Καλησπέρα,
Έχω ένα Celica T23 VVTi και πήρα την απόφαση να εγκαταστήσω το κιτ Sequent 32 της BRC. Πέμπτη παραλαμβάνω το αμάξι. Λειτουργία μόνο με αέριο. Παρασκευή βράδυ μετά από 100χλμ περίπου ανάβει το "check engine". Σάββατο πρωί το διαγνωστικό δείχνει "P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold". Εντωμεταξύ το TorquePro στα τεστ δείχνει "Rich to lean sensor threshold voltage(constant): Max:77 Current:97". Οδηγάω με βενζίνη άλλα 50χλμ, δεν σβήνει. Το σβήνω με TorquePro και γυρνάω σπίτι με αέριο. Διαγνωστικό ξαναδείχνει το ίδιο σφάλμα σε κατάσταση "Pending"(σημ. μετα από 20 χλμ). Ξανασβήνω το λάθος και κάνω διαδρομή μόνο με βενζίνη. Εμφανίστηκε πάλι σε κατάσταση "Pending".
Φαίνεται ότι όταν το πήρα πρέπει να ήταν ήδη σε κατάσταση "Pending" και εμφανίστηκε το λαμπάκι μετά από τα 100χλμ.
Αρχικά λέω θα είναι καμιά λάθος ρύθμιση μείγματος lpg και γιαυτό εμφανίστηκε..
Μετά βγήκε και με λειτουργία μόνο με βενζίνη, όμως απόσο ξέρω ο εγκέφαλος της βενζίνης δεν πειράχτηκε για να αλλάξει το μέιγμα..
Υπάρχει περίπτωση, κατά τη λειτουργία με αέριο να έγινε ζημιά σε καταλύτη ή αισθητήρα και γιαυτό να βγαίνει και με βενζίνη ;
Το ενδεχόμενο να τα παιξε ο καταλύτης/αισθητήρας σχεδόν αμέσως μετά την εγκατάσταση του lpg φαίνεται λίγο ύποπτο.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο ;