από kostas1982 » Παρ 07 Απρ, 2017 15:37
Έχω ένα ford focus MK1 1400 κυβικά.Έκανα έλεγχο βαλβίδων στις 30000 χιλ. με αέριο,συνολικά έχει 170000 . α) πρώτος κύλινδρος εξαγωγής 0,28 και 0,28 εισαγωγής 0,19 και 0,20. β) δεύτερος κύλινδρος εξαγωγής 0,29 και 0,23 και εισαγωγής 0,20 και 0,19. γ) τρίτος κύλινδρος εξαγωγής 0,29 και 0,29 και εισαγωγής 0,20 και 0,20. δ) τέταρτος κύλινδρος εξαγωγής 0,30 και 0,29 και εισαγωγής 0,20 και 0,19.( το manual δείχνει ότι πρέπει να έχει εισαγωγή 0,20 και εξαγωγή 0,30 >+- 0,03mm ).Το συνεργείο μου πρότεινε να κατεβάσω καπάκι μηχανής ,να το πάμε σε τόρνο και να φάει τις βαλβίδες από πάνω.Έχω μια απορία: Δεν αλλάζονται τα καπελώτα η" να τρώγονται στο τόρνο;;;Και κάτι τελευταίο:μέχρι πόσο ακόμα μπορώ να αφήσω το διάκενο στις βαλβίδες για να το φτιάξω πιο μετά;
ford focus zete se ,1400cc,2003 BRC plug n' drive