ρετάριζε δηλαδή και δεν ανταποκρινόταν στο γκάζι. Μετά την 3-4 προσπάθεια έδινε σωστό ρελαντί. Επίσης σε κάθε ξεκίνημα το αυτοκίνητο είχε αλλάξει εντελώς συμπεριφορά και μου έσβηνε κατά το ξεκίνημα με 1η ταχύτητα. Το αυτοκίνητο για ενάμισι μήνα περίπου μπαινόβγαινε στο συνεργείο. Την μία μου άλλαζε ρυθμίσεις στο σύστημα του υγραερίου, την άλλη καθάριζε τα μπεκ, αισθητήρες θερμοκρασίας και δεν θυμάμαι τι άλλο! Στο τέλος κατέληξε ότι έφταιγε η αντλία της βενζίνης (1000% όπως με διαβεβαίωσε) την οποία την άλλαξε με συμφωνία φυσικά μετά από ερώτησή μου ότι θα την έπαιρνε πίσω αν δεν έφταιγε αυτή. Φυσικά αποδείχτηκε ότι δεν έφταιγε η αντλία και τα παραπάνω προβλήματα συνεχίζονταν. Αφού δούλεψα αποκλειστικά το αυτοκίνητο με βενζίνη για λίγες μέρες χωρίς κανένα πρόβλημα πλέον και μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία που περιέγραψα παραπάνω, μου άλλαξε εγκέφαλο υγραερίου εντός εγγύησης. Μετά την αλλαγή του εγκεφάλου, τα παραπάνω προβλήματα σχεδόν σταμάτησαν. Το μόνο που παρέμεινε όλο αυτό το διάστημα (ένα έτος) και μέχρι πριν 2 εβδομάδες ήταν το ρετάρισμα σε κάθε ξεκίνημα του αυτοκινήτου αλλά έπαιρνε μπροστά με την πρώτη. Φυσικά όπως καταλαβαίνετε μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία που πέρασα δεν είχα καμία όρεξη να ξαναπάω εκεί λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης.

Πριν 2 εβδομάδες λοιπόν και μετά από ένα ταξίδι, το αυτοκίνητο άρχισε να παίρνει μπροστά με τη 5η-6η έως και 8η προσπάθεια ακόμα και με χρήση αποκλειστικά βενζίνης!!!
Το πήγα λοιπόν προχθές σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ακριβώς του ίδιου δικτύου στη Λάρισα και διαπίστωσαν ότι ένας κύλινδρος δεν κρατάει πίεση και μου είπε ότι αυτό οφείλεται σε κακή εγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης εξ αρχής. Η ζημιά θα κοστίσει αρκετές εκατοντάδες ευρώ.
Μιλάμε δηλαδή για βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου σε αυτοκίνητο 8 ετών και με σύστημα υγραεριοκίνησης 2 ετών!

Εγώ σκοπεύω απευθυνθώ στο συνεργείο που μου έκανε την εγκατάσταση για να αναλάβει την βλάβη διότι θεωρώ ότι είναι υπεύθυνος για την βλάβη που προκλήθηκε στο αυτοκίνητο.

Παρακαλώ για την άποψή σας και συγνώμη για το μεγάλο μήνυμα.
livadaki
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 04 Αύγ, 2014 22:50

Re: Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 05 Οκτ, 2016 11:29

Σίγουρα ευθύνεται το συνεργείο που έκανε την εγκατάσταση γιατί εξ αρχής δε δούλεψε σωστά. Τη βλάβη όμως δυστυχώς δε θα την αναλάβει. Η διετή εγγύηση που δίνουν αφορά μόνο το σύστημα υγραεριοκίνησης και όχι το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Έχεις κάνει όμως και εσύ ένα λάθος. Το αυτοκίνητό σου εξ αρχής δε δούλεψε σωστά όπως θα έπρεπε να κάνει. Το δούλεψες όμως έναν ολόκληρο χρόνο με πρόβλημα, περιμένοντας το πρώτο σέρβις αντί να πας από τη δεύτερη μέρα να απαιτήσεις να λειτουργήσει όπως με βενζίνη. (τουλάχιστον έτσι κατάλαβα από τα γραφόμενα) Τώρα δύσκολα θα βρεις το δίκιο σου.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό livadaki » Τετ 05 Οκτ, 2016 11:43

Φίλε μου, το αυτοκίνητο μέχρι το πρώτο service δεν είχε κανένα πρόβλημα με ρεταρισμα. Αυτό όπως και τα υπόλοιπα, προέκυψε όπως γράφω παραπάνω αμέσως μετά το πρώτο service.
livadaki
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 04 Αύγ, 2014 22:50

Re: Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 05 Οκτ, 2016 12:06

Θέλει τεράστια προσπάθεια να καταφέρει κάτι τέτοιο σε tjet το αμαξι βγαίνει μαμα εργοστασιακό υγραέριο ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 05 Οκτ, 2016 12:46

livadaki έγραψε:Φίλε μου, το αυτοκίνητο μέχρι το πρώτο service δεν είχε κανένα πρόβλημα με ρεταρισμα. Αυτό όπως και τα υπόλοιπα, προέκυψε όπως γράφω παραπάνω αμέσως μετά το πρώτο service.


