Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Φλάντζα κεφαλής

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 07 Αύγ, 2017 16:25

Καλησπέρα παιδιά.

Επειδή ποτέ δεν ησυχάζουμε τελικά :D , μετά από 28.000 χλμ με υγραέριο και 118.000 συνολικά, βγήκε η διάγνωση για φλάντζα κεφαλής, φτύνει λάδια μπροστά δεξιά ο κινητήρας. Δεν ξέρω γιατί, αλλά σκέφτομαι να το επισκευάσω και ο θεός βοηθός. Μου είπε ο μάστορας, αφού θα το ανοίξει μετά το πλάνισμα ότι καλό είναι ν' αλλάξουμε και τσιμουχάκια βαλβίδων αφού είναι φθηνά και να κάνει και το σχετικό τρίψιμο εκεί.

Συμφωνείτε; Είναι κάτι άλλο να του πω και λόγω του υγραερίου που πρέπει να δούμε;

[Μήπως να το πετάξω όπως είναι να ησυχάσω; :P ]
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό sso » Δευτ 07 Αύγ, 2017 18:05

Ωχχχχ....πολύ νωρίς φίλε μου....λίγα χιλιόμετρα!!! :(
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 07 Αύγ, 2017 18:15

nickL έγραψε:Καλησπέρα παιδιά.

Επειδή ποτέ δεν ησυχάζουμε τελικά :D , μετά από 28.000 χλμ με υγραέριο και 118.000 συνολικά, βγήκε η διάγνωση για φλάντζα κεφαλής, φτύνει λάδια μπροστά δεξιά ο κινητήρας. Δεν ξέρω γιατί, αλλά σκέφτομαι να το επισκευάσω και ο θεός βοηθός. Μου είπε ο μάστορας, αφού θα το ανοίξει μετά το πλάνισμα ότι καλό είναι ν' αλλάξουμε και τσιμουχάκια βαλβίδων αφού είναι φθηνά και να κάνει και το σχετικό τρίψιμο εκεί.

Συμφωνείτε; Είναι κάτι άλλο να του πω και λόγω του υγραερίου που πρέπει να δούμε;

[Μήπως να το πετάξω όπως είναι να ησυχάσω; :P ]

μαγκας ο μαστορας....
αρχικα προσεχεις ποιοτητα υλικων στην φλαντζα και στα τσιμουχακια να σου δωσει τα σωστα ναι καλα θα κανει να τριψει βαλβιδες αυτες τις εργασιες θα τις κανει ο μαστορας η το ρεκτιφιε?
προσωπικα για μενα θα αφηνα λιγο πιο ανοικτες τις βαλβιδες εξαγωγης και δε νομιζω οτι φταιει το αεριο για αυτο....
επισης καλο θα ηταν να παραγγειλεις φλαντζα πρωτου σταδιου ρεκτιφιε σε παχος οχι την κανονικη διοτι θα εναβσεις την συμπιεση αν πλανιαρεις το καπακι και βαλεις το ιδιο παχος φλαντζα με την εργοστασιακη
καλο θα ειναι να μαθεις τι μαρκα φλαντζα δινει η αντιπροσωπεια και να πας παρεις την ιδια...
αλλαζεις και θερμοστατη καλου κακου διοτι φανταζομαι οτι αν τα χλμτρα ειναι πραγματικα πορει να εχει θεμα ο θερμοστατης
και τελοςτο παραφλου να μην ειναι απο βενζιναδικο αλλα μπορεις να παρεις πχ της βαλεο το κιτρινο που σου εχει ανωτατο σημειο βρασμου τους 140 βαθμους διοτι το καλο παραφλου κανει και γρηγορη αποθερμανση...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 07 Αύγ, 2017 18:16

Για τον συγκεκριμένο κινητήρα απ' όσο ακούω, πρέπει να βγήκα και πρωταθλητής χιλιομέτρων μη σου πω :P
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 07 Αύγ, 2017 18:23

manoliss έγραψε:
nickL έγραψε:Καλησπέρα παιδιά.

Επειδή ποτέ δεν ησυχάζουμε τελικά :D , μετά από 28.000 χλμ με υγραέριο και 118.000 συνολικά, βγήκε η διάγνωση για φλάντζα κεφαλής, φτύνει λάδια μπροστά δεξιά ο κινητήρας. Δεν ξέρω γιατί, αλλά σκέφτομαι να το επισκευάσω και ο θεός βοηθός. Μου είπε ο μάστορας, αφού θα το ανοίξει μετά το πλάνισμα ότι καλό είναι ν' αλλάξουμε και τσιμουχάκια βαλβίδων αφού είναι φθηνά και να κάνει και το σχετικό τρίψιμο εκεί.

