από tedd » Τετ 23 Νοέμ, 2016 21:13
Είναι δυνατόν να γίνει σε κάποιον που έχει θέμα να καίει λάδια και εξηγω πχ το Xw-40 λάδι στους 100c έχει προδιαγραφη ρευστότητας 13-15 κστοκ τώρα αν το ελφ είναι λεπτόρρευστο στα πχ 13 ενω του λιντλ είναι πιο παχύρευστο πχ στα 15 λογικο κάποιου που ο κινητήρας χάνει λάδια απο τσιμουχακια με το πιο παχύρευστο να δει βελτιωση και να λέει οτι σωθηκε. Εσύ όμως άλλο σχόλιο έκανες, για τηγάνισμα πατάτας, άλλο το ενα άλλο το αλλο. Πάντως θα τα εμπιστευομουν περισσότερο απο τα parnas που μου έβαζε το εξουσιοδοτημένο συνεργειο. Αρα όταν έχουμε θέμα με απωλεια λαδιού κοιταμε και πιο επιμέρους χαρακτηρίστηκα. Το κυρίως ζήτημα είναι κατα ποσο τα διάφορα λαδια μπορουν να διατηρήσουν τις λιπαντικες τους ιδιότητες. Ως φρέσκα όλα έχουν τις απαραίτητες προδιαγραφές το ερώτημα είναι σε τι κατασταση είναι μετα απο 5 10 15 χιλιάδες χιλιομετρα. Του πατερα μου το αυτοκίνητο μετα απο κάποια χλμ ξαφνικα άρχησε ενας θόρυβος στη καδενα , λέμε ωχ τα έφαγε τα ψωμιά της ειναι σε 25ετιας, παει στο συνεργειο που πηγαινε , αλλαζουν λάδια και ο θόρυβος χάθηκε. Εν τω μεταξυ και αυτός σε εξουσιοτημενο πηγαίνει χρόνια, στα χλμ ηταν στα μισά της αλλαγής, τι μαλακιες λάδια άρχισαν να βάζουν και οι αντιπροσωπείες για να μειώσουν τα κόστη δε λέγεται και σίγουρα του λιντλ είναι πολύ καλυτερα απο αυτά.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24