Σελίδα 2 από 6

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Δεκ, 2017 09:31
από adonis
gkazakias, μέτρησαν πιο χαμηλή συμπίεση στον τρίτο κύλινδρο. Τώρα δουλεύει κανονικά ο κινητήρας, δεν ρεταρει καθόλου

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Δεκ, 2017 09:43
από dimitrisnd1
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
@adonis : δηλαδή διόρθωσε την συμπίεση κάνοντας κάτι σε ένα καλώδιο; και αν ναι, τι έκανε και σε τι καλώδιο ξέρεις; ανέφικτο μου ακούγεται. Η έλλειψη επαρκούς συμπίεσης είναι μηχανολογικης φύσης καθαρά, εκτός αν ίσως υπάρχουν υδραυλικές βαλβίδες, ελεγχόμενες από ηλεκτρομαγνητικες βαλβίδες που τις ενεργοποιεί ηλεκτρικό ρεύμα.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Δεκ, 2017 17:29
από hlias
Δε ξερω αν εχει προβλημα ο κινητηρας του φιλου, αλλα φερε μου κινητηρα διαμαντι και μετρωντας συμπιεση μπορω να στον βγαλω προβληματικο.

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Δεκ, 2017 13:27
από dimitrisnd1
hlias έγραψε:Δε ξερω αν εχει προβλημα ο κινητηρας του φιλου, αλλα φερε μου κινητηρα διαμαντι και μετρωντας συμπιεση μπορω να στον βγαλω προβληματικο.
Βαφτίζοντας μια μέτρηση "εκτός ορίων" εννοείς, ή δίνοντας ψεύτικα νούμερα;;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Δεκ, 2017 17:36
από hlias
Η μετρηση θα γινει μπροστα στα ματια σου, οχι δε θα βαφτιστει κατι απλα υπαρχουν μερικες τεχνικες ετσι ωστε το συμπιεσομετρο να μη μπορει να διαβασει τα πραγματικα δεδομενα.

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Δεκ, 2017 21:09
από fokion
Ουπς...... δεν το ηξερα αυτο.....

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μαρ, 2020 03:18
από Petrosk
Καλησπέρα σε ολους από Αθήνα! Παιδιά έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με το Mazda 6 του 2003 που έχω! Στις 130.000 που έκανα με υγραέριο το αμάξι ρεταρει στο ρελαντί! Σημειωτέον το αμάξι φοράει lovato και λάδιερα από την αρχή! Το πήγα σε 2 μηχανικούς, άλλαξαν μπουζί, μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστή (δοκίμασαν έναν πάνω για να δουν αν διορθώνεται το πρόβλημα) και δεν μπόρεσαν να κανουν τίποτα! Καθάρισα τα Μπέκ που ήταν βρώμικα ... ελαχιστοποιηθηκε το πρόβλημα αλλά εξακολουθεί να υπάρχει! Η συμπίεση είναι κανονική και στους 4 κυλινδρους! Με τα Μπέκ που καθάρισα το αμάξι σταμάτησε να καίει βενζίνη σαν τρελό! Επανηλθε στην παλιά του οικονομία βενζίνη- υγραέριο αλλά συνεχίζει να ρεταρει! Και οι 2 μηχανικοί μου είπαν ότι έχουν χαλάσει οι έδρες των βαλβίδων και δεν πρόκειται να βγάλει μηνα το αμάξι! Μου ζήτησαν 900€ για να ανοίξουν καπάκι και βλέπουμε! Ο Adonis διάβασα ότι είχε το ίδιο πρόβλημα με το δικό του Mazda και δεν είχαν καεί οι βαλβίδες, απλά έφταιγε ένα καλώδιο στην πλεξούδα! Μπορούμε να μάθουμε ποιος ήταν ο μηχανικός που το βρήκε και ποιο καλώδιο έφταιγε; Ξέρει κανεις να με καθοδηγήσει τι μπορεί μα φταίει; Σημειωτέον δεν μου είπε ποτέ κανένας μηχανικός να ρυθμίσω βαλβίδες ανα 30.000-40.000χλμ η να καθαρίσω Μπέκ η να ρυθμίζω το διάκενο στις βαλβίδες ανα διαστήματα! Αλλάζω το φίλτρο του υγραερίου κάθε 20.000 και αυτό! Δεν θεωρώ ότι το αμάξι μου στις 200.000 που έχει σύνολο χιλιομέτρων μπορεί να κάψει βαλβιδες τόσο εύκολα και χωρίς καμία προειδοποίηση! Ειδικα ο πρώτος μηχανικός που το πήγα δεν του έχω εμπιστοσύνη και είναι υπεύθυνος για την άγνοια μου ενώ είμαι τόσο τυπικος στα service του αυτοκινήτου μου και έκανα ότι μου έλεγε! Σας παρακαλώ τα φώτα σας! Σας ευχαριστώ πολυ

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μαρ, 2020 08:53
από gkazakias
Οι μηχανικοι εχουν αγνοια. Μόνος σου πρέπει να κοιτάς το βιβλίο συντηρησης και να ζητάς ρύθμιση βαλβίδων. Κανείς μηχανικός δεν το κάνει είτε σκοπίμως είτε από ασχετοσυνη.
Η λύση είναι απλή για να επιβεβαιώσεις αν έχουν πατήσει οι έδρες. Ανοίξτε το ψευτοκαπακο και μετρηστε τες. 10 λεπτά δουλεια είναι. Κάνεις δεν το έκανε??