Μιλάω για το κλώτσημα στην επιτάχυνση. Και αυτό σοβαρό πρόβλημα είναι. Όπως σοβαρά είναι και αυτά που έγιναν μετά το πρώτο σέρβις. Ευθύνη 100% του εγκαταστάτη. Το να το αναγνωρίσει όμως και να αναλάβει τη ζημιά δεν το έχω δει ποτέ εδώ μέσα. Μακάρι εσύ να βρεις το δίκιο σου. Δεν είχα διάθεση να σε "μαλώσω"
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό livadaki » Τετ 05 Οκτ, 2016 12:58

labros έγραψε:
livadaki έγραψε:Φίλε μου, το αυτοκίνητο μέχρι το πρώτο service δεν είχε κανένα πρόβλημα με ρεταρισμα. Αυτό όπως και τα υπόλοιπα, προέκυψε όπως γράφω παραπάνω αμέσως μετά το πρώτο service.


Μιλάω για το κλώτσημα στην επιτάχυνση. Και αυτό σοβαρό πρόβλημα είναι. Όπως σοβαρά είναι και αυτά που έγιναν μετά το πρώτο σέρβις. Ευθύνη 100% του εγκαταστάτη. Το να το αναγνωρίσει όμως και να αναλάβει τη ζημιά δεν το έχω δει ποτέ εδώ μέσα. Μακάρι εσύ να βρεις το δίκιο σου. Δεν είχα διάθεση να σε "μαλώσω"


Για το κλωτσημα θυμάμαι ότι είχε κάνει αλλαγή στο μείγμα.

Υ. Γ. σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, εννοείται πως και εγώ δεν είχα πρόθεση να φανώ επιθετικός. ;)
livadaki
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 04 Αύγ, 2014 22:50

Re: Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό livadaki » Τετ 05 Οκτ, 2016 13:31

Qgas έγραψε:Θέλει τεράστια προσπάθεια να καταφέρει κάτι τέτοιο σε tjet το αμαξι βγαίνει μαμα εργοστασιακό υγραέριο ..


Έτσι ακριβώς, το αυτοκίνητο βγαίνει από το εργοστάσιο και με υγραεριοκινηση.

Κατά τη γνώμη σου, με όσα γράφω τι συμπέρασμα βγάζεις;
livadaki
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 04 Αύγ, 2014 22:50

Re: Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 05 Οκτ, 2016 14:45

απο το πληκτρολογιο δεν μπορει να βγαλει κανεις συμπερασμα ποτε .. οι ενδειξεις ειναι οτι σε αυτο το αμαξι πολυ δυσκολα μπορει να παθει κατι με αεριο εφοσον τοποθετηθει σωστα και εχει σωστα μειγματα ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τετ 05 Οκτ, 2016 17:23

Qgas έγραψε:απο το πληκτρολογιο δεν μπορει να βγαλει κανεις συμπερασμα ποτε .. οι ενδειξεις ειναι οτι σε αυτο το αμαξι πολυ δυσκολα μπορει να παθει κατι με αεριο εφοσον τοποθετηθει σωστα και εχει σωστα μειγματα ..


Qgas , με όλο το σεβασμό - δεν ξέρω σίγουρα όσα εσύ -
ξέρω όμως ότι σε όλα τα FIAT όποιος "καταφέρνει" κάτι αντίστοιχο , είναι μεγάλος "μάγκας"

Μεγάλη αστοχία που υπάρχουν αυτά τα "λεβεντόπαιδα" και δυσφημίζουν τον κλάδο σας
( και τους σωστούς επαγγελματίες που υπάρχουν 100% )..

Και όπως υπογράφει ένας εξαίρετος συνάδελφος σας , κρίμα...
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Βλάβη σε κεφαλή κυλίνδρου Fiat Bravo

Δημοσίευσηαπό livadaki » Τρί 15 Νοέμ, 2016 21:54

Καλησπέρα,

τελικά ,ευτυχώς, δεν είχαν πρόβλημα οι κύλινδροι (τώρα, τι μέτρησε ο μάστορας που το «ανακάλυψε», δεν ξέρω...)

Μετά από μια σειρά επισκέψεων στον εγκαταστάτη του συστήματος υγραερίου και κατ' αρχήν απομόνωση του συστήματος υγραερίου για 10 μέρες (το αυτοκίνητο δούλεψε άψογα με βενζίνη), αλλάξαμε (στα τυφλά φυσικά μιας και από ότι συμπέρανα ξέρουν μια χαρά να κάνουν εγκαταστάσεις, αλλά αν κάτσει καμιά βλάβη σαν τη δική μου δεν έχουν ιδέα), μπεκ υγραερίου, καθαρίσαμε τα μπεκ της βενζίνης (!!!) και τελικά αλλάξαμε τον πνεύμονα του υγραερίου, που ήταν και ο υπεύθυνος του προβλήματός μου! Αν δεν έφταιγε και ο πνεύμονας, μου είπε ότι θα έπρεπε να βάλω άλλα μπεκ βενζίνης!!!

Τέλος καλό όλα καλά. Εύχομαι να μην περάσει κανένας τέτοια ταλαιπωρία.

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τη βοήθεια.
livadaki
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 04 Αύγ, 2014 22:50

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες