Δεν είμαι μηχανικός αλλά και μηχανικός να ήμουν από εδώ δεν γίνεται δουλειά... Ένα ενδεχόμενο που μπορώ να σκεφτώ είναι να υπάρχει κάποια μικρή διαρροή (τέτοια ώστε κι εσύ να μην το καταλαβαίνεις αλλά ούτε και η πολυβαλβίδα για να κόψει την παροχή) είτε σε κάποιο σωληνάκι ή βαλβίδα ή ακόμη και σε κάποιο μπεκ ή στον πνεύμονα. Οπότε ουσιαστικά το αυτοκίνητο δουλεύει με τη σωστή ποσότητα αλλά το μισό υγραέριο πάει χαμένο λόγω διαρροής.
Το άλλο που θα μπορούσε να σου επηρεάσει την κατανάλωση αν και δεν ξέρω αν μπορεί να το κάνει σε τόσο μεγάλο βαθμό, είναι να υπάρχει κάπου διαρροή αέρα στον κινητήρα... Από φλάτζα από κολάρο; Δηλ να υπάρχει κάποιο σημείο από το οποίο εισέρχεται αέρας στον κινητήρα που κανονικά δεν θα έπρεπε... Όταν συμβαίνει αυτό συνήθως ο εγκέφαλος προσπαθεί βλέποντας περίσσεια οξυγόνου να διορθώσει την αναλογία του μείγματος δίνοντας παραπάνω καύσιμο...
Πρέπει να περάσεις από συνεργείο να το δει...
Το δικό μας βγάζει 600-640χλμ με 46,5λίτρα.
Υπάρχουν πολλά καλά συνεργεία που μπορείς να πας. Εγώ μιας και με τον LPGas έχουμε συνεργαστεί για το δικό μας θα σου πρότεινα να πας από εκεί να το δουν. Τα παιδιά είναι κορυφή στη δουλειά τους και γκουρού στα BRC ενώ η Peugeot από το εργοστάσιο (τουλάχιστον απ' όσο το είχα ψάξει κι εγώ παλιότερα όταν ήταν να τοποθετήσουμε ΚΙΤ στο δικό μας) βάζει κι αυτή ΚΙΤ της BRC.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να πας σε συνεργείο όποιο και αν επιλέξεις. Μην το αφήσεις.