Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα στο ρελαντί αλλά και αφού γυρίσει σε LPG, BRC

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα στο ρελαντί αλλά και αφού γυρίσει σε LPG, BRC

Δημοσίευσηαπό apokournas » Σάβ 11 Νοέμ, 2017 08:37

Καλημέρα, αυτοκίνητο μάρκας Alfa Romeo MITO 1400 95hp με σύστημα BRC.
Η εγκατάσταση έγινε πριν ένα χρόνο και ήδη μετράει πάνω από 10.000χλμ. Το αυτοκίνητο πριν γίνει η μετατροπή δούλευε ρολόι. Από την πρώτη κιόλας μέρα της εγκατάστασης είχε θέμα στο ρελαντί πριν καν πάρει θερμοκρασία και γυρίσει σε αέριο ανεβοκατέβαιναν οι στροφές , μόλις γύριζε σε αέριο χανόταν αυτό το σύμπτωμα και λειτουργούσε κανονικά στο ρελαντί. Εμφανιζε ομως πρόβλημα όταν πατούσα λίγο πιο έντονα το γκάζι για να επιταχύνω απότομα όταν και κόμπιαζε και είχε κενά !

Έπειτα από 2 ανεπιτυχείς επισκέψης στον εγκαταστάτη που δεν διόρθωσε εντελώς το πρόβλημα (καλυτέρεψε μονο το τρεμοπαιξιμο στο ρελαντι βενζινης) άφησα και γω το πρόβλημα χωρίς να το ψαξω άλλο και συμβιβαστηκα εκεί .

Ένα χρόνο μετα, δλδ τωρα που έπιασαν τα ψιλοκρύα το αυτοκίνητο τρεμοπαίζει πάρα πολυ στο ρελαντι βενζινης και βγαζει ένδειξη να αναβοσβήνει το CKECK ENGINE. To σήμα αυτό εξαφανιζόταν αρχικά μόλις γύριζε αέριο. Πλέον αναβοσβηνει σχεδόν συνέχεια ακόμη και με αέριο και με βενζίνη μονο !

Παρακαλώ διαφωτίστε με , με ποια σειρά να αρχίσω να το ψάχνω ?
apokournas
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2016 08:27

Re: Πρόβλημα στο ρελαντί αλλά και αφού γυρίσει σε LPG, BRC

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 11 Νοέμ, 2017 11:46

Για να αναβοσβήνει το check engine λογικα καποιος κυλινδρος δε δουλευει και αφου σου το κανει και στα 2 καυσιμα κοιτας μπουζι, πολλαπλασιαστη, καλωδιωση, συμπιεση. Δεν το αφηνεις ετσι σε καμια περιπτωση ουτε για μια ημερα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πρόβλημα στο ρελαντί αλλά και αφού γυρίσει σε LPG, BRC

Δημοσίευσηαπό apokournas » Σάβ 11 Νοέμ, 2017 13:16

hlias έγραψε:Για να αναβοσβήνει το check engine λογικα καποιος κυλινδρος δε δουλευει και αφου σου το κανει και στα 2 καυσιμα κοιτας μπουζι, πολλαπλασιαστη, καλωδιωση, συμπιεση. Δεν το αφηνεις ετσι σε καμια περιπτωση ουτε για μια ημερα.



καλήμερα, όντως το κοίταξα και ειναι χαλασμένος ο ένας πολλαπλασιαστής. δυστυχώς όταν το έβγαλε και παρέμενε το check ήμουν ήδη στο δρόμο και αναγκάστηκα να κάνω 50χλμ με την ένδειξη.
Τωρα σε δεύτερη φάση αν διορθωθεί το ρετάρισμα αλλα παραμένουν τα κενά που έκανε στο αέριο τι μπορεί να είναι ? κακή ρύθμιση από τον εγκαταστάτη ?
apokournas
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2016 08:27

Re: Πρόβλημα στο ρελαντί αλλά και αφού γυρίσει σε LPG, BRC

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 11 Νοέμ, 2017 20:15

Διαγνωση απο πληκτρολογιο δε γινετε φιλε.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 54 επισκέπτες