Συμφωνείτε; Είναι κάτι άλλο να του πω και λόγω του υγραερίου που πρέπει να δούμε;

[Μήπως να το πετάξω όπως είναι να ησυχάσω; :P ]

μαγκας ο μαστορας....
αρχικα προσεχεις ποιοτητα υλικων στην φλαντζα και στα τσιμουχακια να σου δωσει τα σωστα ναι καλα θα κανει να τριψει βαλβιδες αυτες τις εργασιες θα τις κανει ο μαστορας η το ρεκτιφιε?
προσωπικα για μενα θα αφηνα λιγο πιο ανοικτες τις βαλβιδες εξαγωγης και δε νομιζω οτι φταιει το αεριο για αυτο....
επισης καλο θα ηταν να παραγγειλεις φλαντζα πρωτου σταδιου ρεκτιφιε σε παχος οχι την κανονικη διοτι θα εναβσεις την συμπιεση αν πλανιαρεις το καπακι και βαλεις το ιδιο παχος φλαντζα με την εργοστασιακη
καλο θα ειναι να μαθεις τι μαρκα φλαντζα δινει η αντιπροσωπεια και να πας παρεις την ιδια...
αλλαζεις και θερμοστατη καλου κακου διοτι φανταζομαι οτι αν τα χλμτρα ειναι πραγματικα πορει να εχει θεμα ο θερμοστατης
και τελοςτο παραφλου να μην ειναι απο βενζιναδικο αλλα μπορεις να παρεις πχ της βαλεο το κιτρινο που σου εχει ανωτατο σημειο βρασμου τους 140 βαθμους διοτι το καλο παραφλου κανει και γρηγορη αποθερμανση...


Φίλε μου σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Ο μάστορας που (μάλλον θα το πάω τελικά) φτιάχνει peugeot κυρίως. Είπε βέβαια να ανοιχτεί πρώτα να το δει αλλά καλό θα ήταν για τα τσιμουχάκια έστω να γίνει η αλλαγή.

Θα τα παραγγείλω όλα γνήσια, βίδες και φλάντζα, αλλά θα το ρωτήσω αυτό για το πάχος δεν το είχα σκεφτεί. Παραφλού και θερμοστάτη πάντα γνήσια βάζω, κοστίζουν όσο και τα aftermarket. Τα χιλιόμετρα είναι αληθινά γιατί το έχω αγοράσει καινούργιο :) .

Πάντως και στην αντιπροσωπεία που μου βρήκαν τη βλάβη και όποιος το είδε, μου είπε ότι δεν φταίει το υγραέριο. Για να δούμε τι θα γίνει..

υγ. πάντως θερμοστάτη έχω αλλάξει 2 φορές με γνήσιο προληπτικά. Ιμάντες, νερά, κλπ πάντα στην ώρα τους αλλαγμένα. Δεν μπορώ να σκεφτώ τι προκάλεσε τη βλάβη.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 07 Αύγ, 2017 18:38

nickL έγραψε:Για τον συγκεκριμένο κινητήρα απ' όσο ακούω, πρέπει να βγήκα και πρωταθλητής χιλιομέτρων μη σου πω :P



Η φλάντζα δεν προέρχετε από το αέριο είναι κάτι σύνηθες στα 8v και έχει να κάνει με νερά θερμοστάτη υγρά κλτ .. αλλάξτε μοτέρ καλύτερα πιο φθηνά θα βγει
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 07 Αύγ, 2017 18:48

Qgas έγραψε:
Η φλάντζα δεν προέρχετε από το αέριο είναι κάτι σύνηθες στα 8v και έχει να κάνει με νερά θερμοστάτη υγρά κλτ .. αλλάξτε μοτέρ καλύτερα πιο φθηνά θα βγει


Κι εγώ γι' αυτό πήγαινα αλλά με αποθάρρυναν όπου ρώτησα, δεν είναι πιο μεγάλο λαχείο αυτό; Χιλιόμετρα; Κατάσταση κινητήρα κλπ;
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 07 Αύγ, 2017 18:59

Η επισκευή έχει ρίσκα έχει μοτέρ πολλά ..εύκολο να δεις την κατάσταση τους
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 07 Αύγ, 2017 19:16

Thanks Q Gas.

Θα το ψάξω..δεν έχω αποφασίσει ακόμα εξάλλου, γι αυτό και το άνοιξα σαν θέμα. H βλακεία είναι ότι αν αλλάξω μοτέρ, μετά πάω ξανά για εγκατάσταση υγραερίου, αλλά το χειρότερο είναι ότι απ' ότι κατάλαβα δεν υπάρχει 8v χωρίς να έπαθε φλάντζα. Άρα και με λίγα χιλιόμετρα να τον βρω θα την ξαναπάθει. Αν έμπαινε ο 1600άρης (λέμε τώρα) που δεν πάθαινε εύκολα φλάντζα θα πήγαινα εύκολα για αλλαγή.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Φλάντζα κεφαλής

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 08 Αύγ, 2017 02:53

Φλαντζα κεφαλης , τσιμουχακια βαλβιδων αλλαξε και προτιμησε γνησια.
Επισης μαζι με το θερμοστατη , αλλαξε και αντλια νερου.
Εαν γινει σωστη δουλεια στο ρεκτιφιε πιστευω δεν θα εχεις προβλημα.


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 21 επισκέπτες





cron