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μαρ, 2020 10:56
από meletis
Petrosk έγραψε:Καλησπέρα σε ολους από Αθήνα! Παιδιά έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με το Mazda 6 του 2003 που έχω! Στις 130.000 που έκανα με υγραέριο το αμάξι ρεταρει στο ρελαντί! Σημειωτέον το αμάξι φοράει lovato και λάδιερα από την αρχή! Το πήγα σε 2 μηχανικούς, άλλαξαν μπουζί, μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστή (δοκίμασαν έναν πάνω για να δουν αν διορθώνεται το πρόβλημα) και δεν μπόρεσαν να κανουν τίποτα! Καθάρισα τα Μπέκ που ήταν βρώμικα ... ελαχιστοποιηθηκε το πρόβλημα αλλά εξακολουθεί να υπάρχει! Η συμπίεση είναι κανονική και στους 4 κυλινδρους! Με τα Μπέκ που καθάρισα το αμάξι σταμάτησε να καίει βενζίνη σαν τρελό! Επανηλθε στην παλιά του οικονομία βενζίνη- υγραέριο αλλά συνεχίζει να ρεταρει! Και οι 2 μηχανικοί μου είπαν ότι έχουν χαλάσει οι έδρες των βαλβίδων και δεν πρόκειται να βγάλει μηνα το αμάξι! Μου ζήτησαν 900€ για να ανοίξουν καπάκι και βλέπουμε! Ο Adonis διάβασα ότι είχε το ίδιο πρόβλημα με το δικό του Mazda και δεν είχαν καεί οι βαλβίδες, απλά έφταιγε ένα καλώδιο στην πλεξούδα! Μπορούμε να μάθουμε ποιος ήταν ο μηχανικός που το βρήκε και ποιο καλώδιο έφταιγε; Ξέρει κανεις να με καθοδηγήσει τι μπορεί μα φταίει; Σημειωτέον δεν μου είπε ποτέ κανένας μηχανικός να ρυθμίσω βαλβίδες ανα 30.000-40.000χλμ η να καθαρίσω Μπέκ η να ρυθμίζω το διάκενο στις βαλβίδες ανα διαστήματα! Αλλάζω το φίλτρο του υγραερίου κάθε 20.000 και αυτό! Δεν θεωρώ ότι το αμάξι μου στις 200.000 που έχει σύνολο χιλιομέτρων μπορεί να κάψει βαλβιδες τόσο εύκολα και χωρίς καμία προειδοποίηση! Ειδικα ο πρώτος μηχανικός που το πήγα δεν του έχω εμπιστοσύνη και είναι υπεύθυνος για την άγνοια μου ενώ είμαι τόσο τυπικος στα service του αυτοκινήτου μου και έκανα ότι μου έλεγε! Σας παρακαλώ τα φώτα σας! Σας ευχαριστώ πολυ
Έβαλα σε ίδιο αμάξι αλλά του 2005 υγραέριο πριν μια εβδομάδα.
Λογικά θα το έχεις μάθει πλέον.
Εχει μηχανικές με καπελωτα το συγκεκριμένο.
Εγώ έλεγχο βαλβίδων θα κάνω κάθε 30.000.
Αλλά από ότι μου είπε ο εγκατάστασης έχουν μεγάλο διάκενο εξαγωγής το είχα δει και ο ίδιος σε βιβλίο. (0,27-0,32) αναφέρομαι στο 1800 κινητήρα.
Επιπλέον ρόλο παίζει και η ρύθμιση του υγραερίου. Μίλησε με τη επίσημη αντιπροσωπεία της Lovato ή βρες κάποιον που να το ρυθμιζει σωστά στο δρόμο. Σε όσους έχεις πάει πως τι ρύθμισαν το αμάξι στο υγραέριο; Σου έχουν βάλει να ρίχνει και βενζίνη .


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μαρ, 2020 11:30
από Petrosk
Φίλε μου Gkazakias, έχεις δίκιο αλλά θα έπρεπε να με ενημερώνουν για τις υποχρεώσεις που έχω απέναντι στο αμάξι μου! Όχι δεν το έκανε κανένας από τους 2! Και οι δυο μου είπαν ότι από την στιγμη που θα ανοίξουν καπάκι.... ξεκιναμε με 900€! Είναι τόσο εύκολο να το μετρήσουν; 10 λεπτα μόνο; Γιατί που να πάρει δεν το έκαναν να ξέρουμε τι μας γίνεται; Μπορώ να το κάνω και μόνος μου; Σημειωτέον το αμάξι ρεταρει και στην βενζίνη και στο υγραέριο! Φίλε μου, ξερεις κανέναν μηχανικό να το παω να το κάνει;